quik (צילום: חלי חדד)
quik (צילום: חלי חדד)

כבר לא צריך לחכות למצרכים שהזמנתם יותר משעתיים

סופרמרקט אונליין שמספק את המשלוח תוך שעתיים ומאפשר איסוף עצמי בתוך שעה, מבשמי אוויר ובדים יוקרתיים, תיקי בית ספר חדשים, אלכו-ג'ל עם מתלה מדליק, ודייסת קוואקר להכנה מהירה בתוספת פרוטאין

פורסם בתאריך: 14.7.19 09:12

-->

חברת Quik סופרמרקט אונליין פועלת בשנה האחרונה בענף קמעונאות המזון ומעניקה לצרכנים חוויית קנייה ייחודית באמצעות שני פתרונות קנייה מהירים: משלוח חינם עד הבית, כאשר הלקוח בוחר בחלון זמן של שעתיים במהלכן המשלוח יגיע אליו, או איסוף עצמי ממגוון סופרים ברחבי הארץ, כאשר הלקוח בוחר בחלון זמן של שעה במהלכה יגיע לאסוף את הקניות. שירות האיסוף העצמי, Quik & Collect, מאפשר ללקוח לאסוף את הקניות שהזמין באתר בתוך שעה אחת בלבד מרגע סיום ההזמנה ומבלי לצאת מהרכב. טכנולוגיית האתר מתבססת על מיקום גיאוגרפי של הלקוח ופיצוח ראשון מסוגו בתחום ה:"Last Mile Delivery".

באתר Quik ניתן למצוא את כל המוצרים של כל החברות, היצרנים והיבואנים במחירים אטרקטיביים לצד מבצעים ייחודיים לאתר. החברה הוקמה במטרה להעניק שירות אחר וחדשני לצרכנים בישראל המעדיפים לרכוש מוצרים אונליין, ולייצר חווית קנייה נוחה, קלה ובטוחה תוך מתן שירות ברמה גבוהה. האתר בנוי כך שיעילות וקלות ההזמנה עומדות בראש, באופן ידידותי למשתמש וקל לתפעול. מודל החברה מושתת על ליקוט ואספקה באמצעות שיתוף פעולה עם עשרות סופרים פרטיים ורשתות ברחבי הארץ, וכך הוא ממנף את יתרון המרחק הקצר מרגע ההזמנה ועד לפתח בית הלקוח.

בבדיקה שערכנו, הזמנו שלל מוצרים ביום חמישי בשעה 7 וחצי בבוקר, וביקשנו שיגיעו עד לפתח הבית בין 10:00 ל-12:00. ההזמנה הייתה פשוטה והתהליך לווה בשליחות הודעות לנייד לאישור ההזמנה, להתראה שהמשלוח בדרך, וכו'. השליח, אגב, הגיע בזמן והמוצרים שנבחרו נראו מצוין, כולל הירקות.

תהליך ההזמנה מתבצע דרך אתר Quik. לאחר סיום הרכישה, משויכת ההזמנה של כל לקוח באופן אוטומטי לאחד מהסופרמרקטים שעובדים בשיתוף פעולה עם החברה, וזאת בהתאם למספר פרמטרים, ביניהם מרחק גיאוגרפי למקום מגוריו, זמינות הסופר ורמת השירות, כך שניתן יהיה לספק את ההזמנה בטווח השעתיים שנבחרו על ידו. מדובר בפתרון חדשני ל:"Last Mile Delivery".

שוק קמעונאות המזון באינטרנט בישראל צומח בכ-300 מיליון שקל בשנה והפתרונות הקיימים מצומצמים ומפגרים אחרי שווקים מתקדמים כמו ארה״ב ואנגליה. החברה, שזיהתה את עיוות השוק והמצב שבו הרשת הרביעית והשוק הפרטי לא יכולים לשחק בזירת האונליין בשל העלויות העצומות והמורכבות של הפעלת מערך מקיף, הקימה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת למכירה, ליקוט ושילוח, בשילוב מגוון שירותים מקיפים כגון מערך שיווק, שירות לקוחות, תפעול וסחר ייעודיים לאינטרנט, ובכך יצרה מותג רשתי ארצי תחת גג אחד במטרה להיות אחד מהשחקנים הגדולים בשוק המזון בישראל. בין המשקיעים בחברה: החברה המרכזית, רשת סופר-פארם וקבוצת יוניון.

אבירם גנות, מנכ"ל Quik: ״האסטרטגיה שלנו היא להיות כמה שיותר קרובים ללקוח כדי שה-Last mile שאנחנו צריכים לעבור יהיה באמת מייל אחד ולא 100 ק״מ. יש לנו ברשת קמעונאים מעולים ומנוסים. אנחנו מנהלים את הלקוח ואת ההזמנה והקמעונאים מנהלים את המלאי. יחד הלקוח מקבל שירות מעולה במחיר מצוין. לא יכול להיות שלקוח שמזמין מצרכים יחכה להזמנה שלו 3 ימים. בנוסף למשלוח המהיר שאנחנו מציעים, שירות האיסוף העצמי שלנו מאפשר ללקוח לנהל את הזמן שלו ולא לחכות לשליח בבית. האיסוף העצמי בארה"ב גדל בכל שנה ב-50% מסך ההזמנות באונליין ואין סיבה שהצרכן הישראלי לא יוכל ליהנות ממנו גם כן".

ניתן להשיג באתר https://quik.co.il.

אתר קוויק

אתר Quik

 

משוגעים על ניקיון? הכירו את מוריה STORE. לאחר 30 שנות פעילות בשוק המוסדי והתמחות בניקיון בתי חולים, בתנאי חיטוי וסטריליזציה מתקדמים, החליטה חברת מוריה "להרים את הסחבה" ולהעלות מדרגה את רמת המקצוענות בשוק הפרטי לרמה המאפיינת את השוק המוסדי. לשם כך הקימה את חנות הדגל של החברה – מוריה STORE, המציעה מגוון רחב של מוצרים חסכוניים וחזקים יותר בזכות מינון החומר הפעיל, הגבוה משמעותית מריכוז החומר הפעיל במוצרי הניקיון הפרטיים.

בין היתר ניתן למצוא בחנות מבשמי אוויר ובדים יוקרתיים ובלעדיים. הקולקציה בעלת מתז מיוחד DRY MIST , היוצר פיזור ערפילי ומקסימלי באוויר, ובכך מונע את הכתמת האריג. ליין הבישום כולל שלושה בשמים – GOLD, SILVER, PLATINUM, מריח פודרתי ועד ריח רענן וקליל. השראת הליין ישירות מחנויות הכל-בו הגדולות בעולם .רססו בבוקר ועדיין תריחו בערב.

מחיר: 136.90 שקלים. ניתן להשיג באתר https://moriya-store.co.il/.

מבשמי אוויר ובדים של מוריה STORE (צילום: יח"צ)

מבשמי אוויר ובדים של מוריה STORE (צילום: יח"צ)

 

לקראת שנת הלימודים הקרובה משיק מותג התיקים Explore ליינים חדשים ומשודרגים של דגמים אופנתיים וצבעוניים, המעוצבים מבדים באיכות גבוהה.

תיק Explore שניים באחד: המוצר המוביל בשנים האחרונות, מאפשר פירוק והרכבה של שני החלקי התיק לפי צורך המשתמש ולפי עומס הציוד. הדגמים החדשים מעוצבים ברוח הטרנדים החמים של עולם האופנה, מתיקים בעיצוב של צבעים ניטרליים ועד לתיקים בעיצוב של גלישה וספורט. בנוסף, אקספלור הרחיבו את גיוון התאים של התיקים, עם תא בצד או באלכסון, לאחסון של טלפון נייד או ארנק, לנוחות בהכנסה והוצאה מהתיק. כל התיקים בסדרה בעלי מערכת גב אורטופדי וכוללים שלושה תאים. הדגמים מעוצבים עם תא אחורי למחשב נייד, מתאימים לבנים וגם לבנות, בכיתות ב' עד ה'.

ליין תיקי הראלי האהובים בעיקר על תלמידי התיכון, בדגמים : ראלי תא אחד, ראלי שני תאים, ראלי ספורט. עיצובים חדשים של תיקים מעוצבים ואופנתיים לבני נוער, במגוון של צבעים לדוגמא: פסים, חלקים, מיקסים, רשת ועוד. התיקים בעלי בד איכותי ריפסטופ ובד קאנבס, שומרים על התיקים לאורך זמן. אקספלור הרחיבה את מגוון תיקי הראלי בעלי תחתית עור, השומר על התיק באזור בו הוא נשחק הכי הרבה. מיועד לבני נוער בכיתות ז' עד יב'.

נושא הדגל השנה בעולם התיקים הוא – תיקים בת קיימא/ אקולוגית. התיקים של אקספלור לוקחים חלק בשמירה על איכות הסביבה ומיוצרים ללא חומרי PVC. כל התיקים עשויים ממבחר בדים חדישים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס (ידני במים קרים), מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים. בדי Explore עוברים שלושה תהליכי ציפוי לדחיות מים ולמניעת חדירת נוזלים (כשנשפך נוזל על התיק הוא מחליק ולא נספג בבד, בדומה למעילים איכותיים). השנה ישנם שני סוגי בדים חדשים, בד המינאז ובד ריפסטופ.

לכל התיקים קלמרים תואמים במבחר דגמים, גדלים וצורות לבנות או לבנים: קלמרי שלושה תאים, שני תאים, קלמר עגול, קלמר אליפטי ועוד.

מחירים: Explore שניים ב-1: 189 שקלים ; Explore ראלי תא אחד: 69 שקלים; Explore ראלי שני תאים: 79 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

אקספלור 2 ב-1 (צילום: סטודיו מודן)

אקספלור 2 ב-1 (צילום: סטודיו מודן)

ביום יום נחשפים הילדים לחיידקים הפוגשים אותם במגוון הזדמנויות: בגנים, בבתי הספר, בפעילויות החוץ, על גבי שולחנות הלימוד וכמעט בכל חפץ אתו הם באים במגע. הדרך הטובה ביותר לנקות את הידיים היא באמצעות מים וסבון, אך ברוב המקרים אלה אינם זמינים עבורם וגם הילדים לא כל כך מקפידים על כך. בנוסף, כתוצאה מהיעדר חינוך ראוי להיגיינה, הילדים אינם מקפידים על שטיפת ידיים לאחר היציאה מהשירותים ולפני אכילה והסגל החינוכי לא תמיד מקפיד על כך.

על כן, חשוב לצייד את הילדים באלכו-ג'ל (בקבוק ו/או מגבונים באריזה אישית) על מנת להקל עליהם בשמירה על היגיינת הידיים באין מים וסבון. על מנת להגביר את זמינות המוצר ולהגביר את סיכויי השימוש, ניתן לצייד אותם באלכו-ג'ל הכולל בובת מתלה האהובה על הילדים.

אלכו-ג'ל + בובת מתלה לתיק בקבוק (30 מ"ל) מכיל 70% אלכוהול, מותאם לעור רגיש, מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים. למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש בקלות בבקבוק אלכו-ג'ל 500 מ"ל או בקבוק 100 מ"ל.

מחיר: 19.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

אלכו-ג'ל (צילום: יעל האן)

אלכו-ג'ל (צילום: יעל האן)

 

שטראוס פריטו ליי בישראל משיקה מוצר חדש מבית QUAKER, דייסת קוואקר מועשרת ב-10 גרם חלבון, המגיעה במארז שכולל 6 מנות אישיות (במשקל 61 גרם כל אחת) בשני טעמים לבחירה: בננה אגוזים וחמוציות-שקדים. המוצר החדש, ראשון מסוגו בישראל, מצטרף לקטגוריית מוצרים המועשרים בחלבון, ומשלב בתוכו את כל התועלות הבריאותיות של שיבולת שועל בתוספת תועלות החלבון. המנות אישיות ומוכנות להגשה – רק להוסיף מים וליהנות מארוחה משביעה ועשירה.

שני ארד, דיאטנית שטראוס: "הקוואקר מועשר בחלבון מי גבינה, חלבון WHEY שייחודו בכך שהוא מכיל אחוז גבוה של חומצות אמינו חיוניות ובהן חומצות אמינו מסועפות (BCAA) המסייעות לשימור והתאוששות השריר. בנוסף, חלבון מי הגבינה מאוד פופולרי בקרב מתאמנים לצריכה מיד אחרי אימון".

מחיר: 23 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

קוואקר פרוטאין (הדמיה: סטודיו שטראוס)

קוואקר פרוטאין (הדמיה: סטודיו שטראוס)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר