היינקן 0.0 (צילום: יח"צ חו"ל)
היינקן 0.0 (צילום: יח"צ חו"ל)

לשתות בירה בלי אלכוהול ולהרגיש עם

טרנד הבירות ללא האלכוהול נוחת בישראל, טעמים חדשים בסדרת משקאות אנרגיה, קפסולות ICE במהדורת קיץ מוגבלת, סדרת שפתונים עם אפליקטור רך ואוורירי, ומוצרי הגיינה נשית המותאמת במיוחד לפעילות אקטיבית

פורסם בתאריך: 7.7.19 08:31

-->

מותג הבירה היינקן משיק קטגוריה חדשה ומהפכנית בישראל ומציג את היינקן 0.0, בירה עם אותו הטעם המוכר, אך עם 0.0% אלכוהול, עם רכיבים טבעיים בלבד ועם 69 קלוריות בבקבוק בלבד (330 מ"ל).

הבירה ללא אלכוהול מבושלת בשיטת ייצור ייחודית ועל ידי נוסחה מקורית שפותחה על ידי הברומייסטר הראשי של מותג היינקן העולמי, על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של היינקן, ובעיקר בשביל לשמר את טעם הבירה הנהדר.
התווית הירוקה והמוכרת של המותג הופכת לתווית כחולה על בקבוקי היינקן 0.0, אשר הושקו לפני כשנה במדינות נבחרות ברחבי העולם וזכה להצלחה גדולה.

מדובר במענה מצוין לקהל חובבי הבירה במצבים בהם רוצים ליהנות מבירה אבל אלכוהול לא מתאים, דוגמת במהלך יום העבודה, לפני נהיגה, לאחר פעילות גופנית, בעת הריון, בנסיבות רפואיות אחרות, ועוד.

בנוסף, בהתאם למגמת אורח החיים הבריא והמודעות הגוברת ועולה בעולם, הבירה מיוצרת מחומרי גלם טבעיים, איכותיים ביותר, אינה ממותקת, וללא צבעי מאכל. הבירה מכילה 21 קלוריות בלבד ל-100 גרם ועקב כך נותנת מענה גם לעוסקים באימון הגופני, שכן ידוע כי בירה וספורט הינו שילוב מנצח.

אורי אלדר, מנהל שיווק חטיבת הבירות בטמפו: "אנו שמחים להשיק לראשונה בטמפו קטגוריה חדשה של בירה ללא אלכוהול. היינקן 0.0 רשם הצלחה גדולה במדינות שונות בעולם מאז השקתו, ואנו מאמינים שיצליח גם בישראל ויהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור החברה".

מחיר: 29.90 שקלים לשישייה של 330 מ"ל. ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין, במסעדות, בבתי קפה, בברים וברשתות השיווק הנבחרות ברחבי הארץ.

היינקן 0.0 (צילום: יח"צ חו"ל)

היינקן 0.0 (צילום: יח"צ חו"ל)

 

המותג XL משיק שני טעמים חדשים לסדרת XL TEN, סדרת משקאות האנרגיה ללא סוכר: תפוח ומנגו, עם 10 קלוריות בלבד לפחית.

על פי נתוני סטורנקסט, שווי שוק משקאות האנרגיה בשנת 2018 הגיע ל-165 מיליון שקלים, עם צמיחה של 7%. XL הוא המותג המוביל את השוק ומהווה כ-63% מהקטגוריה, כאשר XL TEN מהווה נכון להיום 7%.

בטמפו מספרים כי ישנו קהל צרכנים משמעותי מקרב צרכני משקאות אנרגיה המחפשים להפחית את צריכת הסוכר, בעיקר בחתך הגילאים 25 ומעלה: "אנו עדים לצמיחה של XL TEN מאז השקתו ושמחים להרחיב את הסדרה ולהשיק לראשונה בישראל ולקראת הקיץ משקאות אנרגיה ללא סוכר בטעמים".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

XL תפוח (צילום: יח"צ)

XL תפוח (צילום: יח"צ)

 

חדש מסדרת הטעמים של קפה עלית: קפסולות ICE בטעם קרם שקדים במהדורת קיץ מוגבלת. הקפסולה שפותחה במיוחד להכנה כאייס קפה, מהווה איזון מושלם בין טעמי קפה מעודנים וטעמים מודגשים של שקדים ומרציפן. תערובת אספרסו המשלבת פולי קפה ממרכז ודרום אמריקה המקנים למשקה קרמה גבוהה ויציבה ומלאות קטיפתית.

המוצר החדש מצטרף לשאר מוצרי סדרת הטעמים של קפה עלית המתאימים במיוחד להכנת משקאות קרים: קפסולות אספרסו בטעם וניל, קפסולות אספרסו בטעם אגוזי לוז וקפסולות אספרסו בטעם קרמל.

ניתן להשיג בחנות האונליין של קפה עלית www.elite-coffee.co.il וברשתות השיווק.

קפסולת ICE קרם שקדים (צילום: סטודיו שטראוס)

קפסולת ICE קרם שקדים (צילום: סטודיו שטראוס)

ענקית האיפור הבינלאומית REVLON משיקה סדרת שפתונים עם אפליקטור רך ואוורירי ב-7 גוונים קיציים: Revlon Kiss Cushion Lip Tint.

השפתונים החדשים בעלי האפליקטור הייחודי – דמוי כרית, מאפשרים שילוב גוונים ליצירת מראה מיוחד וסאטני וגם מעשירים בלחות את השפתיים בימי הקיץ החמים.

גוונים בסדרה:Pretty Kiss, Fancy Rose, Fancy Rose, Pink IRL, Crimson Feels, Naughty Mauve, Extra Violet, Wine Trip .

מחיר: 54.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם.

Revlon Kiss Cushion Lip (צילום: יח"צ)

Revlon Kiss Cushion Lip (צילום: יח"צ)

 

לראשונה בישראל קוטקס משיקה סדרת מוצרי הגיינה נשית המותאמת במיוחד לפעילות אקטיבית. פעילות ספורטיבית הפכה להיות חלק בלי נפרד משגרת חיינו כחלק משמירה על אורח חיים בריא. על מנת שנוכל להמשיך בשגרה האקטיבית גם בזמן המחזור, פיתחה קוטקס את סדרת קוטקס אקטיב, המספקת עד 100% נוחות והגנה בתנועה.

סדרת קוטקס אקטיב כוללת: תחבושת קוטקס אקטיב המיוצרת בטכנולוגיית FlexFit הייחודית המעניקה לתחבושת גמישות ויכולת לחקות את תנועות הגוף גם בזמן פעילות. כמו כן לתחבושת למעלה מ-100,000 מיקרו נקבוביות נושמות שנועדו להעניק נוחות לעור.

טמפון קוטקס אקטיב מיוצר בטכנולוגיית FlexFit ובעל מבנה ייחודי עם מספר תעלות כפול ופס הגנה כחול לנעילת נוזלים, להגנה בכל זווית.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

סדרת קוטקס אקטיב (צילום: קוטקס)

סדרת קוטקס אקטיב (צילום: קוטקס)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר