מרסס שמן עם ידית התזה (צילום: יח"צ)
מרסס שמן עם ידית התזה (צילום: יח"צ)

מרססים שמן טיק טק

חדש על המדף: שמן עם ידית התזה, סוכריות עם הדפסי אימוג'ים, סדרת טיפוח העושה שימוש בתמציות וצוף ניצני פרחים, לק בסיס באריזה עדכנית, ומסקרות למראה דרמטי ולהענקת נפח

פורסם בתאריך: 26.6.19 06:50

-->

רשת DOMO מציגה מרסס שמן עם ידית התזה מבית המותג האמריקאי PREPARA, המאפשר התזת כמות מינימאלית של שמן לתיבול מאוזן ובישול בריא. המרסס מורכב מראש פלסטיק בעל הדק סחיטה המוציא כמות שמן קטנה ומדודה בכל לחיצה, וכלי קיבול עשוי זכוכית. ניתן למלא בקלות בשמן הרצוי ולבחור בין שתי אפשרויות התזה: שימון ממוקד או שכבת שמן דקה. פיית המרסס ניתנת לסגירה בתום השימוש ומיכל הזכוכית ניתן לשטיפה במדיח הכלים. כמו בכל מוצרי המותג, גם במרסס השמן החדש התמקדו בעיצוב מודרני, חדשני, אופנתי ובעל ערך פונקציונאלי למשתמש (נפח: 200 מ"ל).

מחיר: 99.90 שקלים. ניתן להשיג בחנויות רשת DOMO וסניפי DM בחנויות טיב טעם.

מרסס שמן עם ידית התזה (צילום: יח"צ)

מרסס שמן עם ידית התזה (צילום: יח"צ)

 

מותג הסוכריות "tic tac" משיק לראשונה בישראל מהדורה מוגבלת של סוכריות עם 9 אימוג'ים פופולאריים שונים, שהודפסו בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת. Tic tac אימוג'י זמינות באריזות גדולות של 200 יחידות בשני הטעמים האהובים: מנטה ותפוז ומשלבות טעם נפלא, רעננות והנאה.

מחיר: 15.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

מהדורה מוגבלת של טיק טק express yourself (צילום: יח"צ)

מהדורה מוגבלת של טיק טק express yourself (צילום: יח"צ)

 

איב רושה משיקים את סדרת מוצרי הטיפוח המחודשת: Anti Age Global, סדרת פרימיום המבוססת על מדע הניצנים תוך שימוש בנקטר ניצני פרח הלילך.

גמותרפיה הינה מדע הניצנים. מקור המילה מלטינית "גמה", שמשמעותה אבן חן. הסדרה החדשה מציעה מוצרי טיפוח לעור הפנים והצוואר, מתקנת את כל סוגי סימני הגיל ממעמקי העור ומזככת את העור על פני השטח. הפורמולות האפקטיביות מכבדות את העור ואת כדור הארץ.

החוקרים והבוטנאים של איב רושה נחלו הצלחה בפיתוח חדשנות בוטנית בהשראת מדע קדום זה. הם בחרו בתהליך ביוטכנולוגי שנרשם כפטנט ואפשר להם ליצור נקטר ניצנים בוטני, תוך שימוש בתמצית אחת מצמח נבחר. באמצעות התהליך הטבעי התאים יקרי הערך מתרבים ומועצמים ולאחר מכן מפוצלים, על מנת לאפשר לעור לספוג את תוכנם באופן טבעי. הנקטר הפעיל, שהוא צוף ניצנים בוטני, פועל בליבת תאי העור לחידוש יוצא דופן של התאים: תאי הפיברובלסט האחראים לייצור קולגן מתחדשים במהירות מואצת של למעלה מ-20% יותר, הודות לנוכחותו של רכיב בוטני פעיל זה.

סדרת Anti-Age Global כוללת 7 מוצרים: תחליב מפעיל לשיפור יעילות הטיפוח (תכולה: 200 מ"ל, מחיר: 117 שקלים); סרום תמצית סופר אסנס לתיקון סימני גיל (תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 279 שקלים); קרם יום לכל סוגי העור (תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 250 שקלים); קרם יופי אנטי אייג'ינג ליום לעור יבש (תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 250 שקלים); קרם לילה שיקומי לכל סוגי העור (תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 250 שקלים); קרם עיניים מאיר אנטי אייג'ינג (תכולה: 15 מ"ל, מחיר: 220 שקלים); קרם מרוכז אנטי אייג'ינג לטיפול בכתמים כהים (תכולה: 15 מ"ל, מחיר: 195 שקלים).

ניתן להשיג ברשת חנויות YVES ROCHER ברחבי הארץ ובחנות האונליין www.yvesrocher.co.il.

YVES ROCHER סדרת ANTI AGE GLOBAL (צילום: יח"צ)

YVES ROCHER סדרת ANTI AGE GLOBAL (צילום: יח"צ)

BONDER הינו לק בסיס שתכליתו לייצר שכבת בסיס אחידה על הציפורן שתסייע לקליטת פיגמנט הלק. הציפורן אינה מצע חלק וחומר הקרטין ממנו היא עשויה הוא רכיב קרני, קשיח ומחוספס ולכן נדרשת משיחה של שכבת בסיס שתיצמד למשטח הציפורן ותאפשר לפיגמנט הלק ממושכת.

ה-BONDER של "אורלי", מלבד היותו תכשיר המספק שכבה אחידה לקליטת פיגמנט, מייצר גם שכבת חיץ בין הציפורן הטבעית לפיגמנט עצמו ובכך נמנעת התחמצנות של הפיגמנט על שטח הציפורן הטבעית, מה שעלול בהמשך (בעיקר בשימוש לקים כהים) ליצור כתמים צהובים על הציפורניים הטבעיות.

לאחרונה זכה ה-BONDER בבחירת קוראות המגזין האמריקאי "אין סטייל – "InStyle בקטגוריית לק בסיס. כעת הוא מוצע בישראל באריזת בקבוק עדכנית המתהדרת בפקק שפותח כידית ארגונומית מסיליקון קשיח שנועדה להבטיח אחיזה נוחה.

מחיר : 55 שקלים. ניתן להשיג במכוני טיפוח ומניקוריות ברחבי הארץ.

בסיס בונדר של אורלי (צילום: אלון גנון)

בסיס בונדר של אורלי (צילום: אלון גנון)

 

המותג שיק תמרוקים (CHIC) התחדש בשתי מסקרות חדשות: Mega Star Volume – מסקרה להענקת נפח. מעבה ומדגישה. המסקרה משלבת נוסחה ייחודית לעיבוי מקסימלי ומברשת סיליקון ייחודית אשר יוצרים ביחד שילוב סינרגי מעולה. התוצאה: ריסים מעובים ומודגשים במראה זוהר.

Fatal Attraction – מסקרה למראה דרמטי של ריסים מלאכותיים. מעבה, מדגישה ומאריכה. הפורמולה מכילה Tynex – סיבים זעירים הנצמדים לריסים ומעניקים להם עיבוי ואורך מקסימלי.

שתי המסקרות מתהדרות במברשת סיליקון במבנה ייחודי המאפשרת הפרדה של הריסים והיצמדות החומר לכל ריס בנפרד. כמו כן, המברשת גמישה וא-סימטרית ותכליתה להפוך את המריחה לקלה ופשוטה.

מחיר: 49 שקלים ל-14 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, השיווק והפרפומריות ברחבי הארץ.

מסקרות חדשות של CHIC (צילום: אלון גנון)

מסקרות חדשות של CHIC (צילום: אלון גנון)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר