בצק שמרים של בונז'ור (צילום: סטודיו אסם)
בצק שמרים של בונז'ור (צילום: סטודיו אסם)

הסוף לפיצה מאולתרת לארוחת הערב

חדש על המדף: בצק שמרים להכנת פיצה, פוקצ'ה ומאפים, דאודורנט נטול ריח ובישום, מסכת פנינים מתקלפת לסילוק תאי עור, נראות חדשה למותג עזרי הבית והניקיון, וטעמים חדשים ופיקנטיים לסדרת רטבי בישול

פורסם בתאריך: 19.6.19 11:36

-->

בעוד בני נוער וצעירים משתמשים בדאודורנטים כאמצעי בישום, גברים ונשים מעדיפים דאודורנטים עם ניחוח עדין וחלש במיוחד עד נטול בישום לחלוטין, בכדי למנוע התנגשות או השתלטות על ניחוח הבושם המועדף עליהם. הפתרון: דאודורנט ללא בישום ונטול ריח.

דאודורנט מסדרת "לאב ליין" של חלאבין מכיל ויטמין E וויטמין B, ששילובם תורם לריכוך של העור באופן טבעי, להענקת לחות מוגברת ולמניעת כניסתם של רעלים מזיקים. ויטמין B מאגד שלושה נוגדי חמצון חיוניים לעור: אורזינול, טוקופרול וטוקוטריאנול הידועים כמיטיבים עם עור מגורה וצורב. עוד מכיל הדאודורנט תמצית שמן פולי סויה הידועה כנוגדת חמצון טבעית הפועלת להרגעת העור, מקלה על גירוי עור, ושמן אורז עשיר המספק אקסטרא לחות.

בשל העובדה כי התכשיר נטול ריח, הוא מיועד לנשים וגברים כאחד. הדאודורנט בעל אפקט מתמשך ומספק הגנה מפני ריח זיעה עד 48 שעות. כמו כן העדר מרכיבי בישום מהפורמולה הופך את המוצר לאידיאלי לבעלי עור רגיש במיוחד.

דאודורנט 'לאב-ליין' ללא בישום, ללא אלומיניום וללא אלכוהול, מעניק תחושה רעננה והגנה אפקטיבית מבלי לפגוע במנגנון ההזעה הטבעי.

מחיר (80 מ"ל): 22 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם, ברשת BE, במשביר לצרכן, ברשתות השיווק ובפרפומריות ברחבי הארץ.

דאודורנט של חלאבין (צילום: אלון גנון)

דאודורנט של חלאבין (צילום: אלון גנון)

 

חברת הקוסמטיקה המקצועית MAGIRAY השיקה את PEARL PEEL OFF MASK – מסכת פנינים מתקלפת לסילוק תאי עור מתים וריענון מרקם העור.

המסכה בעלת מרכיבים פעילים: מי מעיין עין גדי, חומצה גליקולית, חומצה לקטית וסליצלית, תמצית מלפפון, שורש הכורכום, ג'נקו בילובה, אבקת פנינים וכסף, רוזברטרול ואלנטואין. המסכה טמונה בשפופרת קטנה שנועדה לשימוש חד-פעמי ואידיאלית גם כאריזת TO GO.

מחיר: 25 שקלים ליחידה (3 מ"ל), או 210 שקלים למארז הכולל 10 יחידות. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות המופיעות באתר החברה www.magiray.info.

מסכת קילוף פנינים (צילום: אלון גנון)

מסכת קילוף פנינים (צילום: אלון גנון)

 

ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון, יוצא בהשקה מחודשת של סדרת המוצרים עם נראות ושפה תקשורתית חדשה ומרעננת. במסגרת המהלך אריזות המוצרים הונגשו עבור הצרכן שכעת יכול לבחור בקלות ובפשטות בדיוק את המוצר אותו הוא צריך. כך למשל, בקטגורית שקיות האשפה ניתן למצוא סרגל מידות שעוזר להבין במהירות מה מידת הפח אליו היא מתאימה.

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

שקיות אשפה לפחים קטנים של ניקול (צילום: ניקול)

שקיות אשפה לפחים קטנים של ניקול (צילום: ניקול)

בונזו'ר משיקה לראשונה במקפיא בצק שמרים להכנת פיצה, פוקצ'ה ושלל מאפים. עד היום לא ניתן היה למצוא במקפיא פתרון לבצק שמרים כחומר גלם מוכן לאפייה. כעת משיקה בונז'ור שני מוצרים חדשים: בצק שמרים ובצק שמרים עם קמח כוסמין, אשר פותחו ע"י צוות המומחים של בונז'ור. המוצרים החדשים מאפשרים אפייה ביתית של שלל מאפי שמרים טריים לגיוון ארוחת הערב, לאירוח או כפינוק, באופן פשוט, קל ומהיר. המוצרים החדשים מאפשרים מגוון רחב של שימושים, החל מפיצה ביתית איכותית ובטעם מעולה, פוקצ'ה, סמבוסק או לחמניות טריות.

הבצקים החדשים חוסכים בזמן ומבטיחים הצלחה בתוצאה הסופית. כל שצריך לעשות הוא להוציא את הבצק מהמקפיא (יש להשאיר בחוץ כשעה או לילה במקרר) עד להפשרת הבצק, לאחר מכן ממשיכים בהתאם להוראות המתכון של המאפה אותו רוצים להכין. מכניסים לתנור שחומם מראש ל-220 מעלות (במצב טורבו) ואופים כ-15 דקות.

עינת פלד, מנהלת פעילות בונז'ור: "עד היום לא היה על המדף פתרון לצרכן המחפש בצק שמרים איכותי ומוכן לאפייה. צרכן שרצה להכין מאפה ביתי נאלץ לרוב להכין בצק בבית, דבר הכרוך בהכנה קודמת, לכלוך וטרחה. מבדיקות שערכנו עולה כי אימהות רבות מכינות פיצה מאולתרת לארוחת הערב, דוגמת פיצה על פיתה, על מלוואח או על טורטייה. כעת אנחנו נותנים את הפתרון האמיתי לבצק שמרים מעולה מוכן להכנה ולאפיה, ללא טרחה או לכלוך. כל שצריך הוא להפשיר כשעה, לפתוח את הבצק, אפילו לא צריך לרדד וליהנות מפיצה איכותית וטעימה בארוחת הערב".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

בצק שמרים של בונז'ור (צילום: סטודיו אסם)

בצק שמרים של בונז'ור (צילום: סטודיו אסם)

 

הישראלים אוהבים חריף ו"יד מרדכי" שמחה לצרף למגוון רטביה רוטב צ'ילי חריף. הרוטב משמש למרינדה ותיבול עוף, דגים, בשר וירקות, להכנת בשר בצלייה ו"על האש". מעולה גם כמטבל.
המלצת השף של יד מרדכי, יניב גור אריה: להכין עם הרוטב נודלס מוקפץ עם חזה עוף וירקות ברוטב חריף.

טעם נוסף שמצטרף לסדרה: רוטב גריל לעוף. הפתרון האולטימטיבי להכנת ארוחה משפחתית. רק להוסיף את תכולת הצנצנת לעוף, לערבב ולהכניס לתנור. הרוטב משמש לצלייה, מרינדה ובישול, מתאים גם לבשר ודגים.

הרטבים החדשים מתווספים לסדרת הרטבים מופחתת הסוכר שהושקה בחודשים האחרונים, כחלק מהמגמה העולמית של תזונה בריאה יותר ומאוזנת והפחתה בכמויות הסוכר: רוטב טריאקי, רוטב צ'ילי מתוק, רוטב לעוף עם שזיפים, רוטב לעוף קארי מנגו. גם הרטבים החדשים עשויים מחומרי גלם משובחים, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

רטבים חדשים של יד מרדכי (צילום: שלומי ארביב)

רטבים חדשים של יד מרדכי (צילום: שלומי ארביב)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר