סט סכינים לגבינות של ארקוסטיל (צילום: גלי איתן)

גבינה לי, גבינה לי, גבינה לי חביבה

חדש על המדף: שטראוס נכנסת לקטגוריית הגבינות המיוחדות, סט סכיני גבינה של ארקוסטיל, תבנית מרובעת קלאסית של המותג קורנינג, תפוצ'יפס בגרסה אפויה, וסדרת קונפיטורות של יד מרדכי במתיקות מעודנת

פורסם בתאריך: 4.6.19 10:04

-->

לקראת חג השבועות שטראוס נכנסת לקטגוריית הגבינות המיוחדות ומשיקה את מותג אנסמבל הכולל תחתיו 4 גבינות ארטיזן (עבודת יד) מרחבי העולם, ללא חומרים משמרים, המיוצרות בשיטות הכנה מסורתיות: גבינת "ענבר" 150 גרם ממחלבת "שירת רועים" שבגליל התחתון: גבינה חצי קשה מחלב כבשים; גבינת פטה צאן 150 גרם ממחלבת family farm"" לחוף הים האגאי ביוון, מחוות צאן אורגנית ומקיימת. הגבינה נושאת תו תקן PDO (Protected Designation of Origin); גבינת "מנצ'גו" 150 גרם ממחלבות "San Vicente" מאזור למנצ'ה שבספרד: הגבינה מיוצרת מ- 100% חלב כבשים. הגבינה נושאת תו תקן PDO (Protected Designation of Origin); גבינת "גאודה" 200 גרם ממחלבת Henri Willig" מאזור וולנדם שבהולנד: גבינה הולנדית חצי קשה.

אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת שיווק שטראוס מחלבות: "השקת סדרת הגבינות המיוחדות נולדה מזיהוי הצרכן הישראלי כצרכן המעריך איכות וקולינריה. צרכן המחפש גבינות מיוחדות, המיוצרות ללא חומר משמר, ומעריך את שיטות הייצור הייחודיות ואת הסיפור האותנטי שמאחורי המוצרים אותם הוא צורך. עבורו, חיפשנו בכל העולם ובישראל מגוון גבינות איכותיות המיוצרות בשיטות ייצור מסורתיות וייחודיות למקום הגיאוגרפי שבו יוצרו".

מחיר גבינת "מנצ'גו": 25.90 שקלים. גבינת פטה: 19.90 שקלים. ענבר שירת רועים: 33.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

גבינות אנסמבל של שטראוס

גבינות אנסמבל של שטראוס (צילום: סטודיו שטראוס)

 

המותג ARCOSTEEL משיק לקראת חג שבועות סט 3 סכינים מקצועי לחיתוך והגשת גבינות מסדרת LE-Connoisseur.

כחלק ממסורת החג, נוהגים רבים להגיש גבינות ומאכלי חלב המציעים עושר של טעמים ומרקמים. חוויית האירוח ואכילת הגבינות זוכה בחג הזה לשדרוג הודות לסט הסכינים הייעודי לחיתוך הגבינות, שיכול לשמש גם כמתנה מפנקת במיוחד למארחים. הסט החדש כולל סכין לחיתוך גבינה רכה בעל להב ארוך וחד עם חורים לאורכו, על מנת לחתוך בקלות את הגבינה מבלי שתידבק ותוצמד ללהב; קופיץ לקיצוץ גבינה קשה המאפשר לפרוק גוש גבינה לנתחים ולקוביות; וסכין מזלגון לפריסה והגשה אלגנטית.

הסכינים בעלי עיצוב צרפתי מסורתי ההופכים כל אירוח למאורע חגיגי ויוקרתי ובעלי ידית נוחה לאחיזה, פריסה והגשה יפה של כל סוגי הגבינות.

מחיר הסט: 52 שקלים. ניתן להשיג ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן.

סט סכינים לגבינות של ארקוסטיל (צילום: גלי איתן)

סט סכינים לגבינות של ארקוסטיל (צילום: גלי איתן)

 

לכבוד שבועות ופתיחת עונת הקיץ, חברת שקל בית מותגים משיקה מבצע על התבנית המרובעת הקלאסית של המותג קורנינג. המבצע בתוקף עד לתאריך 30.6.2019 או עד גמר המלאי.

מדובר בתבנית מסדרת התבניות Bake Serve Store המאפשרת בכלי אחד אפייה, הגשה ואחסון, היישר מהתנור אל שולחן האירוח ועד לשמירה במקרר. התבנית עמידה במיוחד ועשויה זכוכית מחוסמת חזקה, קלה ודקה ביותר – כשליש מכלי מקביל. ניתן להכניס אותה למדיח הכלים, לשימוש במיקרוגל ובתנור. התבנית מרובעת, מכילה 1.4 ליטר, ללא מכסה ובצבע לבן. המידות: 20 X 20 X 8.

סוד הצלחה של כלי ההגשה מבית קורנינג, כמו גם צלחות Corelle, טמון באופן הייצור הייחודי ובזכוכית ממנה הכלים עשויים. הכלים והצלחות עשויים זכוכית מחוסמת חזקה במיוחד ששמה Vitrelle: פטנט שפותח עבור סוכנות החלל האמריקאית נאסא ומרכיביו נותרו סודיים עד היום. הכלים קלים ביותר, דקים ביותר, מתאימים לאחסון אופטימאלי, ובעלי אחוזי בלייה אפסיים.

חברת שקל בית מותגים, יבואנית המותג לישראל, היא החברה היחידה בעולם אשר מספקת אחריות על צלחות וכלי הגשה מבית קורנינג שנשברים עד שנה מיום הקנייה, בשימוש ביתי סביר.

מחיר מבצע: 99 במקום 169 שקלים. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ, ובאולם התצוגה המחודש במתחם הבורסה, רחוב הבונים 2, רמת גן.

תבנית קורנינג מרובעת (צילום: נמרוד סונדרס)

תבנית קורנינג מרובעת (צילום: נמרוד סונדרס)

בימים אלה שטראוס פריטו ליי משיקה לראשונה בישראל תפוצ'יפס בגרסה אפויה בתנור, בשני טעמים טעימים במיוחד שמאפשרים ליהנות מחטיף מפנק עם 50% בלבד מכמות השומן ביחס לתפוצ'יפס הקלאסי. המוצר החדש הינו חטיף תפוח אדמה אפוי בתנור ומתובל בעדינות, בעל מרקם קליל וקריספי, בשני טעמים חדשים: עשבי תיבול ויוגורט שום שמיר.

קרן ברקת, מנהלת שיווק שטראוס פריטו ליי: "אורח החיים המודרני הביא לשינוי בהרגלי האכילה של הצרכנים בארץ ובעולם. אנחנו רואים שצרכנים אוכלים פחות ארוחות מסודרות ולכן מחפשים יותר פתרונות לנשנוש או ארוחה קטנה במשך היום. שינוי זה מוביל גם לצורך העולה של הצרכנים בחלופות בריאות יותר. כמותג המוביל בתחום חטיפי תפוח אדמה, וכחלק מהאג'נדה התזונתית של שטראוס, החלטנו להרחיב את היצע המוצרים של תפוצ'יפס ולהציע חטיף אפוי, מופחת משמעותית בשומן, עם כ-30% פחות קלוריות בשקית, מבלי להתפשר על הטעם. אני בטוחה שעבור צרכנים רבים חטיף זה יהיה החטיף האולטימטיבי לנשנוש טעים ופחות משמין. החטיפים החדשים הינם פרי פיתוח של חברת פפסיקו העולמית, שהצליחה לפתח בטכנולוגיה ייחודית מוצר בטעם מעולה באחוזי שומן מופחתים משמעותית, וכבר זכו להצלחה במדינות רבות בעולם. אין לי ספק שגם בארץ צפויה למוצר הצלחה משמעותית".

טעמנו, ואכן מדובר במוצר מעולה. לא תבחינו בכך שהוא מיוצר בתנור ולא בטיגון.

מחיר: 4 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

תפוציפס אפוי (צילום: סטודיו שטראוס)

תפוציפס אפוי (צילום: סטודיו שטראוס)

 

כחלק מהחזון של יד מרדכי – להביא את הטבע לצלחת, מציעה החברה מגוון רחב של מוצרים שמטרתם לשפר את תזונת הצרכנים תוך שמירה על טעם ואיכות מצוינים. הפעם משיקה יד מרדכי סדרה של קונפיטורות במתיקות מעודנת. מתוק, אבל פחות.

סדרת הקונפיטורות במתיקות מעודנת מכילה יותר פרי (61% פרי), כ-33% פחות סוכר וכ-33% פחות קלוריות. כל זה מבלי לפגוע בטעם המעולה. הקונפיטורות מיוצרות בתהליך ייחודי מסורתי המשמר את המתיקות מהסוכר הטבעי שבפרי, וייחודן בטעם פחות מתוק. הן שומרות על הסטנדרט הגבוה של מוצרי יד מרדכי, אינן מכילות תחליפי סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ומיוצרים מפירות איכותיים שנבחרו בקפידה.

מחיר: 12.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

קונפיטורת יד מרדכי במתיקות מעודנת (צילום: יח"צ)

קונפיטורת יד מרדכי במתיקות מעודנת (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר