קלו קוט ג'ל מותאם לילדים (צילום: יח"צ)
קלו קוט ג'ל מותאם לילדים (צילום: יח"צ)

צלקות זה לא משחק ילדים

חדש על המדף: מוצרי אנטי אייג'ינג להגנה מתקדמת מהשמש, דאודורנטים וסבוני רחצה, שמירה על היגיינת הידיים, טיפול המקצר את תהליך החלמת הצלקת, וסדרה מקצועית לשיקום עור יבש ומגורה

פורסם בתאריך: 2.6.19 08:14

-->

JUVENA מרחיבה את סדרת מוצרי האנטי אייג'ינג המצליחה להגנה מתקדמת מהשמש,JUVENA SUNSATION, ומציגה את תרסיס השמן היבש לגוף 25 SPF -SUPERIOR ANTI AGE DRY OIL SPRAY .

סדרת המוצרים מבוססת על טכנולוגיית SKINNOVA SC TECHNOLOGY הייחודית למותג ומגנה מפני קרינת UVA ו-UVB, רדיקלים חופשיים וקרני אינפרה אדום ומעניקה לחות לעור. הסדרה כוללת 6 מוצרים: תרסיס הגנה לגוף שמן יבש SPF 25, תחליב הגנה לגוף SPF 30, קרם הגנה לפנים SPF 30, קרם הגנה לפנים SPF 50+, תחליב גוף עדין ומרגיע לאחר חשיפה לשמש ובושם בעל ניחוח רענן וחושני.

תרסיס הגנה שמן SPF 25 יבש לגוף הינו תרסיס הגנה מהשמש אנטי אייג'ינג נגד הזדקנות העור, עמיד במים, המשלב את אפקט התחדשות העור עם הגנה אופטימלית מפני השמש, לקבלת עור שזוף, זוהר ומטופח בעל חזות חלקה מוצקה וגמישה.

מחיר: 99 שקלים ל-200 מ"ל. ניתן להשיג בסופר פארם.

יובנה SunSpray SPF25 (צילום: יח"צ חו"ל)

יובנה SunSpray SPF25 (צילום: יח"צ חו"ל)

 

מותג הטיפוח AXE ממשיך לחדש ומשיק סדרה מרעננת לקיץ: AXE ICE CHILL. הסדרה החדשה מתמקדת ברעננות מידית ולאורך כל היום, וכוללת 3 מוצרים בניחוח מרענן של מנטה קפואה ולימון, אשר מתאימים במיוחד כשגרת טיפוח יומית ועוזרים לשמור על הסטייל בכל גיל ובכל מקום:

דאודורנט ספריי גוף: מרענן, מגן מפני ריחות לא נעימים ושומר על הסטייל לאורך כל היום.

ספריי אנטי פרספירנט: להגנה יעילה מזיעה עד 48 שעות, רעננות מתמשכת והגנה מפני ריח לא נעים במהלך היום.

ג'ל רחצה לגברים: מעניק תחושת רעננות עד 8 שעות ומתאים לשימוש בתור סבון גוף, שמפו וסבון פנים.

גם עיצוב המיכל עודכן כך שיעניק חווית טובה מאי פעם וקלה לשימוש. בספריי הגוף התווסף רכיב פעיל חדש המעניק הגנה נוספת נגד ריחות כדי לשמור על ריח גוף רענן למשך 48 שעות.

 מחיר דרודורנט / ספריי גוף: 13-15 שקלים. ג'ל רחצה: 11-17 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

סדרת מוצרי אקס ice chill (צילום: יח"צ)

סדרת מוצרי אקס ice chill (צילום: יח"צ)

 

ד"ר פישר משיקה מהדורה מיוחדת לקראת אירועי הגאווה, אלכו-ג'ל בבקבוק אישי ובעיצוב דגל הגאווה, עם מתלה סיליקון קל ונוח לתלייה על תיק, עגלה, חגורה או בכל מקום אחר, לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי.

סדרת אלכוג'ל בקבוקים אישיים מהווה פתרון קל, יעיל ונוח לשימוש מחוץ לבית כאשר אין בסביבה מים וסבון. מחקרים הראו כי ישנם מרבצי חיידקים על גבי כפתורי מעלית, ידיות של דלתות, משענות ידיים של מדרגות נעות, עגלות סופר ועוד. אלכו-ג'ל נבדק במעבדה מוסמכת ונמצא יעיל במיוחד לחיטוי: קוטל 99.99% מהחיידקים שנבדקו. תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול (70%) לניקוי יסודי, בנוסף משמשת הסדרה רופאים, אחיות וסגל רפואי במרפאות ובבתי החולים. מותאם לעור רגיש ומכיל פרו-ויטמין B5, אלוורה, וקמומילה לשמירה על לחות העור.

מחיר: 19.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.

אלכו ג'ל (צילום יח"צ)

אלכו ג'ל (צילום יח"צ)

קלו-קוט ג'ל, שמתאים במיוחד לילדים, הנו טיפול מועדף בצלקות המקצר את תהליך החלמת הצלקת ומשפר את המראה שלה. כעת התכשיר מגיע באריזה חדשה.

עורם של ילדים, רגיש יותר מעורם של מבוגרים. שריטות ופצעים שטחיים, במרבית המקרים יתרפאו מעצמם ולא ישאירו סימן, אך פצעים ושריטות עמוקות יותר עלולים להותיר צלקות בעור ואפילו ללוות אותו לאורך כל החיים. סוגי צלקות:

צלקת היפרטרופית נשארת בגבולות הפצע המקורי, היא בעלת שוליים ברורים ופיגמנטציה. צלקת מסוג זה נראית אדומה, מעובה ומוגבהת ועלולה לגרד או להכאיב.

צלקת קלואידית מתאפיינת בצמיחת יתר של רקמת צלקת באזור עור פגוע. הרקמה הנוצרת באזור גדלה מעבר לגבולות הפצע המקוריים, היא קשה, מעוגלת ולא אחידה. היא עשויה להיות אדומה או כהה יותר מהעור שסביב הצלקת.

מתי לטפל? המועד האידיאלי להתערבות הינו מיד כשהעור מתחיל לרפא את עצמו – לאחר סגירת הפצע ונפילת הגלד, כשהעור סגור ויבש ואינו מפריש. בשלב זה, מומלץ לנסות למנוע את היווצרותה של צלקת בולטת, מגרדת, או בעלת פיגמנטציה חריגה, אותה קשה יותר לרפא בהמשך.

ג'ל סיליקון הוכח כאידיאלי לטיפול בצלקות בגיל צעיר: ההנחיות הבינלאומיות לטיפול בצלקת קובעות כי שימוש בג'ל סיליקון, דוגמת קלו-קוט ג'ל, נמצא בקו הטיפולי הראשון בטיפול ובמניעת צלקות היפרטרופיות וטיפול מועדף בקלואידים מינוריים.

היתרונות של קלו קוט ג'ל: מזעור הסיכון להתפתחות צלקת אבנורמלית (אדומה ומוגבהת). קיצור תהליך החלמת הצלקת משנה וחצי, בדרך כלל, לכשלושה חודשים. כשמדובר בילדים, אשר לא תמיד מתאפקים מלגרד את הצלקת, קיצור זמן הריפוי הוא משמעותי ביותר. הג'ל גם משפר את מראה הצלקת: מרכך ומשטח אותה ומפחית אודם, כאב, גרד ונוקשות.

מחיר: 180 שקלים (מכיל 15 גרם). ישנן הנחות בקופות החולים ובבתי המרקחת. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, בתי מרקחת און ליין ובבתי המרקחת של קופות החולים.

קלו קוט ג'ל מותאם לילדים (צילום: יח"צ)

קלו קוט ג'ל מותאם לילדים (צילום: יח"צ)

 

מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי צטאפיל Cetaphil המציע מגוון סדרות מקצועיות בהתאמה לסוגי העור השונים, משיק סדרת מוצרים מקצועית לטיפול ושיקום עור יבש ומגורה. סדרת המוצרים מיוצרת בטכנולוגיית Filaggrin Technology™ – טכנולוגיה המסייעת בשמירה על העור והגברת הלחות בו. מוצרי הסדרה מסייעים להרגעת העור, להפחתת ועצירת מעגל הגרד באמצעות השבת הלחות וחיזוק תפקוד העור כמחסום בפני פגעי הסביבה. מוצרי הסדרה משקמים את העור המגורה ומעניקים הקלה מגרד ואדמומיות לעור יבש ומגורה.

גן ה-FLG מייצר את החלבון פילאגרין החיוני לשמירה על לחותו ושלמותו של העור וכן לתפקודו התקין כשכבת המגן של הגוף. הוא חיוני לייצורו של מרכיב הלחות הטבעי בעור ותפקידו לחזק את האחיזה של סיבי החלבון קרטין הנמצא בשכבת העור החיצונית, ומגן על העור מפני חדירת מים, אור, חום, חיידקים וכימיקלים רבים.

במקרים של עור דלקתי המאופיין ביובש, גרד בעור ואדמומיות קיים ליקוי הקשור בעיכוב של גן FLG , טכנולוגיית הפילאגרין הנמצאת בסדרה המקצועית החדשה של צטאפיל מסייעת לעלייה ושמירה על לחות העור ובכך מפחיתה יובש, גירוי ועקצוץ של העור.

בסדרה 2 מוצרים חדשים – תרחיץ ניקוי ותחליב לחות. תרחיץ ניקוי עדין מכיל תערובת ייחודית של שמנים מזינים המאפשרים ניקוי עדין מבלי לייבש או לגרות את העור, מפחית אדמומיות, יובש, גירוי וחספוס של העור, נטול בושם ונטול סבון. מתאים לשימוש מגיל 3 חודשים. מגביר את הלחות בעור לאחר 4 שבועות של שימוש יומיומי.

תחליב לחות מכיל סרמיד המחדש את לחות העור ומונע את התייבשותו, מפחית יובש, גירוי ועקצוץ של העור, נספג במהירות, בעל מרקם עדין, נטול בושם ונטול חומרים משמרים.

מחיר תרחיץ ניקוי: 99.90 שקלים (מכיל 295 מ"ל). תחליב לחות: 130 שקלים (מכיל 295 מ"ל). ניתן להשיג ברשתות הפארם, בקופות החולים מכבי, מאוחדת ולאומית ובבתי המרקחת ברחבי הארץ.

צטאפיל (צילום: אלי גיטלמן)

צטאפיל (צילום: אלי גיטלמן)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר