חגיגות העצמאות ברחובות
חגיגות העצמאות ברחובות

חגיגות העצמאות ברחובות: 50 אלף איש חגגו בחמש במות ברחבי העיר

עשרות אלפי חוגגים הגיעו לבמות הבידור השונות ברחובות ונהנו מההופעות ומהזיקוקים. ראש העיר ערך סיור בבמות ואף התכבד בשירה ספונטנית בבמה החסידית. צפו בתמונות ובסרטונים

פורסם בתאריך: 8.5.19 22:46

-->

עשרות אלפים מתושבי רחובות נהנו מחמש במות שונות שעיריית רחובות והחברה העירונית העמידו הערב לכבוד יום העצמאות, בשבעה סגנונות של מוזיקה: במה מרכזית, במת זמר עברי, במה מזרחית, במה חסידית, במת ילדים, במת נוער ובמה למוזיקה אתיופית.

את הבמה המרכזית הנחתה ביד רמה תושבת העיר, אילנית לוי יחד עם אוראל צברי הקומיקאי הרחובותי בדמותה של ״עירית מזכירת העירייה״. גידי גוב עלה על הבמה בהופעה קצבית עם שיריו האהובים והקהל הצטרף לשירתו. כמו כן, הופיעו גם להקות הזמר של בימת הנוער רחובות ולהקות המחול "הדרי רחובות".

רחמים מלול, עודד עמרם, אילנית לוי ואוראל צברי

 

גידי גוב (צילום: מיכל עוזרי)

 

כמיטב המסורת, ראש העיר הנחה את הספירה לאחור עד למופע הזיקוקים המסורתי המרהיב שהאיר את שמי רחובות. רבים מחברי המועצה נכחו: ממלא מקום ראש העיר זהר בלום, סגן ראש העיר יניב מרקוביץ׳, מחזיק תיק התרבות עודד עמרם, ד"ר רוני באום, שמוליק בר דנזאן, אוה גור, אורית שרגאי, גיא צור, אמיתי כהן, אבי קינד, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, ואיציק עובדיה ממלא מקום מנכ״ל החברה העירונית.

מופע הזיקוקים ברחובות

 

ראש העיר רחמים מלול: ״חג שמח רחובות! חג שמח למדינה בת ה-71, לכל התושבים בעיר ולכל מי שהגיע לחגוג איתנו. אנחנו שמחים לחגוג היום את הישגיה של המדינה, בעיר המובילה בישראל באיכות החיים, עיר המדע והתרבות. הקפדנו להציע היום לקהל הרחובותי מגוון של סגנונות מוזיקליים ואני מאחל לכולם ערב מהנה״.

לאחר מכן ערך ראש העיר סיור בבנות ברחבי העיר ופקד את כל אחת מהן. בבמת הזמר החסידי הוא התכבד בשירה ספונטנית בשיר ״שבחי ירושלים״ בדואט עם מחזיק תיק התרבות חבר המועצה עודד עמרם.

בהמשך הערב הופך גן המייסדים לרחבת ריקודים גדולה לבני הנוער עם סקאזי במסיבת ענק בה ישתתפו גם DJ GEZER וחיות במה עם דיג'יי טל אלון.

בבימה הים תיכונית, הפרויקט של רביבו יעלה בהמשך לעשות שמח. גם גל סינואני, בוזוקי גרוב (דיוניסוס תאודורו), בן העיר, מושיקו מור ונתי לב הופיעו שם.

בבימת החניון העליון של גן המייסדים מוקמה במת הילדים עם כוכבי הילדים "נתי הגעתי הופעתי" ו"שוקולוקו וחברים". בהמשך הערב, עלתה הלהקה האותנטית הרחובותית של הקהילה האתיופית – אנסמבל "עד יבוא".

בבמה החסידית, כיכב ישי לפידות ו"מועצת השירה היהודית", אלי קליין בליווי שאול כהן ותזמורתו, וגם הזמרים הרחובותיים אריאל קנדאבי ובן עשור.

בבמת הזמר העברי הממוקמת ברחבת יד לבנים הופיעו דורית ראובני, דני רובס, בוגר בימת הנוער רחובות, הזמרת שרי והמוזיקאי הרחובותי אלעד טרי בהנחיית הזמר טל סונדק.

דני רובס

 

החגיגות יימשכו גם מחר, במוצאי עצמאות עם קבלת הפנים המסורתית של ראש העיר, רחמים מלול, שתיערך בשמונה בערב בגן המייסדים. במהלכה יוענקו אותות הוקרה לחיילים מצטיינים ולמצטיינים עירוניים וההופעה המרכזית תהיה של הזמר והיוצר חנן בן ארי. הקהל הרחב מוזמן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר