Infinite Sensation (צילום: יח"צ טריומף)
Infinite Sensation (צילום: יח"צ טריומף)

גם הלבנים חוגגים כחול לבן

חדש על המדף: קולקציה מיוחדת של הלבשה תחתונה, שני גוונים של עטים מתקנים, טעמים חדשים של לחמית, פתרון חדש בתחום הטיפול בחום וכאבים בקרב פעוטות, ופסק זמן לקינוח

פורסם בתאריך: 6.5.19 08:21

-->

לכבוד חג העצמאות ויום ההולדת ה-71 למדינה, מותג ההלבשה התחתונה טריומף עושה חגיגת כחול לבן עם קולקציה מיוחדת וכיאה לחגיגה מספק 30% הנחה על כל קולקציית קיץ 2019 החדשה.

בקולקציה ניתן למצוא דגמי תחרה מפתים, דגמים עם פטנט הקסם של טריומף, דגמי פוש-אפים המגדילים את החזה ודגמי חזיות המעניקים תמיכה, עיטוף לגוף ומותאמים ללבישה מתחת לבגדים צמודים וחולצות T בשל התמזגותן עם העור באופן מושלם בעזרת סוגרים רכים ונוחים, מחטבים, פיג'מות ועוד.

טווח מידות חזיות – 70B עד 115 G, תחתונים 38 עד 46.

מחיר לפני הנחה: 69.9 עד 399.9 שקלים. מחיר אחרי הנחה: 48.7 עד 279.9 שקלים. ניתן להשיג בחנויות להלבשה תחתונה.

Infinite Sensation (צילום: יח"צ טריומף)

 

עונות השנה, חשיפה לשמש ועייפות הם חלק מהגורמים העלולים ליצור כתמי פיגמנטציה על עור הפנים. כתשובה לבעיית הפיגמנטציה, וכדי לתת מענה היוצר מראה אחיד וטבעי, משיקה רבלון שני גוונים של עטים מתקנים – "קורקטורים" (Revlon PhotoReady Color Correcting Pen) לכיסוי וטשטוש כהויות ואדמומיות בעור. בשונה מן הקונסילר הרגיל המיועד להעניק כיסוי עבה ויוצר מראה "שטוח", הקורקטור מאפשר טיפול מממוקד ונוח לשימוש בהסתרת הכתם, וכך יוצר בסיס אחיד וטבעי למריחת מייקאפ. הטוש הירוק מיועד להסתרת אדמומיות, בעוד הטוש הכתום מיועד להסתרת כהויות מתחת לעיניים וסימני גיל.

מחיר: 79.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם.

Revlon PhotoReady Color Correcting Pen (צילום: יח"צ)

 

לקראת חג השבועות אסם מרחיבה את סדרת מוצרי לחמית הפופולרית ומשיקה מוצר חדש וצבעוני במיוחד: לחמית ירוקה עם תרד ולחמית ורדרדה עם סלק. הלחמיות החדשות נותנות מענה לכל מי שמעוניין להכניס לארוחת החג צבעוניות וטעמים חדשים לארוחה החלבית.

לחמית מכילה דגנים מלאים, התורמים לשמירה על תזונה מאוזנת. המוצר החדש אינו מכיל צבעי מאכל וכל אריזה מכילה חבילה אחת של לחמית תרד וחבילה אחת של לחמית סלק.

דפנה ברנר שתיל, מנהלת פעילות המאפה באסם-נסטלה: "סדרת לחמית של אסם נחשבת למוצר המוביל בקטגוריית תחליפי הלחם והקרקרים בישראל, ולכן החלטנו עבור חג שבועות המתאפיין בפריחה וצבעוניות להשיק את לחמית תרד וסלק. בשבועות נהוג לערוך ארוחות משפחתיות ולאכול מאכלים בשילוב גבינה, הלחמית החדשה תתאים בדיוק לארוחה משפחתית בחג ותכניס לשולחן צבעים חדשים".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

לחמית בטעמי תרד וסלק (צילום: סטודיו אסם)

טבע מרחיבה את סל הפתרונות לטיפול בחום וכאבים בתינוקות ובילדים ומציעה במקביל למשככי הכאבים מבוססי הפראצטמול (משפחת אקמולי), מותג חדש להורדת חום ולשיכוך כאבים, המבוסס על החומר הפעיל איבופרופן. התרחיף קיים בריכוז 2%, ולראשונה בישראל טבע משיקה גם תכשיר בריכוז כפול (4%). הריכוז הכפול מאפשר את אותה היעילות בחצי הכמות בהשוואה לכמות במוצרים דומים.

תרחיף אייבו פועל תוך כ-15 דקות בלבד ומשפיע עד 8 שעות, ומסייע לטיפול במגוון רחב של מצבי כאב וחום, כגון: כאבי אוזניים, כאבי צמיחת שיניים, ועוד. ניתן להשתמש במוצר כבר מגיל חצי שנה ללא מרשם רופא (בגילאי 3-6 חודשים עם מרשם רופא). התכשירים ללא סוכר ובטעם תות שדה. זמין בריכוז של איבופרופן 2% באריזת 100מ"ל ובאריזת 200 מ"ל.

מחיר תרחיף אייבו 4%: 36 שקלים. מחיר תרחיף אייבו 2%, 200 מ"ל: 44.5 שקלים. מחיר תרחיף אייבו 2%, 100 מ"ל: 26 שקלים. ניתן להשיג בבתי המרקחת וברשתות הפארם.

אייבו של טבע (צילום: יח"צ)

 

חדש בעלית מקבוצת שטראוס: חטיפי פסק זמן בטעמים של הקינוחים האהובים – פסק זמן בטעם אלפחורס ופסק זמן בטעם טראפלס.

פסק זמן הושק לראשונה בשנת 1982 ולקח על עצמו את התפקיד להזכיר שמדי פעם כדאי לקחת הפסקה מהאינטנסיביות בחיים בשביל רגע מתוק ואישי. מהשקתו ועד היום, נוספו חטיפי פסק זמן בטעמים וצורות שונות ואפילו מיני חטיפים בשקית שכיף לקחת הביתה ולחלוק עם המשפחה והחברים.

מחיר: 4.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

פסק זמן בטעמי אלפחורס וטראפלס (צילום: סטודיו שטראוס)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר