חומוס צבר (צילום: יח"צ)
חומוס צבר (צילום: יח"צ)

נערכים לחג הניגובים

חדש על המדף: חומוס וטחינה צבריים במהדורה מוגבלת, "בזוקה" בהצדעה לחללית הישראלית, סדרת בקבוקים בעיצוב פופ ארט ייחודי, סוכריות רסקיו בטעם לימון, וטיפות העיניים שנועדו להקלה על עיניים צורבות באריזה חדשה

פורסם בתאריך: 28.4.19 10:41

-->

יום העצמאות הוא גם חג המנגלים של ישראל, ובהתאם לכך גם הפכו החגיגות ליום החומוס והטחינה הלאומי של ישראל. מדי שנה צורכים בישראל כ-16,500,000 טון חומוס. לקראת יום העצמאות היקף המכר של החומוס גדל ב-70% בהשוואה לשאר ימות השנה, כשהישראלים מנגבים כ-27,000 טון חומוס ביום אחד. כוכבי המכירות ביום העצמאות הם החומוס הקלאסי, חומוס עם תוספת חריף, טחינה אמיתית וסלט כרוב אדום.

במקביל, הישראלים גילו מחדש את האהבה לטחינה. ניכרת עלייה בצריכת טחינה בכל ימות השנה, וביום העצמאות היא משתלבת ביותר ויותר מנות ומתכוני 'על האש' עסיסיים. הטחינה נחשבת במקומות רבים ל"סופר פוד" ישראלי, שהוא גם אותנטי ושורשי וגם טעים ובריא במיוחד.

לרגל חגיגות עצמאות ישראל, מביאה צבר לצרכנים את החוויות הישראליות האותנטית – 'חומוס צברי ישראלי' – חומוס ייחודי בעל מרקם רך ומשובח שנולד מתוך מתכון נוסטלגי ואהוב ביותר של פעם, ולאחר חיפוש טעם החומוס הישראלי האהוב ביותר לדורותיו. התוצאה: מתכון חומוס חלק, שטעמו מחזיר אותנו אחורנית לתקופה נוסטלגית של מדינת ישראל.

בנוסף, 'טחינה צברית ישראלית' – טחינה משובחת, עשירה, בעלת מרקם עדין, בתיבול מדויק ומשתלבת נפלא בביס המפנק של הפיתה עם התוספות שבתוכה.

המוצרים מוצעים במהדורה מוגבלת עד לסוף חודש מאי, באריזה בולטת ואטרקטיבית בצבעי כחול-לבן ובמשקל 600 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

חומוס צבר (צילום: יח"צ)

 

לקראת יום העצמאות ולכבוד החללית הישראלית הראשונה שטסה לירח, מותג "בזוקה" עשה לה כבוד עם מהדורת ירח בצבע שחור. המהדורה המיוחדת  כוללת 40 אלף יחידות בלבד, עם הלוגו של SpaceIL על האריזה וכמובן עם העתידות ה"לעוסות" ביותר בהיסטוריה "עד גיל 21 נגיע לירח". צעד קטן לאדם, צעד גדול לבזוקה.

מחיר מארז: 6.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

בזוקה במהדורת ירח (צילום: סטודיו שטראוס)

 

Pixie מבית טמפו משיקה קולקציית בקבוקים ייחודית בעיצוב פופ ארט לסדרת המשקאות המוגזים במתיקות מעודנת, הכוללת 4 טעמים רעננים: תפוח למון גראס, תות ליים, אפרסק ואננס קוקוס.
לא מפסיקה להפתיע ומשיקה קולקציית בקבוקים בעיצוב פופ ארט.

המותג Pixie המאופיין בתפיסה חדשנית וצעירה בעולם המשקאות, שומר על ייחודיותו ואריזת הבקבוקים החדשה תאופיין בעיצוב פופ ארט אופנתי המתחבר לעולמות הלייף סטייל. הסדרה משלבת בין בריאות להנאה ללא פשרות, וכוללת משקאות שקופים, ללא צבעי מאכל וללא ממתיקים מלאכותיים ורק 19 קלוריות ל-100 מ"ל, עם 60% פחות סוכר ממשקאות מוגזים סוכריים.

מחיר בקבוק 275 מ"ל: 9 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

Pixie (צילום: יח"צ)

"רסקיו", הטיפות הפופולאריות לשלווה ולרוגע יומיומי, המבוססות על תמציות פרחי באך, מוצעות מעכשיו גם כסוכריות גומי חמצמצות וטעימות באריזת פח עגולה ואטומה לנשיאה בתיק, בטעם חדש, מרענן ולימוני.

המוצר מורכב מתמציות שונות של שמשון לוטמי, זלזלת היערות, שזיף הדובדבן, נץ חלב מפושק ובושמת שעורבבו לתערובת אחת המיועדת לשיטת ד"ר באך להקל במצבים של לחץ יומיומי, כגון: אירועים מרגשים, חוויות רגשיות, סיטואציות מטרידות, אי שקט, חוסר מנוחה וכד' המלווים את אורח חיינו ולהעניק לנו טיפת רוגע ושלווה.

מוצע במרקם של סוכריות בטעם חמצמץ מתמציות טבעיות של הדרים ולימון. הסוכריות מתקתקות, אך נטולות סוכר. את צבען יוצר פיגמנט טבעי של כורכומין. הן ארוזות באריזת פח אטומה השומרת על טריותן, "הננעלת" ע"י לחיצה בצדדיו של המכסה ונפתחת ע"י לחיצה במרכזו. אריזתם הקטנה מאפשרת לשאת אותו בתיק האישי לשימוש בשהייה גם מחוץ לבית. כל סוכריה מכילה 4 טיפות של 'רסקיו' ובעלת ערך קלורי של 3 קלוריות בלבד.

מחיר (50 גרם): 39.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת ובבתי הטבע ברחבי הארץ.

סוכריות רסקיו (צילום: אלון גנון)

 

טבע מחזירה לישראל את טיפות העיניים, לטיפול בעיניים צורבות ואדומות, שיעזרו ויקלו לסובלים מכך.

סטילה סינגלס הן טיפות עיניים בבקבוקונים סטריליים חד פעמיים, ללא צבע וללא חומר משמר. המוצר מכיל חומר פעיל טטרהידרוזולין ומיועד להקלה בצריבה, עקצוץ, גירוי ואדמומיות בעיניים הנגרמים מאלרגנים וגירויים, כגון: עשן, אבק, צמחים וחשיפה לשמש. יתרונן של טיפות סטילה סינגלס הוא באריזה קטנה הנוחה לנשיאה, המבטיחה שימוש סטרילי בכל מקום ובכל זמן ומתאימה גם לנסיעות ולטיולים. בכל אריזת סטילה סינגלס 10 בקבוקונים סטריליים חד פעמיים.

מחיר: 20 שקלים. ניתן להשיג בבתי המרקחת וברשתות הפארם.

סטילה סינגלס (צילום: יח"צ)

סטילה סינגלס (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר