מתחם מילקי בחול המועד פסח
מתחם מילקי בחול המועד פסח

משבר גיל ה-40 לא נראה באופק

חדש על המדף: מילקי חוגג יומולדת 40 ומזמין אתכם לחגיגה חווייתית, סדרת מעדנים ללא חלב על בסיס טחינה גולמית, ממרח קקאו כשר לפסח ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, מוצרי טיפוח בוטניים במהדורה מיוחדת, וסכין גילוח חדש לבעלי עור רגיש

פורסם בתאריך: 15.4.19 08:41

-->

לרגל חגיגות ה-40 למילקי, ייפתח בחול המועד פסח מתחם מילקי FOREVER, מתחם חווייתי במיוחד, שיכלול קיר טיפוס אתגרי בו ייערך "הקרב על המילקי"; קיר צילום ייחודי שיאפשר לבאי המתחם להצטלם בתמונות תלת ממד יוצאות דופן; מגוון פריטים שיוצרו במיוחד לרגל חגיגות יום ההולדת של המוצר בהשראת הקצפת, כגון: חולצות, אוזניות, מטענים ניידים, כיסוי לנייד, מחזיק מפתחות USB, גרביים ועוד; וטעימות (בעלות סמלית) של מגוון מוצרי מילקי עם תוספות ייחודיות ומפתיעות.

עוד במסגרת החגיגות, משיקה שטראוס את 'מילקי הפתעה', מהדורה מיוחדת הכוללת מילקי בטעמים מפתיעים וסודיים המסתתרים בתוך גביע סגול ואטום לחלוטין, כך שצריך יהיה לנחש איזה טעם יש באריזה ולגלות רק לאחר הפתיחה

האירוע ייערך במתחם שרונה בתל אביב, בין התאריכים 21-25.4, בשעות הבאות: יום א' 10:00-19:00 , ימים ב'-ד' 10:00-21:00, יום ה' 09:00-16:00. הכניסה והפעילות בחינם.

מילקי הפתעה (צילום: שלומי ארביב)

 

שטראוס משיקה סדרת מוצרים ייחודית, חדשנית, מפתיעה וטעימה במיוחד – סדרת מעדנים ללא חלב על בסיס טחינה גולמית, תחת המותג SOOM. הסדרה תושק בשלושה טעמים: שוקולד, נוגט ווניל.

אלי איצקין, מנכ"ל שטראוס מחלבות: "חלק מהבשורה של המטבח הישראלי לעולם היא אהבת הטחינה הגולמית והרחבת השימושים בה. טחינה גולמית הינה חומר גלם נהדר בעולם תחליפי החלב הודות למרקמה הקרמי והמפנק. במסגרת המסע שלנו לתת מענה לצורך הגובר למוצרים ללא חלב, פיתחנו סדרת מעדנים מקורית, מפתיעה ומאד מאד טעימה, המתאימה למי שמחפש מעדן ללא חלב, טבעוני, ללא גלוטן, לאוהבי מעדנים בכלל ולאוהבי הטחינה בפרט".

מבדיקה שלנו אכן נוצר כאן שילוב מקורי וטעים במיוחד, ולא תרגישו שמדובר במוצר ללא חלב.

מחיר: 4.20 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

Soom של שטראוס (צילום: דן לב)

 

לכבוד חג פסח, ליימן שליסל, יבואנית דברי המתיקה והמזון, מרחיבה את משפחת הממרחים של צ'וקטה ומשיקה ממרח קקאו כשר לפסח, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. הממרח מציע פתרון מתוק ומפנק למבוגרים ולילדים שמעוניינים לשדרג את המצה שלהם בממרח קקאו חדש וטעים, שמתאים גם לעוגות ולאפייה.

מחיר: 9.90-11.90 שקלים לאריזה של 450 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

צ'וקטה ממרח קקאו (צילום: יוסי מור)

ענקית הטיפוח והקוסמטיקה הבוטנית מצרפת, YVES ROCHER, חוגגת 60 שנות פעילות ומשיקה בישראל ובעולם קולקציית מוצרי טיפוח בוטניים במהדורה מיוחדת. המהדורה המיוחדת כוללת קיט נסיעות הכולל שלושה מוצרים לטיפוח הפנים והגוף: קרם לחות לפנים מועשר בקמומיל ליום ולילה – הקרם מגן על העור ומשאיר אותו רך ונעים. מועשר בקמומיל טהור מגידולים אורגניים בעל סגולות מרגיעות. תכולה: 40 מ"ל; מסיר איפור אקספרס – מסיר האיפור מוצע בגודל מיוחד ונוח לנשיאה: תכשיר מהיר ואפקטיבי שמעלים שאריות של כל מוצרי האיפור והמייק אפ, כולל העמידים במים. משאיר אחריו תחושת רעננות. מבוסס על פרח הדרדר הכחול. תכולה: 50 מ"ל; קרם לחות לידיים אולטרה מזין, המעניק הזנה אינטנסיבית לעור יבש במיוחד, מרגיע ומגן מפני נזקי הסביבה. הקרם מועשר בשמן שומשום אורגני ובתמצית צמח הארניקה בעל יכולות ההגנה על העור, שגדל במיוחד בגנים הבוטניים של איב רושה בלה גסילי בצרפת. תכולה: 30 מ"ל.

מחיר המארז: 52 שקלים.

קרם מרגיע לפנים ולגוף מועשר בקמומיל: קרם מרגיע לפנים ולגוף שמגן על העור ומשאיר אותו רך ונעים. מועשר בקמומיל טהור מגידולים אורגניים בעל סגולות מרגיעות. הרכיב הבוטני: תמצית קמומיל אורגנית. מחיר: 49 שקלים. תכולה: 125 מ"ל.

קרם לחות לידיים: קרם ידיים בוטני שמזין את העור בלחות, מגן עליו מפני נזקי הסביבה ומעניק לו רכות. הקרם מועשר בתמצית צמח הארניקה בעל יכולות הגנה על העור, שגדל במיוחד בצרפת עבור איב רושה. מחיר: 25 שקלים. תכולה: 75 מ"ל.

ניתן להשיג ברשת חנויות איב רושה ברחבי הארץ ובחנות האונליין www.yvesrocher.co.il.

איב רושה – קיט נסיעות לטיפוח הפנים והגוף (צילום: יח"צ חו"ל)

 

ג'ילט משיקה סכין גילוח חדש – Gillette SKINGUARD SENSITIVE, סכין גילוח ייחודי אשר פותח והוכח קלינית לגברים עם עור רגיש. הסכין החדש מבוסס על טכנולוגיה חדשנית ומהפכנית העונה על צרכיהם של גברים עם עור רגיש ומונעת גירוי של העור. בדקנו את הסכין ואכן ראינו וחשנו בהבדל משמעותי.

אז כיצד פועלת טכנולוגית SKINGUARD החדשנית: טכנולוגיית Gillette SkinGuard מציבה פס מגן ייחודי הממוקם בין שני להבים הנמצאים במרחק אופטימלי זה מזה בכל צד של הסכין, ופועלת על בלימת משקל כף היד. פס המגן הייחודי מחליק ומשטח את פני העור כדי להגן עליו מפני הלהבים, מרים ומרחיק את הלהבים מהעור הרגיש – ובכך מפחית משמעותית את לחץ הגילוח על עור רגיש. סיכוך מרבי (פס לחות) לפני ואחרי הלהבים פועל למזעור החיכוך עם העור. שילוב שני להבים בעלי כח חיתוך מופחת, המרווחים בצורה אופטימאלית, מצמצם את עוצמת הגרירה והמשיכה של השערה בכל מפגש עם הסכין.

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: "70 אחוז מהגברים בעולם מדווחים שיש להם עור רגיש. אנו סבורים כי לכל גבר מגיע סכין גילוח שמתאים לעור שלו, ו-Gillette SKINGUARD SENSITIVE פותח במטרה להפסיק את הגירוי, כדי שגברים עם עור רגיש יוכלו להיראות ולהרגיש במיטבם. סכין הגילוח החדש פותח עבור גברים עם עור רגיש המוכנים לקבל גילוח קצת פחות קרוב לעור, למען גילוח נוח שגורם פחות גירוי".

מחיר היכרות עד ל-1.5: 44.90 שקלים. ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

GilletteSkinguard Razor (צילום: יח"צ חו"ל)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר