הגדה של פסח ממותגת של יקבי כרמל (צילום: דני דין)
הגדה של פסח ממותגת של יקבי כרמל (צילום: דני דין)

אם תרצו, יש זו הגדה

'תירוש כרמל' עושה לכם סדר משפחתי עם מתנת חג ייחודית, מהדורה כשרה לפסח לסדרת חטיפי אנרגיה, תערובת אגוזים קלויים ללא תוספת מלח, מהדורה מיוחדת וכשרה לפסח של בונבוניירות מרסי, ואריזה חסכונית של סבוני אסלה

פורסם בתאריך: 8.4.19 09:15

-->

לקראת פסח 'תירוש כרמל המקורי', אשר מלווה אותנו מילדותנו, יוצא עם מתנת חג ייחודית לכבוד החג: תירוש כרמל המקורי המעוטר בתמונה שלכם ושל האהובים עליכם, יחד עם הגדה פרסונלית הנושאת את תמונתכם. הפעילות הייחודית מתחברת לערך הליבה של מותג יקבי כרמל, "לחיי רגעים של שמחה", במטרה להביא את הזיכרונות המשותפים והמרגשים לשולחן החג וגם ליצור זיכרונות חדשים.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "לאור ההצלחה בראש השנה, החלטנו להמשיך את הפעילות ולהציע חידוש לכבוד פסח: תירוש כרמל המקורי בעיצוב אישי יחד עם הגדת פסח ממותגת ופרסונלית, על מנת להעביר את רגעי השמחה המשותפים והאישיים הקיימים בכל בית בישראל ולהעניק מתנה מרגשת וייחודית שתלווה את ארוחות החג".

אז כיצד מזמינים? נכנסים לכתובת https://tirosh.aprint.co.il/, בוחרים תמונה שמחה ומרגשת, עורכים אותה על גבי בקבוק התירוש הנבחר, מצרפים טקסט קצר עם הקדשה אישית וממשיכים לעמוד לעיצוב הגדה אישית. לסיום, בוחרים את אפשרות השילוח: משלוח עד הבית בתוספת תשלום או איסוף עצמי מאחת מנקודות האיסוף בתפוצה ארצית.

התירוש הוא מיץ ענבים טהור, טבעי ומרענן המיוצר מ-100% ענבים מכרמים הפזורים ברחבי הארץ. הענבים המשמשים בהכנת המיץ הינם ענבי יין איכותיים, הנבצרים בכרמים של יקבי כרמל ומצויים כל הזמן בפיקוח היקב. התירוש מיוצר ללא תוספת סוכר, ללא תוספת מים, ללא חומרים משמרים או תוספות צבע אחרות, ולא נעשה מרכז פרי, אלא מהפרי הטרי עצמו.

מחיר 'תירוש כרמל המקורי' בתווית אישית דרך ממשק דיגיטלי: 19.90 שקלים באיסוף עצמי (לא כולל דמי משלוח). מחיר הגדה פרסונלית: 9.90 שקלים. הפעילות תתקיים עד לתאריך 31.4.19. מחיר תירוש כרמל המקורי 1 ליטר: 16.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחניות נבחרות.

הגדה של פסח ממותגת של יקבי כרמל (צילום: דני דין)

 

תירוש אישי של יקבי כרמל (צילום: דני דין)

 

לקראת פסח שבפתח חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור מוצרי מזון טבעיים, משיקה במהדורת החג את סדרת חטיפי האנרגיה "פוזיטיב" המוכרת והאהובה במגוון טעמים כשרים לפסח. הסדרה כוללת 4 טעמים עשירים ומכילה רכיבים טבעיים בלבד עם אגוזים ופירות יבשים. עד 99 קלוריות לחטיף. המוצרים המוצעים: חטיף חלבה תמרים ושקדים במשקל 138 גרם. חטיף אגוזים ופירות יער במשקל 144 גרם. חטיף שוקולד ואגוזי לוז משקל 144 גרם. חטיף מארז מיקס משקל 142 גרם.

מחיר: 16.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

חברת רפאל'ס – חטיפי בריאות במהדורת פסח (צילום: איה וינד)

 

קליית גת נצמדת למגמות הבריאות במזון ומשיקה תערובת אגוזים קלויים ללא תוספת מלח, כשרה לפסח. המוצר מוצע בשני סוגים שונים של תערובות ובשתי אריזות שונות: שקית 150 גרם ושקית 100 גרם.

אורית גור אריה, מנהלת תחום קליית גת בליימן שליסל: "קליית גת משקיעה משאבים רבים בפיתוח מוצרים בעלי יתרונות תזונתיים בהלימה למגמות המתקיימות בתחום המזון. תערובות האגוזים הקלויים ללא תוספת מלח פותחו במטרה לתת מענה לצרכנים המעדיפים לצרוך מזון איכותי, טרי ובריא יותר".

תערובת אגוזים קלויים ללא תוספת מלח המכילה אגוזי לוז, שקדים ואגוזי קשיו באריזת 100 גרם, מיועדת לצריכה אישית ולנשנוש במהלך היום (מחיר: 12.90 שקלים). תערובת אגוזים קלויים ללא תוספת מלח המכילה שקדים, אגוז קשיו ופיסטוקים באריזת 150 גרם, מיועדת לצריכה ביתית ולאירוח (מחיר: 17.90 שקלים).

ניתן להשיג ברשת רמי לוי, מחסני השוק, יוחננוף, טיב טעם וחנויות המזון המובחרות, למעט שופרסל, ובחנויות הנוחות דלק, וסו גוד דור אלון.

קליית גת – תערובת אגוזים קלויים ללא תוספת מלח (צילום: עמית שטראוס)

ליימן שליסל מציעה לכם לאחל חג שמח וכשר עם בונבוניירות במהדורה חגיגית, מיוחדת וכשרה לפסח של מרסי, במבחר גדלים וטעמים. בונבוניירות מרסי מכילות אצבעות שוקולד מובחר במגוון טעמים, המגיעות באריזות מעוטרות בעיצוב אלגנטי ואביבי, ובהן כל אצבע של שוקולד עטופה בנפרד.

מרסי באריזה האדומה הקלאסית, מוצעת במהדורה חגיגית וכשל"פ של 250 גרם ובאריזת חג כשל"פ של 400 גרם. כל אריזה מכילה אצבעות במבחר סוגי שוקולד ב-8 טעמים של שוקולד חלב, מריר ולבן איכותיים. מחיר 250 גרם: 21.90 שקלים; מחיר 400 גרם: 44.90 שקלים.

מרסי שוקולד חלב באריזה הכחולה – בונבוניירה כשל"פ המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד חלב מעולה ומשובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: קרם אגוזים, שוקולד חלב, שקדים-אגוזים וקרם פרלין, מוצעת במחיר מבצע של 21.90 שקלים.

מרסי שוקולד מריר באריזה החומה – בונבוניירה כשל"פ המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד מריר, חלב ולבן משובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר וקרם שוקולד מריר. מוצעת במחיר מבצע של 21.90 שקלים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.

ליימן שליסל – מרסי, בונבוניירות לפסח 2019 (צילום: אפרת אשל)

 

חברת אסי סי ג'ונסון מציעה לקראת חג הפסח והניקיונות סדרת סבוני דאק בצורת טיפה במארז זוגי חסכוני – עם ניחוחות בלעדיים שפותחו ע"י בתי הבישום הגדולים והמובילים בעולם. הסבון מנטרל ריחות רעים וחיידקים כאחד, מה שהופך אותם לחסכוניים. בסדרה 3 מוצרים בניחוחות האהובים של דאק: הדרים, רענן וים. כל ריח מגיע במארז זוגי ומשלים את סדרת הניקוי לשירותים הנוזליים עם אותם ניחוחות מוכרים ואהובים, בעל עוצמת הקצפה פי 4.

מחיר מארז זוגי וחסכוני: 11.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

סדרת סבוני אסלה דאק זוגי (צילום: אסף לוי)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר