פסטיבל רוקדים אביב ברחובות
פסטיבל רוקדים אביב ברחובות

אירועי פסח ברחובות: פסטיבל "רוקדים אביב" וחגיגת המימונה המרכזית

פסטיבל "רוקדים אביב" ייערך ברחובות ב-23-24.4 עם מתחמי ריקוד מגוונים לכל המשפחה ושני מופעים: "בואי נעשה לנו חג" – מחווה לשיריו של יגאל בשן ז"ל, ו"חלון לים התיכון" - לפורצי הדרך של הזמר המזרחי. חגיגת המימונה המרכזית תיערך ב-28.4 בגן המייסדים עם מופע מוזיקה ופייטנות ואלפי מופלטות. הכניסה לכל האירועים חופשית

פורסם בתאריך: 2.4.19 07:50

-->

רחובות חידשה לפני 6 שנים את חגיגות האביב שהיו נהוגות בימיה הראשונים, במסגרתן שילבו ספורט, שירה וריקודים. כמיטב המסורת, גם השנה העירייה, באמצעות החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, תקיים את פסטיבל "רוקדים אביב" שישלב מופעי מוזיקה מגוונים וריקודים. לקינוח, יתקיימו חגיגות המימונה הכוללות מאהל מרוקאי ענק, אלפי מופלטות ומופעים אותנטיים.

פסטיבל "רוקדים אביב ברחובות": ימי שלישי ורביעי ה-23-24.4, בגן המייסדים. פסטיבל המחול והזמר יתקיים זו השנה השביעית, והפעם כמחווה לעיר רחובות ולארץ ישראל, נופיה ואנשיה. במסגרת הפסטיבל יוקמו מספר מתחמי הרקדות שונים בגן המייסדים, ובשלושה אולמות נוספים שיפתחו לקהל הרחב – "תקוותנו", "אוסי וזוהר" והרקדה לנשים בהיכל הספורט אמי"ת.

פסטיבל רוקדים אביב ברחובות

פסטיבל רוקדים אביב ברחובות

 

עשרות מרקידים יובילו אירועי הרקדה לחובבי הריקוד במתחמי ריקודים סלוניים, ריקודי עם מכל הזמנים, סלסה, זומבה, ריקודים לנשים בלבד, ריקודי הורים וילדים ועוד. כמו כן, במהלך ימי הפסטיבל יתקיימו שני מופעי זמר ומחול על הבמה המרכזית:

יום שלישי 23.4.19, בשעה 20:00 – "בואי נעשה לנו חג": מופע מחווה לזכרו של היוצר והמוזיקאי יגאל בשן ז"ל, זוכה מפעל אקו"ם למפעל חיים לשנת 2016. במהלך המופע הקהל ייחשף לפועלו של בשן בזמר הישראלי לאורך שנים, החל מצעדיו הראשונים בלהקת פיקוד צפון, להקת "כמו צועני", ובקריירת הסולו שלו שכללה כתיבת מוזיקה לסרטים ולתוכניות טלוויזיה, השתתפות בפסטיבלי הזמר הישראלי והחסידי ובפסטיבל שירי הילדים.

הנחיה ושירה: דפנה דקל ואילן לייבוביץ'. בהשתתפות: הראל מויאל, לירון רמתי, שירלי לילו, אסנת זנו מרום, חננאל אדרי וליטל ממן. בערב יופיעו גם מיטב להקות המחול בשילוב אמני זמר מקומיים.

יגאל בשן (צילום: שלמה טולדו)

יגאל בשן (צילום: שלמה טולדו)

 

יום רביעי 24.4.19, בשעה 20:00 – "חלון לים התיכון": מופע הנעילה יוקדש לפורצי הדרך של הזמר המזרחי והים תיכוני לאורך השנים, דרך המלחינים והכותבים הבולטים ביניהם: ג'ו עמר, אביהו מדינה, אהובה עוזרי, צלילי הכרם והעוד, אריס סאן, יהודה פוליקר, ועוד. דגש רב יינתן על פועלו של הכותב והמלחין, זמר הנשמה אבנר גדסי, על תרומתו רבת השנים לזמר העברי.

הנחיה: מתי סרי. בהשתתפות: אבנר גדסי וילדיו מור גדסי ובן גדסי, אביבה אבידן, ננסי ברנדס, שימי תבורי ודוד דהרי.

מתחמי הריקוד יפעלו בין השעות 17:30-20:00 ובתום המופעים המרכזיים יימשכו ההרקדות לתוך הלילה הן בגן המייסדים והן במרכזי הספורט "תקוותנו", "אוסי וזוהר" והרקדה לנשים בהיכל הספורט אמי"ת.

פסטיבל רוקדים אביב ברחובות

פסטיבל רוקדים אביב ברחובות

 

המימונה המרכזית, 28.4.19, בגן המייסדים, החל מהשעה 20:00 – בגן המייסדים יוקם מאהל ענק שהובא היישר ממרוקו לישראל. הקהל הרחב ייהנה ממופע של הפייטן ליאור אלמליח, מגדולי הפייטנים בארץ ובעולם, הזמר והיוצר מאור אדרי והופעה של אתי ביטון ולהקתה. כמו כן, לא ניתן לחגוג מימונה בלי מופלטות – ואלפי מופלטות יוכנו בלייב ויוגשו לנוכחים.

רחמים מלול בחגיגות המימונה

רחמים מלול בחגיגות המימונה

ראש עיריית רחובות רחמים מלול: "אירועי האביב מהווים עוגן תרבותי בפעילות בעיר, ומציעים מגוון אירועים עשיר לכל המשפחה. פסטיבל "רוקדים אביב" הוא שילוב מיוחד של מופע מוזיקה ומתחמי ריקוד, אשר מהווים אבן שואבת לתושבות ותושבים שוחרי ריקוד ומוזיקה. אני מזמין את כולם לחגוג את האביב איתנו, בגן המייסדים בפסטיבל ובמימונה".

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: "כמדי שנה, אנו פותחים את עונת האירועים החל מחול המועד פסח. השנה ב"רוקדים אביב" נוקיר יוצרים חשובים בתרבות הישראלית. האירועים תוכננו בקפידה מבעוד מועד, מתוך מחשבה על הציבור, על מנת שלא יכתת את רגליו מחוץ לעיר אלא ייהנה ממופעים עשירים ואיכותיים לכל המשפחה כאן ברחובות. אני מזמין את הציבור ליהנות מההשקעה".

דורון מילברג, מנכ"ל עיריית רחובות: "אירועי האביב ברחובות הפכו למסורת בעירנו, מסורת חשובה אשר משנה לשנה מתעצמת וגדלה ומצטרפים אליה עוד ועוד חובבי ריקוד ושירה ישראלית. אנו מקבלים תגובות מצוינות מהתושבים ומשקיעים משאבים רבים על מנת להביא להצלחת האירועים".

איציק עובדיה, מ"מ מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "החברה העירונית לתרבות גאה לנהל ולהפיק את אירועי האביב בעיר, חלק מהאירועים המרכזיים בלוח השנה העירוני. לצד פסטיבל רוקדים אביב המציע חוויה לשוחרי הריקוד על מגוון סגנונותיו, וחוויה מוזיקלית מרגשת, נקיים גם את חגיגות המימונה העירוניות. אירועי פסח הם יריית הפתיחה לשרשרת של אירועים ופעילויות גדולות שאנו מפיקים עבור תושבי רחובות, ומצפים לנו חודשים מגוונים וגדושים בחוויות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר