יין PARTY TIME (צילום: איל קרן)
יין PARTY TIME (צילום: איל קרן)

שותים יין עד לא ידע

חדש על המדף: יין מיוחד לחג פורים, עונת הגלידות נפתחת, נקניקיות פרימיום בטעמי מעדנייה, תחליב אפטרשייב מרענן, וסבון אסלה הצובע את המים

פורסם בתאריך: 19.3.19 14:20

-->

אנשי יקב הפרמיום 1848 שקדו רבות על בלנד מיוחד שיתאים באופן מושלם לחג הפורים. Party Time סירה ארגמן (2014), מתאים במיוחד עבור החג ועבור האירוע החברתי הבא שלכם. היין יושן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 16 חודשים ובסיומם התקבל יין ייחודי, עוצמתי, בעל גוון ארגמני חזק ומשופע בטעמים עזים ומתובלים, בעל 14.5% כהל.

לכבוד חגיגות 170 שנה של מסורת יין העוברת במשפחתו של הבעלים יוסי שור כבר 8 דורות, השיק היקב את סדרת דור 6, סדרת היינות של יקב 1848, שעושה סטיילינג לאירוע הבא ומביאה לכם את היין הנכון לאירוע המתאים.

מחיר: 99 שקלים (750 מ"ל). ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות.

יין PARTY TIME (צילום: איל קרן)

יין PARTY TIME (צילום: איל קרן)

 

מזג האוויר מתחיל להתחמם והגלידות של פלדמן משיקים את סדרת "שייק פרי" לשנת 2019, בטעמים: תות שדה, מנגו-פסיפלורה ואננס, אשר מכילים אחוז מקסימלי של כמות פרי, עם 50% פרי, ועד 65 קלוריות למוצר בלבד. טעם נוסף בסדרה הינו תמר-בננה-פקאן, אשר מכיל 38% פרי ו-94 קלוריות.

דרור אשל, מנכ"ל סחר "הגלידות של פלדמן": "אני גאה לפתוח את עונת הגלידות לשנת 2019 ולהציג סדרה חדשה ומרעננת במיוחד תחת השם שייק פרי. מדובר בסדרה אשר מציגה כמות פרי גדולה, מספר קלוריות נמוך מאד, מרקם מיוחד ובמגוון טעמים חדשים האהובים על קהלי הצרכנים מבוגרים וצעירים כאחד".

מחיר: 6 שקלים ליחידה. מחיר מאגדת של 5 יחידות: 29.90 שקלים. ניתן להשיג בחנויות "הגלידות של פלדמן", מכולות, קיוסקים וברשתות השיווק המובחרות.

הגלידות של פלדמן – סדרת שייק פרי (צילום: סטודיו פלדמן)

 

קבוצת "עוף טוב" מרחיבה את משפחת מוצרי DELI – נקניקים ופסטרמות פרימיום בטעמי מעדנייה, ומשיקה שני מוצרי נקניקיות DELI: נקניקיות פרנקפורטר – נקניקיות עגל והודו בנגיעות צ'ילי בנוסח נקניקיית פרנקפורטר המפורסמת ביותר בעולם שמקורה בפרנקפורט, גרמניה; נקניקיות בראטוורסט – נקניקיות עגל והודו עסיסיות במיוחד, מתובלות כמיטב המסורת שהפכה לסמל תרבותי גרמני.

נקניקיות DELI של "עוף טוב" – נקניקיות פרימיום משובחות המוצעות במידות פיקנטיות שונות המתאימות לכל חך, בעלות טעם ייחודי ועשיר כטעמן של הנקניקיות הגרמניות האותנטיות ומספקות חוויה דומה לזו של דוכני הנקניקיות בגרמניה. הנקניקיות עשירות בחלבון (14 גרם חלבון ל-100 גרם), מיוצרות ללא תוספת מונוסודיום גלוטומאט, ללא גלוטן וללא צבע מאכל.

מחיר: 15.90-17.90 שקלים לאריזה במשקל 320 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

עוף טוב – נקניקיות דלי (צילום: אפרת אשל)

יצרנית מוצרי הטיפוח "חלאבין" הרחיבה את סדרת הטיפוח הגברית time OUT והשיקה תחליב אפטרשייב מרענן במרקם ג'ל-קרם קליל הנספג מהר בעור, עם ריכוז אלכהול נמוך המכיל לחות והזנה.

הפורמולה: כוללת 3 רכיבים מרכזיים: שמן חוחובה מונע רפיון עור, מסייע להפחתת עומק הקמטים הקיימים ועיכוב הופעת קמטים עתידיים, מיטיב עם פגמי עור וצלקות. Q10 – קו אנזים שהוכח כיעיל בהאטת הזדקנות העור, כמו גם מגן על העור מפני נזקים הנגרמים על ידי קרינת השמש UV. ויטמין E –מסייע למרקם קטיפתי של העור, משפר את הטקסטורה ותורם לגמישות ורכות תוך תרומה למראה עור חיוני.

המוצר מפיג את תחושת המתיחה של העור כתוצאה מיובש, נלחם בנזקי הסביבה והאקלים ומעניק תחושת נוחות ורכות לעור. הניחוח מזכיר סבון, תחילה עוצמתי ולאחר מכן הופך לעדין ונעים.

מחיר: 50 שקלים (ל-100 מ"ל). ניתן להשיג בסניפי רשת המשביר לצרכן ובפרפומריות ברחבי הארץ.

תחליב אפטרשייב של חלאבין (צילום: אלון גנון)

 

חברת אסי סי ג'ונסון מרחיבה את סדרת הסבונים לניקוי האסלה ומשיקה בימים אלו את דאק אקווה בלו, סבוני אסלה הצובעים את המים בכחול, באריזת זוג. המוצר מבצע 4 פעולות: ניקוי יסודי וצביעת המים בכחול בכל הדחה, מנקה ומבריק, מונע אבנית בכל הדחה ומבשם את חלל השירותים למשך כל תקופת השימוש. סבון האסלה מכיל חומרים פעילים המסייעים לשמירה על היגיינת השירותים ומספיק למספר רב של הדחות.

מחיר: 9.90 שקלים לפני מבצעים. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

דאק אקווה בלו (צילום: יח"צ חו"ל)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר