איפור בצבעי נאון של 'קמיון' (צילום: יח''צ)
איפור בצבעי נאון של 'קמיון' (צילום: יח''צ)

צבעי תחפושות מנצחים לקלאבים ולרחבת הריקודים

מארזי איפור לפורים המיועדים לאיפור הפנים, הגוף והשיער, פלטת גווני לק החותמת את החורף, צללית דואו לקראת האביב, קרם עשיר במיוחד להזנת העור, וקרם עיניים אנטי אייג'ינג

פורסם בתאריך: 14.3.19 12:59

-->

המותג- Kimyon "קימיון" מציע לקראת פורים מארזים שונים המאגדים צבעי איפור לאיפור הפנים, הגוף והשיער לשימוש ילדים ומבוגרים כאחד.

ערכת צביעה לפנים/ לגוף ולשיער בדמות 6 עפרונות קרם. העפרונות ניחנים במנגנון הפעלה ידידותי למאפר המאפשר באמצעות סיבוב (המוכר מעפרונות האיפור הקונבנציונאלים ללא החידוד) את חשיפת הפיגמנט לביצוע האיפור. מחיר: 30 שקלים בפארמים ובחנויות ההפנינג ברחבי הארץ.

ערכת איפור המאגדת פלטת 8 גוונים ססגוניים, ספוגית לצביעת משטחים, 4 גווני נצנצים המשדרגים כל איפור בגווני זהב, ורוד, כחול ואולטרא סגול + 2 אפליקטורים המשמשים כמכחולים. מחיר: 35 שקלים בפארמים ובחנויות ההפנינג ברחבי הארץ.

מארזי איפור לפנים המאגדים 8 גווני צבעים במרקם קרמי לצד שבלונות וספוגית אשר ניתן להתביעעמן מעין חותמות. מחיר: 17 שקלים בפארמים ובחנויות ההפנינג ברחבי הארץ.

הערכות מותאמות לאיפור ילדים (אינן מיועדות לשימוש מתחת לגיל ). המוצרים נטולי פארבנים, אינם רעילים והם ניתנים לשטיפה במים וסבון.

עוד מציע מותג "קימיון" מארזים שונים המאגדים צבעי איפור אולטרא-סגוליים הנראים וזוהרים בתאורת UV (אולטרא סגול) בקלאבים וברחבת הריקודים. האיפור מוצע בגווני נאון זוהרים של ורוד, כתום, צהוב, וכחול ובאריזות שונות של גלגלי צבע המאגדים את כל הגוונים, שפופרות קטנות, צמדים של עפרונות או לחלופין שפופרת בודדה במגוון צבעים. צבעי הנאון מותאמים לאיפור פנים, נטולי פארבנים, אינם רעילים והתמרוקים ניתנים לשטיפה במים וסבון (ערכות צבעי הניאון אינן מיועדות לשימוש מתחת לגיל 14).

מחיר: 15-30 שקלים. ניתן להשיג בחנויות הפארם ובחנויות ההפנינג.

צבעי איפור לילדים של קמיון (צילום: יח"צ)

 

מותג הלקים CHIC "שיק", מציע פלטת גוונים החותמת את העונה הקרה ומאגדת גוונים לימים מוארים יותר: גוונים בדרגות כהות ביניים שהמוטיב העיקרי המופיע בהם הוא צבע אפרפר. 6 הגוונים מוצעים בפלטה הייחודית של "שיק": שני גווני אפרפר כהה ובהיר, גוון ירקרק סלאדין מעושן, ורוד עתיק עם נגיעות של אפרפר, גוון של בז' חולי ובורגנדי עמוק.

הלקים של "שיק" בעלי ברק עוצמתי לאורך זמן, כל גווני הפלטה ברמת שקיפות נמוכה ובעלי ריכוז פיגמנט גבוה.

מחיר: 19 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות ובפרפומריות ברחבי הארץ.

לקים של "שיק" (צילום: אלון גנון)

 

גוון של קורל חיוני לצד סגלגל פסטלי של פרח הכרכום – זו נקודת הזינוק לאביב 2019 של המאפר בועז שטיין, שהשיק לקראת האביב צללית דואו המאגדת את שני הגוונים האופנתיים באותה האריזה. הגוונים מוצעים בטקסטורת סאטן מבריקה בעוצמתיות ובצבעוניות מעודנת בדרגת כהות בינונית עד בהירה.

הצלליות מורכבות מאבקת משי, שמן צמחי, סיליקה, מיקה (מינראל נציץ) ורכיבים הדוחים מים וזיעה שיתרמו לעמידותן ויסייעו בהיצמדות ואחיזה טובה של הפיגמנטים לעפעף.

שטיין: "הגוונים הללו יכולים לשמש כגווני רקע באופן עצמאי על כל שטח העפעף, לצד תיחומים קלים של העין באמצעות אייליינר ומסקרה מודגשת. התוצאה: מראה מאופר אוורירי, נקי ושטוח המהווה מענה מצוין לאיפור ביום אביבי, שמשי וחמים. בשל העובדה כי אלה משתלבים נהדר עם גוון כהה ומעושן של חום/אפור, הדגשת זווית העין החיצונית לצדם תעניק תוצאה של איפור אלגנטי ומרשים".

מחיר: 90 שקלים. ניתן להשיג בביוטי סטופ "בועז שטיין", אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג ובפרפומריות ברחבי הארץ.

צללית של בועז שטיין לאביב 2019 (צילום: אלון גנון)

חברת הקוסמטיקה MAGIRAY (מאג'יריי) השיקה קרם עשיר במיוחד להזנה, לחות והחלקת עור יבש עד רגיל, רפוי ומבוגר. הקרם נלחם בסימני הזדקנות העור המוקדמים, משפר את גמישות העור ומועיל במיוחד לשמירה על לחות ועל יכולות ההגנה הטבעיות של העור. הקרם תורם להפחתת עומק הקמטים ולהאטת סימני ההזדקנות של כל סוגי העור.

שימוש באקסטרא ריץ' של מאג'יריי מועיל במיוחד לשמירה על לחות העור ולהזנה עמוקה. שילוב מושלם בין פפטידים פעילים תורמים בשימוש מתמיד להפחתת קמטי הבעה, מיגור סימני עייפות, והידוק של העור. כל אלה משוועים לעור מראה רענן וצעיר.

מחיר: 219 שקלים (מכיל 30 מ"ל). ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג. לרשימת הקוסמטיקאיות: www.magiray.info.

אקסטרא ריץ' רוויטילייזר של מאג'יריי (צילום: יח"צ)

 

מותג הקוסמטיקה "תפוח טכנולוגיות" השיק קרם עיניים אנטי אייג'ינג בשם EYE TREATMENT. הקרם מועשר בלחות להפחתת קמטוטים ולהפחתת כהויות סביב העיניים. הוא נספג במהירות, מעניק הזנה ומשפר את גמישות העור סביב העיניים. המרקם קליל ונעים, נספג במהירות ואינו מותיר תחושת כבדות ודביקות. בעל ניחוח עדין במיוחד. הקרם אינו מכיל פארבנים ומשמש גם כבסיס לאיפור.

נוכחותם של מינראליים מים המלח לצד חמאת שיאה המכילה חומצות שומן שמעודדות צמיחה והתחדשות של תאי העור, מרגיעה ומגנה על העור מפני קרני UVB כמו גם משפרת את מרקמו ותורמת לאלסטיות שלו.

מחיר: 165 שקלים (מכיל 30 מ"ל). ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות "תפוח טכנולוגיות". לבירור הקוסמטיקאית הקרובה: 1700-70-74-78.

קרם עיניים של תפוח (צילום: אלון גנון)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר