מעדן פרו (צילום: סטודיו שטראוס)
מעדן פרו (צילום: סטודיו שטראוס)

מעדן עם ערך מוסף

חדש על המדף: בשורת החלבון מגיעה לעולם המעדנים, קטגוריית הגבינות הלבנות מתרחבת, סדרת ביסקוויטים מצופים שוקולד חלב עם תוספות, עוגיות שוקוצ'יפס ממולאות קרם אגוזים, ומאג תרמי מעוצב

פורסם בתאריך: 10.3.19 08:52

-->

שטראוס, אשר הייתה הראשונה להשיק את קטגוריית ה-PRO במקרר, מרחיבה את אפשרויות צריכת החלבון גם לעולם המעדנים ומשיקה מעדן שוקולד ראשון מסוגו – "מעדן פרו" המכיל 10 גרם חלבון בגביע, 2% שומן בלבד, 276 מ"ג סידן לגביע, ורק 130 קלוריות ליחידה. המוצר עשיר, מפנק ומכיל שוקולד אמיתי.

המעדן החדש פותח בשיתוף הדיאטנית של שטראוס מחלבות, שני ארד, עומד בדרישות הסימון החדשות של משרד הבריאות בדגש על כמות הסוכר והשומן, ומציע הזדמנות צריכה חדשה של מוצרים מועשרים בחלבון, קטגוריה הצומחת שנה אחר שנה.

טווח מחירים: 3.77-5.00 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

מעדן פרו (צילום: סטודיו שטראוס)

מעדן פרו (צילום: סטודיו שטראוס)

 

עוד בשטראוס, מרחיבים את קטגוריית הגבינות הלבנות ומשיקים סדרת מעדני גבינת סקי עשירה בחלבון ובסידן. מעדני גבינה עם מחית פרי בטעמים: תות, אפרסק ווניל צרפתי. מעדן הגבינה החדש הנו בעל רמת סידן וריכוז חלבון גבוהים עם 3% שומן בלבד, בשילוב מרקם חלק וטעם שזכה לציונים גבוהים במבחני הטעימה.

מעדן 'סקי' מבוסס על גבינה לבנה בשילוב מחית פרי או גרגירי וניל אמתיים, ומשווק בגביעים של 125 גרם. כל גביע מכיל 250 מ"ג סידן, 8.8 גרם חלבון, 115 קלוריות, 3% שומן.

טווח מחירים: 2.80-3.70 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

מעדן סקי (צילום: סטודיו שטראוס)

 

חברת כרמית מרחיבה את מותג "אגו" ומשיקה קטגוריה חדשה: סדרת ביסקוויטים מצופים שוקולד חלב עם פיזור תוספות מפתיעות – קוקוס קלוי, סוכריות צבעוניות, ושברי עוגיות. המארזים הצבעוניים מתאימים למשלוחי מנות, לחגיגות יום הולדת, כנשנוש וכקינוח מפנק המותאם לטעם הישראלי.

שרון קונסטנטיני, מנהלת השיווק: "סדרת "אגו" כללה עד היום מגוון ופלים מצופים בשוקולד חלב, לבן ומריר, ופלים ללא גלוטן, שוקולד ללא תוספת סוכר, שוקולד פרימיום, נשנושי שוקולד מגוונים וכן סדרת מטבעות שוקולד ייעודית לאפייה ולבישול. לקראת פורים החלטנו לחדש לקהל הצרכנים שלנו, ולהשיק סדרת ביסקוויטים מצופים שוקולד עם תוספות משמחות ומפתיעות".

מחיר: 6.90 שקלים (משקל 115 גרם). ניתן להשיג ברשתות המזון המובילות.

ביסקוויט אגו מצופה (צילום סטודיו כרמית)

לקראת חג פורים אסם משיקה טעם חדש של עוגיות השוקולד צ'יפס: עוגיות שוקוצ'יפס ממולאות קרם אגוזים באריזת 220 גרם. העוגייה החדשה, כמו גם שאר העוגיות בסדרה, עשויה מחומרי גלם איכותיים, בעלת מרקם פריך ומפנק.

דפנה ברנר שתיל, מנהלת פעילות המאפה באסם-נסטלה: "עוגיות שוקוצ'יפס הן העוגיות האהובות ביותר בעולם. השקת המהדורה המיוחדת של עוגיות שוקוצ'יפס ממולאות קרם אגוזים נובעת מהרצון שלנו לחדש ולתת לצרכנים אפשרויות נוספות של טעמים ומרקמים. בשנה האחרונה אנחנו משקיעים מאמצים רבים להרחיב את המותג עם טעמים חדשים ומעניינים, יחד עם שמירה על הטעם הקלאסי של עוגיות שוקוצ'יפס אסם".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

שוקוצ'יפס אסם (צילום: סטודיו אסם)

 

רשת Arcosteel Kitchen מציעה פתרון אולטימטיבי לשמירה על טמפרטורת השתייה: מאג תרמי מעוצב של המותג. מדובר במאג נירוסטה בעל דופן כפולה עם בידוד ואקום פנימי המאפשר שמירה של 6 שעות על חום ו-24 שעות על קור. המאג החדש, בנפח של 380 מ"ל, הינו בעל מכסה הברגה לאטימה מיטבית ומנגנון לחיצה קל לפתיחה וסגירה הרמטית ללא נזילות. גוף המאג בעל מבנה ארגונומי נוח לאחיזה, ומתאים לגודל שקע כוס ברכבים. המאג בעל פתח רחב לניקוי נוח של פנים המאג ומילוי קל של השתייה. מנגנון הלחיצה ניתן לפירוק לניקוי יסודי.

מאג הנירוסטה זמין בארבעה צבעים לבחירה: כסוף, טורקיז, שחור ולבן. ללא BPA וניתן לשטיפה וניקוי במדיח כלים (מדף עליון).

מחיר: 54.90 שקלים. ניתן להשיג ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן.

מאג תרמי ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר