צבעי פנים של JOVI (צילום: יח"צ)
צבעי פנים של JOVI (צילום: יח"צ)

איפור לפורים זה לא משחק ילדים

חדש על המדף: סיר טיגון חדש של ארקוסטיל, חטיפי פריכיות חדשים בשני טעמים, משלוח מנות שיעזור לילדי דושן" להמשיך לחייך, איפור לפורים מחברת קוסמטיקה מקצועית, ומהדורה מיוחדת של ערגליות פרג

פורסם בתאריך: 3.3.19 07:58

-->

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן מציגה סיר טיגון חדש מסדרת Arcosteel Exclusive. מדובר בסיר טיגון בקוטר 24 ס"מ ובנפח 4.5 ליטר, הכולל מסננת טיגון מפלדת אל חלד עמידה. הסיר החדש מאופיין בידיות ארגונומיות שאינן מתחממות גם בטמפרטורות גבוהות במיוחד, ובציפוי נון סטיק פנימי המונע הידבקות ומסייע לניקוי קל. המכסה עשוי מזכוכית מחוסמת עם חריר לשחרור אדים. הסיר ניתן לשימוש בכל סוגי הכיריים מלבד אינדוקציה וניתן לשטיפה במדיח הכלים. אידיאלי להכנת צ'יפס, פלאפל, צ'ורוס, פיש אנד צ'יפס, ירקות בטמפורה, ועוד.

מחיר: 159 שקלים. ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן.

סיר טיגון עם מסננת של ארקוסטיל (צילום: יוסי פונס)

 

אסם מרחיבה את סדרת חטיפי הפריכיות עם שני חטיפי פריכיות Fitness חדשים במרקם פריך במיוחד: חטיף פריכיות נימוחות מתובלות, וחטיף פריכיות נימוחות קינמון. חטיפי הפריכיות האפויים משתלבים נהדר בתזונה מאוזנת ומהווים פתרון אידיאלי לנשנוש בין הארוחות או בסוף היום, גם למי שרוצה לשמור על תפריט טעים ומאוזן.

Fitness חטיפי פריכיות מכילים שני סוגים של דגנים מלאים: תירס מלא ושיבולת שועל מלאה. כל פריכית מכילה כ-6 קלוריות ליחידה. בנוסף, חטיף פריכיות נימוחות מתובלות מכיל גם 10.8% חלבון.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות באריזות של 60 גרם.

פריכיות פיטנס (צילום: סטודיו אסם)

פריכיות פיטנס (צילום: סטודיו אסם)

 

"מיה תעשיות מזון" מזמינה אתכם לרכוש משלוח מנות ולתרום למען פיתוח תרופה למחלת גושן ממנה סובלים ילדים רבים.

אלון שי לוי בן ה-9 סובל ממחלת דושן, מחלת ניוון השרירים הקטלנית ביותר בקרב ילדים, מחלה איומה וחשוכת מרפא. בימים אלה נערך מסע התרמה ומכירה של משלוחי מנות למימון הטיפולים היקרים באלון, וכן השקעה במחקר ופיתוח תרופה למחלה.

שיתוף הפעולה של עמותת "חיים לאלון" וחברת המוצרים "מיה תעשיות מזון", מזמינות אתכם לקחת חלק במסע מרגש ובעל נתינה. מדי שנה בפורים עמותת "חיים לאלון" מקיימת מסע התרמה ומכירה של משלוחי מנות ופעילות חברתית בשיתוף חברות ובתי ספר ברחבי הארץ, בשילוב הרצאה של אלעד, אביו של אלון המספר את הסיפור של בנו והתמודדות המשפחה עם מצבו. עמותת "חיים לאלון" הוקמה ב- 2012 להצלת החיים של אלון שי לוי ולסיוע לאלון ומשפחתו בהתמודדות עם המחלה הגנטית, נגזרותיה והשלכותיה. השתתפות במחקר ופיתוח למציאת תרופה לאלון, תרופה אשר תעזור לאלון ולכלל הילדים שחולים בדושן.

דושן הינה מחלת ניוון שרירים הקשה ביותר בסולם הדרגות של מחלות ניוון השרירים, והשכיחה ביותר בקרב ילדים זכרים. הסטטיסטיקה בעולם מראה כי אחד ל-3,500 ילדים זכרים יחלו במחלה. גם השנה, כמו בשנים הקודמות, החלו מתנדבים למכור משלוחי מנות לציבור בעלות סמלית של 12 שקלים. "מיה תעשיות מזון" תרמה מוצרים במאות אלפי שקלים עבור משלוחי המנות לעמותת "חיים לאלון".

תכולת מארז משלוח מנות מציל חיים של עמותת "חיים לאלון": חטיף פופסים ברביקיו (35 גרם), חטיף צ'יפס בטטה (30 גרם), שקית ג'לילנד גן חיות (25 גרם), שקית ג'לי חמוצמוצים (25 גרם), עדשי שוקולד (20 גרם), שלוש סוכריות ג'לי, הפתעה – נחש צפצפה. במוצרים אין חשש להמצאות שומשום, אגוזים, בוטנים, שקדים, חלב, לקטוז, גלוטן וביצים.

ניתן להזמין את משלוח המנות לחברות, מוסדות, עסקים ופרטיים בקישור זה או בטלפון 0545477891/29.

משלוח המנות של עמותת אלון לחיים בשיתוף מיה תעשיות מזון (צילום: אבי לוי)

משלוח המנות של עמותת אלון לחיים בשיתוף מיה תעשיות מזון (צילום: אבי לוי)

פורים בפתח וכולנו מתלבטים האם לרכוש את מוצרי האיפור הזולים, אך האם אתם מודעים לסכנות הבריאותיות שבמוצרי האיפור הלא מקצועיים, במיוחד לעורם הרגיש של ילדים? גירויי עור, דלקות עיניים, פריחת עור ולעיתים גם נזקים בלתי הפיכים. אז איך שומרים על עור הילדים? רוכשים מוצרי איפור מחברת קוסמטיקה מקצועית. הכירו את JOVI – חברה ספרדית המייצרת מוצרי קוסמטיקה מקצועיים למותגים העולמיים הידועים והמובילים. מוצרי האיפור של JOVI יצאו ממפעל מוצרי הקוסמטיקה של החברה ועומדים בתקנים המחמירים ביותר בתחום, כולל כמובן אישור משרד הבריאות בישראל. חברת גורי לינרו משווקת את צבעי פנים JOVI בישראל.

צבעי האיפור של JOVI הינם היפו-אלרגניים, ללא פרבנים (קבוצת חומרים משמרים מזיקים הנפוצים במוצרי קוסמטיקה ובתרופות), מתאימים לילדים, מכילים פיגמנטים קוסמטיים שאינם מזיקים לעור, בעלי רמת כיסוי גבוהה וניתנים לשטיפה בקלות במים וסבון (או מגבון לח). המוצרים מגיעים בשתי צורות: משחה וצבעים (כמו קריונים), במגוון אריזות, וכמובן עם מדבקות בעברית. עפרונות האיפור ניתנים לחידוד.

קרם איפור JOVI מגיע במגוון רחב של 12 צבעים, כולל זהב וכסף, יחד עם ספוג ניקוי ובעיצוב נוח לשימוש. ניתן להשיג בשני גדלים של 8 מ"ל או 20 מ"ל. הקרם נעים וקל לשימוש ולמריחה, ללא צורך במים, משיג כיסוי מלא, קל לניקוי עם מגבון לח ואינו מתייבש (על בסיס שמן).

ערכת קרם איפור JOVI 20 מ"ל מגיע בדיספליי שולחני מהודר המכיל 24 יחידות (ב-12 צבעים שונים – 2 יחידות לכל צבע) או בקופסה ססגונית של 5 יחידות.

ערכת קרם איפור JOVI 8 מ"ל מכילה 5 סטים שונים הארוזים בקופסה מהודרת של 6 יחידות בצבעים שונים (לבן, צהוב, אדום, כחול, ירוק ושחור) + 2 ספוגיות + מכחול + חוברת עם דוגמאות מצולמות והדרכות מפורטות לכל סוגי התחפושות – גיבורי על, חיות, נסיכות, ליצנים ויצורים מפחידים.

מחירים: 15-60 שקלים. ניתן להשיג במעל 600 חנויות יצירה ברחבי הארץ.

צבעי פנים של JOVI (צילום: יח"צ)

צבעי פנים של JOVI (צילום: יח"צ)

 

אסם מרחיבה את סדרת העוגיות "ערגליות" ומשיקה ערגליות במילוי פרג לכבוד חג פורים.

דפנה ברנר שתיל, מנהלת פעילות המאפה באסם-נסטלה: "לאחרונה הרחבנו את המותג ערגליות וראינו שהוא מתקבל באהבה גדולה בקרב הצרכנים. כעת אנחנו עושים צעד נוסף ביצירת מגוון טעמים וחדשנות למותג ערגליות. אנו בטוחים שהטעם החדש המצטרף למגוון הטעמים של ערגליות ירגש צרכנים ותיקים ובנוסף יביא צרכנים חדשים לטעום ולהתנסות".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

ערגליות פרג (צילום: סטודיו אסם)

ערגליות פרג (צילום: סטודיו אסם)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר