שלג בקרית עקרון
שלג בקרית עקרון

הורים, אתם יכולים להרגיע את הילדים: השלג שמגיע מחר לרחובות יישאר הרבה אחרי שעות הלימודים

השלג שמתוכנן להגיע מחר בבוקר לגן המייסדים ברחובות היישר מהר החרמון גורם להתרגשות גדולה, אך גם לחשש של חלק מהתלמידים כי הם יפספסו את התענוג. בעירייה מרגיעים כי השלג לא ייעלם במהירות וכי ניתן יהיה ליהנות ממנו עד שעות הלילה המאוחרות. זהר בלום אף מבהיר: "נקפיד על כך שילדים לא ישהו במקום בזמן הלימודים, כך שההורים יכולים להיות רגועים"

פורסם בתאריך: 25.2.19 17:43

-->

כפי שפורסם ב"ערים" מחר (שלישי) החל מהשעה 10:00 בבוקר יגיע להנאת הילדים וההורים שלג היישר מהר החרמון לגן המייסדים ברחובות, באמצעות 6 משאיות. היוזמה הינה של מחלקת הילדים והנוער בעיריית רחובות והחברה העירונית, בשיתוף ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, ומחזיק תיק נוער וצעירים, אסף אלבר.

הפרסום גרם להתרגשות גדולה בקרב אלפי תושבים מהעיר, גדולים וקטנים כאחד, אך היו גם הורים שהביעו דאגה מכך שילדיהם חוששים כי עד שיחזרו מבית הספר השלג ייגמר.

גורם בעירייה מבהיר: "בגלל אילוצים שלא תלויים בנו 6 המשאיות מגיעות בשעות הבוקר המוקדמות. אין שום טעם לסגור את המקום ולמנוע מאנשים ליהנות מהשלג גם בשעות הבוקר, אבל אפשר להירגע כי מדובר בכמות עצומה של שלג והטמפרטורות צפויות לרדת מחר בצורה משמעותית ולכן אין לנו ספק שגם בשעות הצהריים יוכלו הילדים ובני המשפחה ליהנות מחוויה של משחק בשלג עד לשעות הלילה המאוחרות. אנחנו אמנם מתחילים בעשר בבוקר, אבל האירוע יימשך לכל אורך היום".

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מרגיע את התלמידים וההורים ואומר: "החגיגה תימשך שעות ארוכות. אנחנו קוראים לכל הילדים להגיע מיד לאחר הלימודים, ולא חלילה על חשבון הלימודים. נקפיד על כך שילדים לא ישהו במקום בזמן הלימודים, כך שההורים יכולים להיות רגועים ולהרגיע את ילדיהם שיישאר להם שלג".

זהר בלום (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

זהר בלום (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

 

אסף אלבר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "אפשר להירגע. כמות השלג בה מדובר לא תפשיר כל כך מהר ותספיק לכל היום. אנחנו מקווים שתושבי ותושבות רחובות יבואו ליהנות יחד מחוויה של שלג. לפי תחזית מזג האוויר העדכנית ניתן יהיה להגיע וליהנות עד הלילה״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר