ג'ינסיס דיגיטל אייג' של דוקטור פישר (צילום: יהל האן)
ג'ינסיס דיגיטל אייג' של דוקטור פישר (צילום: יהל האן)

קרם הפנים שיגן עלייך גם מהמסכים

חדש על המדף: הגנה על הפנים מקרינת האור הכחול, סדרת טיפוח חדשה לשיער נקי מקשקשים, טיפול מקצועי ומוכח מדעית לריענון הנשימה, מוצר חדש של נוטלה, וטעם חדש ובלעדי בסדרת המיוחדים של שוופס

פורסם בתאריך: 24.2.19 07:48

-->

האם קרם הפנים שלך מגן עלייך מקרינת האור הכחול? ד"ר פישר משיק את GENESIS DIGITAL AGE, סדרה חדשנית ופורצת דרך להגנה מהזדקנות מוקדמת של עור הפנים שמקורה גם בקרינת האור הכחול ממסכים דיגיטליים.

מהי קרינת האור הכחול? התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות הביאה לעליה דרמטית בשימוש במכשירים דיגיטליים הפולטים אור כחול (BLUE LIGHT), דוגמת: סמארטפונים, מסכי מחשב, טלוויזיה וטאבלטים. בשנים האחרונות פורסמו מחקרים רבים המצביעים על ההשפעה המזיקה של קרינת האור הכחול על העיניים ופגיעה במנגנוני השינה והערות. מחקרים עדכניים אשר בדקו את השפעת קרינת האור הכחול גם על העור, הראו כי חשיפה ממושכת ומוגברת לאור כחול גורמת ליצירת רדיקלים חופשיים מזיקים הגורמים לנזקים בעור ולהזדקנות מוקדמת של העור המתבטאת ברפיון עור, מראה עייף, קמטים, קמטוטים, כתמי עור וירידה בגמישות העור.

סדרת GENESIS DIGITAL AGE, פיתוח חדשני ובלעדי ממעבדות המחקר של ד"ר פישר, מסייעת בהגנה מפני הזדקנות מוקדמת של העור שמקורה גם באור הכחול הנפלט ממסכים דיגיטליים – DIGITAL AGING. סדרה ייחודית הנותנת מענה מיטבי לכל שעות היום ולמגוון סוגי העור – 2 קרמי יום מגנים המותאמים לסוגי העור השונים, קרם לילה משקם ופריימר סרום.

כל תכשירי הסדרה עברו בהצלחה בדיקת לחות ל-24 שעות. הם מכילים את רכיב ה- Blumilight™, קומפלקס פטנטי וחדשני בריכוז פעיל המכיל תמצית מזרעי פולי הקקאו הלבן (Criollo Porcelana) מזן מובחר ונדיר שמקורו בפרו. רכיב זה בעל פעילות אנטי-אוקסידנטית אינטנסיבית במיוחד כנגד רדיקלים חופשיים מזיקים הנוצרים גם כתוצאה מחשיפה לאור הכחול. הקומפלקס מסייע בצמצום ובטשטוש מראה הקמטים והקמטוטים ובשיפור מרקם, גמישות ומראה העור, למראה עור בריא וצעיר יותר. קרמי היום בסדרה משלבים את טכנולוגיית BST (Broad Spectrum Tech), טכנולוגיה מתקדמת ביותר הייחודית לד"ר פישר בעלת מערכת מסנני קרינה בהרכב אופטימלי להגנה גבוהה ורחבה מקרינת (SPF30) UVB, מקרינת UVA וכן מסייעת בהגנה מפני קרינת IR, מקרינת האור הכחול (BLUE LIGHT) ומהזדקנות מוקדמת של העור. קרמי היום בסדרה בעלי UVA/UVB Balance.

מחיר: 159.90 שקלים. מחיר השקה: 99.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם.

ג'ינסיס דיגיטל אייג' של דוקטור פישר (צילום: יהל האן)

ג'ינסיס דיגיטל אייג' של דוקטור פישר (צילום: יהל האן)

 

הד אנד שולדרס מציג לראשונה סדרת טיפוח Supreme, המכילה שמן ארגן מעולה וטכנולוגיה מתקדמת המספקת לשיערה, מקרקפת ועד קצה, את הוויטמינים והערכים להם היא זקוקה לשיער מועשר בלחות וכמובן נטול קשקשים.

לראשונה מאז הפרסומת האייקונית של אלי אוחנה, בחר המותג בפרזנטורית מקומית, הדוגמנית המצליחה שיר אלמליח, להשיק את הסדרה החדשה המותאמת במיוחד לטיפוח השיער של נשים. בתחום טיפוח השיער, נשים מתפשרות לעתים קרובות מדי. הן מתפשרות משום שהן בטוחות שעור קרקפת בריא ושיער יפה לא הולכים ביחד, ולכן בלית ברירה נשים צריכות לבחור במה להתמקד. מאחר והרבה נשים מציבות בקדימות עליונה את מראה השיער, הן מוצאות עצמן בדאגה מתמדת לגבי הבעיות בעור הקרקפת. הד אנד שולדרס משלב ידע עם מרכיבים חדשים לגמרי המספקים לנשים שיער יפה ומועשר בלחות.

Head & Shoulders Suprême הינה סדרת הפרימיום הראשונה של המותג, והיא כוללת שמפו ומרכך שנועדו במיוחד לצרכיהן של נשים. הנוסחה החדשה, המראה החדש ושגרת הטיפוח החדשה מכילים טכנולוגיה הפועלת מהקרקפת עד לקצוות כדי שנשים ייהנו מכל העולמות – שיער מוזן ויפהפה וגם הגנה ללא מתחרים מפני קשקשים. השמפו מכיל לראשונה את המרכיב פירוקטון אולאמין עבור הקרקפת. זהו חומר פעיל נגד קשקשים, המספק יתרונות גדולים יותר מבחינת מראה השיער והענקת לחות ובה בעת מטפל בקרקפת. שמן ארגן, אשר נשים רבות מכירות בזכות הלחות וההזנה שהוא מעניק לשיער, נכלל אף הוא בתמהיל המרכיבים.

המרכך תוכנן להשלים ולשפר את השמפו והוא מכיל חומר פעיל חדש המספק את רמת הריכוך הגבוהה ביותר של הד אנד שולדרס. מעצמת הזנה זאת מחקה את מבנה השיער הטבעי כדי להעניק תחושה והגנה טובות יותר תוך התמקדות באזורים פגומים בסיב השערה. המרכך מסייע בשיקום שכבת הקרנית של השיער בכדי להעניק לו ברק ורכות המאפשרת סירוק קל, תוך שמירה על רמת הלחות למשך עד 24 שעות. המרכך מכיל גם 0.5% ZPT פעיל, המעניק לקרקפת יתרונות נוספים.

הסדרה משווקת בעיצוב חדש לחלוטין, לרבות בקבוק שמפו בעיצוב אייקוני ובקבוק מרכך חדש במבנה גלילי. זאת במקביל לניחוח חדש עם תווים פרחוניים ופירותיים, המורגש מיד עם פתיחת הבקבוק.

מחיר: שמפו 400 מ"ל 26.90 שקלים, מרכך 275 מ"ל 18.90 שקלים. ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

שמפו מסדרת הד אנד שולדרס החדשה (צילום: אבי דבי)

שמפו מסדרת הד אנד שולדרס החדשה (צילום: אבי דבי)

 

ריח רע מהפה יכול לנבוע מסיבות רבות ולפי הערכות רופאי שיניים, אחד מתוך ארבעה בני אדם סובל מהתופעה. הסיבות יכולות להיות מעישון, אלכוהול, מזון ועד לבעיות רפואיות הדורשות טיפול. תרו תעשיות רוקחות מרחיבה את הסדרה הידועה למוצרים דנטליים של המותג LACER (לייסר), מותג מקצועי ואיכותי בעל מגוון פתרונות לבריאות הפה, משחות שיניים, ג'ל טיפולי, שטיפות פה לשימוש יומיומי וכמענה לבעיות שיניים וחניכיים שונות. בימים אלה משיקה החברה מוצרים חדשים המסייעים לריענון הנשימה – LACER FRESH, המתאימה לטיפול ומניעת ריח מהפה לשימוש יומיומי. המוצרים מכילים שמנים אתריים המסייעים לריענון הנשימה, מסייעים בנטרול ריחות פה ומעניקים תחושת רעננות וריח נעים לאורך זמן.

הסדרה כוללת משחת שיניים להלבנת השיניים בשימוש יומיומי 75 מ"ל ושטיפת פה 500 מ"ל. משחת השיניים לטיפול יומיומי לריענון הנשימה בטעם מנטה חריף, דומיננטי, נשאר לאורך זמן. משחה במרקם ג'ל נעים לצחצוח, מכילה סודיום פלואוריד במינון אופטימלי להגנה מפני עששת. שטיפת פה בטעם מנטה חריף מהווה טיפול משלים למשחת השיניים לנשימה רעננה וריח נעים לאורך שעות, ללא אלכוהול, ללא תחושת יובש או צריבה.

המוצרים מתאימים לשימוש מגיל 12 ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

מחיר: משחת שיניים 28 שקלים. שטיפת פה 48 שקלים. ניתן להשיג בעמדת רוקח בכל רשתות הפארם ובבתי המרקחת.

לייסר פרש לרענון (צילום: יח"צ חו"ל)

לייסר פרש לרענון (צילום: יח"צ חו"ל)

נוטלה מרחיבה את ליין המוצרים של המותג ומשיקה את נוטלה B-ready, שילוב ייחודי של לחם קריספי הממולא בממרח אגוזי הלוז האהוב. המוצר מגיע לישראל לאחר שזכה להצלחה רבה ברחבי העולם ואף זכה כמוצר השנה באיטליה. נוטלה B-ready מציע חווית צריכה חדשה ומאפשר לצרוך בכל זמן ובכל מקום לחם איכותי בשילוב נוטלה וליהנות מהטעם הייחודי של המוצר גם מחוץ לבית. בכל מארז ניתן למצוא 6 יחידות.

מחיר: 12 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

נוטלה B ready (צילום: יח"צ)

 

מותג Schweppes מציג טעם חדש ובלעדי בסדרת המיוחדים: Schweppes pink&bitter. פיתוח המיקסר החדש, בדומה לפיתוח המקורי של ה-Schweppes Russchian, נעשה בשיתוף עם ברמנים והתבסס על ניסיונם העשיר. המשקה משלב את המתיקות והחמיצות של הלימונדה הוורודה עם הטעם הייחודי של ביטר למון. ביחד הם נותנים שילוב מצוין לערבוב עם וודקה.

סדרת המיקסרים הבינלאומית של שוופס מכילה את כל מה שנדרש לערבוב עם אלכוהול, ולא צריך להיות ברמן או שף כדי להצליח בהכנת המשקה. רק להוסיף את המיקסר לאלכוהול ומתקבל "דרינק" מושלם. המוצר החדש ישווק בבקבוק אישי 250 מ"ל ובבקבוק 1.5 ליטר.

מחיר: 10.30 שקלים לבקבוק 1.5 ליטר. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שוופס פינק&ביטר יבש (צילום: סטודיו יפאורה)

שוופס פינק&ביטר יבש (צילום: סטודיו יפאורה)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר