אריזת פפריטו (צילום: יוסי אלטרמן)
אריזת פפריטו (צילום: יוסי אלטרמן)

התגעגעתם לפלפל ללא גרעינים? הוא חוזר!

פלפל ללא גרעינים המוגן בפטנט, ממרחי פסטו חדשים, קפסולות קפה בטעמים מבוקשים, קולקציה חדשה ומרעננת של מוצרי תינוקות, ומרככי כביסה בניחוחות עדינים ומלטפים

פורסם בתאריך: 14.2.19 08:57

-->

כולנו אוהבים פלפל, כולנו יודעים שהוא מכיל ערכים תזונתיים ואת הוויטמינים A, C, E, ושהוא הנשנוש הבריא והמושלם למבוגרים ולילדים. אז מה הבעיה? שלא תמיד יש לנו חשק ורצון לנקות את הגרעינים הרבים שלו. אם התגעגעתם לפלפל ללא גרעינים – הוא חוזר. לאחר שנעלם מהמדפים לפני 6 שנים, חברת הזרעים הישראלית ברידאקס, המתמחה בין היתר בטיפוח זני עילית של ירקות מיוחדים לשווקים בישראל ובעולם, הצליחה לפתח זן (מוגן פטנט) של פלפל ללא גרעינים הגדל מזרעים. בתוך כך, גאה החברה להשיק מחדש למדפים בישראל ובמקביל גם באירופה, בצפון אמריקה ובדרום אפריקה, את המותג Pepperito – פלפל טעים ומתוק ללא גרעינים. כאמור מדובר במוצר מוגן פטנט ובקו המוצרים הראשון של החברה.

קובי אבידן, מנכ"ל חברת ברידאקס: אנו גאים להחזיר למדפים בישראל את הפלפל ללא גרעינים תחת המותג Pepperito בגרסא משודרגת, מוגנת פטנט. מבחינת החברה מדובר בפיתוח שילך ויתעצם וישדרג את שאר סוגי הפלפלים שכולם מכירים בטעם, באורך חיי המדף ובטיפוסים חדשניים".

את פפריטו מגדלת בישראל חברת שובל ערבה, חברת בוטיק משפחתית בעין יהב שבערבה, המתמחה מזה 50 שנה בגידול ובשיווק ירקות מובחרים. פפריטו נמכר במארזים ממותגים כשהוא טרי, קריספי, מתוק ועסיסי – רק לשטוף ולאכול. מומלץ מאוד!

מחיר: החל מ-9.90 שקלים ל-250 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ואצל ירקנים מובילים.

אריזת פפריטו (צילום: יוסי אלטרמן)

אריזת פפריטו (צילום: יוסי אלטרמן)

 

חברת דיפלומט, המשווקת מותגי מזון מובילים בארץ ובעולם, משיקה בימים אלה שני מוצרים חדשים מבית SACLA. הראשון הינו פסטו ירקות קלויים בתוספת גבינת גראנה פדנו איטלקית איכותית. מדובר בממרח עשיר בטעם אותנטי של ירקות קלויים עם הטוויסט של טעם הגבינה המפנק. יהווה תוספת נהדרת לכריכים טריים או להעשרת מנות מבושלות. המוצר מגיע בצנצנת 190 גרם והוא חלבי.

המוצר השני הינו פסטו באריזת סקוויז לנוחות מירבית. אין צורך להשתמש בסכין למריחה כאשר מעוניינים לשלב בכריך, או בכפית כאשר מוסיפים למנה אחרת. רק ללחוץ על הבקבוק והממרח ייצא בצורה נוחה. נהדר לשימוש גם בפיקניקים ובארוחות מחוץ לבית. באריזת הסקוויז שני טעמים: פסטו בזיליקום פרווה המוכר והאהוב, ופסטו עגבניות וצ'ילי פיקנטי (בקבוק 370 גרם).

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

Sacla פסטו (צילום: יח"צ)

Sacla פסטו (צילום: יח"צ)

 

3 שנים לאחר ששופרסל השיקה 5 תערובות קפה משובחות בקפסולות תואמות נספרסו, החברה מרחיבה את ליין הקפסולות ומשיקה סדרת טעמים חדשה ומגוונת. הליין החדש כולל מגוון מרענן ומיוחד של תערובות קפה בטעמים: קפסולות קפה עם הל שפותחו בעקבות דרישה של הקהל הישראלי, קפסולות בטעם שוקולד מריר, קפסולות בטעם שקדים, קפסולות בטעם אגוזי לוז וקפסולות בטעם קוקוס. הקפסולות החדשות מצטרפות לשמונה הטעמים הקיימים בדרגות חוזק שונות ביניהן קפסולות הקפה בטעמי הווניל והקרמל וכמובן קפסולות קפה נטול הקפאין.

קפסולות הקפה של שופרסל כאמור בעלות התאמה לכל מכונות הנספרסו אשר שווקו בישראל ומיוצרות מתחתית אלומיניום עם רשת פיזור אופטימלית המייצרת חליטה איכותית לחוויית קפה ייחודית.

בתוך כך, לקטגוריית שופרסל פרמיום מתווספת סדרת שוקולדים sweets – שוקולד שקדים ואגוזי לוז מצופים בשוקולד מעולה. המוצרים כוללים חומרי גלם איכותיים שעוברים תהליך ציפוי מסורתי במפעל היצרן בגרמניה.

מחיר חפיסת שוקולד: 10 שקלים. מחיר קפסולות קפה: 4 חבילות ב-50 שקלים (מחיר השקה). ניתן להשיג ברשת שופרסל.

קפסולות קפה שופרסל (צילום: סטודיו שופרסל)

קפסולות קפה שופרסל (צילום: סטודיו שופרסל)

 

שוקולד sweets (צילום: סטודיו שופרסל)

שוקולד sweets (צילום: סטודיו שופרסל)

סובינקס, מותג הפרימיום הספרדי, ממשיך לחדש וכנהוג בעולם האופנה והעיצוב משיק קולקציה חדשה ומרעננת של מוצצים, בקבוקים ותופסני מוצץ עם איורי חיות עדינים. הקולקציה עוצבה בצבעוניות עשירה, מגוונת ועכשווית בשילוב צבע הקורל, הנבחר לצבע השנה של פנטון ל-2019.

בקולקציה 4 משפחות חיות שונות: הטווס הססגוני, הדבורים המלכותיות, הפרפרים הצבעוניים והכלבים החמודים. קולקציית החיות היא עיצוב חדש ומרענן לסדרת הפיוז'ן של סובינקס. הסדרה כוללת מוצצים החל ממידת מיוחדת לפגים (-2-4) ועד 18 חודשים ומעלה, בקבוקים בשלושה גדלים (150 מ"ל / 270 מ"ל / 360 מ"ל) ותופסנים למוצצים.

סדרת מוצצי FUSION של SUAVINEX: -2 -4 חודשים: מוצץ המותאם במיוחד לתינוקות שזה עתה נולדו מכיוון שצורתו מעוצבת כך שאינו אוטם את לסת התינוק ומאפשר מעבר אוויר. למוצץ פטמת סיליקון פיזיולוגית ומתאים גם לפגים ועד גיל 4 חודשים. העיצוב הסימטרי של הפטמה הרכה והשטוחה מאפשר למוצץ להיות ממוקם נכון בפה הקטן של התינוק, כשהוא מפעיל לחץ מינימלי על החך. בקולקציה הנוכחית ניתן להשיגו בשישה עיצובים שונים המתאימים לארבעת משפחות החיות.

מוצץ FUSION 4- 18 חודשים: למוצץ פטמת סיליקון פיזיולוגית. העיצוב הסימטרי של הפטמה הרכה והשטוחה מאפשר למוצץ להיות ממוקם בפה הקטן של התינוק, כשהוא מפעיל לחץ מינימלי על החך. בקולקציה הנוכחית קיים בשישה עיצובים שונים המתאימים לארבעת משפחות החיות.

מוצץ FUSION לגילאי 18 חודשים ומעלה: למוצץ פטמת סיליקון פיזיולוגית סימטרית, מחוזקת בפסי סיליקון עדינים במיוחד לאזורים העלולים להישחק ע"י פעוטות עם שיניים. בקולקציה החדשה קיים בשניים עשר עיצובים שונים המתאימים לארבעת משפחות החיות.

מחיר: בקבוקים החל מ-49.90 שקלים. מוצצים: החל מ-24.90 שקלים. תופסן למוצץ: החל מ-34.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות למוצרי תינוקות.

קולקציית החיות של סובינקס (צילום: יח"צ סובינקס חו"ל)

קולקציית החיות של סובינקס (צילום: יח"צ סובינקס חו"ל)

 

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג "תינוקלין", משיקה לראשונה שני מרככי כביסה חדשים של מותג אבקות הכביסה לתינוקות. המרככים החדשים של תינוקלין הינם מרככים מרוכזים המאפשרים הן שימוש בכמות מעטה בלבד מהנוזל, והן שמירה על הניחוח העדין של הכביסה לאורך זמן. שניהם מהווים מוצר משלים לאבקת הכביסה תינוקלין והם בעלי ניחוח עדין ומלטף הנשמר בבגדי התינוק לאורך זמן.

הם מוצעים בשני סוגים: מרכך כביסה תינוקלין FRESH & GENTLE  בעל ניחוח עדין, פרחוני וארומטי, המעניק רעננות ורכות לבגדי התינוק. מרכך כביסה תינוקלין HYPOALLERGENIC מותאם במיוחד לתינוקות בעלי עור רגיש הדורש טיפול מיוחד בבגדיהם, בעל ניחוח מלטף, פרחוני, מתקתק ופירותי.

מחיר: 19.90 שקלים למיכל 1 ליטר. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

תינוקלין מרככים (צילום: עמית שטראוס)

תינוקלין מרככים (צילום: עמית שטראוס)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר