חומוס צבר (צילום: סטודיו אסם)
חומוס צבר (צילום: סטודיו אסם)

חומוס עם המווווון תוספות

יין מרלו מובחר לרגל ה-Valentine’s Day, מארז מיוחד של דבש פרחי בר טהור וסילאן טבעי, חומוס עם תוספות עשירות ומפנקות, נתחים צמחוניים בסגנון בקר, ולואקר זה חמים

פורסם בתאריך: 7.2.19 09:42

-->

לרגל ה-Valentine’s Day 'יקב סגל' משיק מרלו מסדרת Free Run, בציר 2017. יינות סדרת Free Run מופקים מהחלק המובחר ביותר בחומר הגלם – קליפת הענב העשירה בצבע, טעם וארומה הייחודיים לזן ולכרם. מקור הענבים בכרמי ההר הגבוהים בגליל העליון ובירושלים. על ידי סחיטה עדינה בלבד של הקליפות לאחר התסיסה, מתקבל היין העסיסי ביותר ולו טאנינים רכים ומבנה קטיפתי. ביין זה אין שימוש כלל בסחיטה חזקה אשר עלולה להוביל למרירות ולעפיצות.

טעם היין פירותי ואלגנטי. יין המשלב טעמי שזיפים ופירות יער עם נגיעות מנטה ואקליפטוס, עטופים בארומות עץ אלון צרפתי (היין התיישן במשך 10חודשים בחביות עץ אלון צרפתי) ותבלינים מתקתקים, הנמשכים לסיומת קטיפתית וארוכה.

מחיר: 65 שקלים. ניתן להשיג בחנויות היין ובנקודות השיווק המתמחות.

מרלו מסדרת Free run של יקב סגל (צילום: יח"צ)

מרלו מסדרת Free run של יקב סגל (צילום: יח"צ)

 

ליימן שליסל, בעלת מותג 'קלית גת', משיקה מארז מתוק ומיוחד של דבש וסילאן. המארז מכיל שני בקבוקים (350 גרם כל אחד) לחיצים ונוחים לשימוש של דבש טהור מפרחי בר ושל סילאן טבעי ללא תוספת סוכר, ונותן מענה לאלו המתלבטים בין דבש לבין סילאן.

כמו גם כל מוצרי המותג, גם מוצרים אלו מיוצרים בישראל תחת סטנדרטים גבוהים ומוקפדים: הסילאן עשוי תמרים מובחרים, בעיקר מזן מג'הול הידוע בטעמי התמר הדומיננטיים שלו, ואינו מכיל מייצבים, עמילנים וצבעי מאכל. כך גם הדבש של קלית גת הינו דבש פרחי בר טהור ואיכותי.

מחיר: 29.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

קלית גת - מארז דבש וסילאן (צילום: עמית שטראוס)

קלית גת – מארז דבש וסילאן (צילום: עמית שטראוס)

 

כל חובב חומוס יודע שאין כמו חומוס עם תוספת מפנקת מעליו כדי להפוך את המנה לחוויה מושלמת. פלפלים חריפים, חצילים פיקנטיים, מטבוחה או טחינה עם גרגירי חומוס הם דוגמאות לשידוך האולטימטיבי שמשדרג כל מנת חומוס והופך אותה לטעימה במיוחד. במחקרים שערכה צבר נמצא שכ-40% מהישראלים אוכלים את החומוס שלהם לצד תוספת מגוונת והסדרה החדשה של החברה "חומוס עם המון", מציעה סדרה רחבה של מנות חומוס עשירות בתוספות מעניינות וטעימות במיוחד. התוספות מגיעות בכמות משמעותית ומאפשרות הנאה משילוב הטעמים לאורך כל הגביע.

סדרת חומוס עם המון תוספות כוללת: חומוס עם המון פלפלים חריפים, חומוס עם המון חצילים פיקנטיים, חומוס עם המון מטבוחה, חומוס עם המון חריף, וחומוס עם המון טחינה וגרגירי חומוס. משקל כל יחידה: 375 גרם. והכי חשוב – הטעם מעולה.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

חומוס צבר (צילום: סטודיו אסם)

חומוס צבר (צילום: סטודיו אסם)

טבעול ממשיכה להרחיב את סדרת הבישולים ומוסיפה למגוון מוצר חדש: נתחי בקר צמחוניים אותם ניתן לשלב במגוון רחב של מתכוני בקר, כדוגמת תבשילי קדירה או נתחים מוקפצים בסגנון אסייתי. בנוסף לכך, באמצעות נתחי הבקר הצמחוניים ניתן להכין את ה"תבשיל הכפרי" הנוסטלגי של טבעול ולשחזר את הטעם האהוב.

נתחים צמחוניים בסגנון בקר מספקים, לראשונה על המדף בישראל, חווית מרקם וטעם של נתחי סטייק בקר אמיתיים, ומהווים את הגיוון המושלם לארוחת הצהריים או הערב. הנתחים מהווים מקור לחלבון מן הצומח: כ-25 גרם חלבון ב-100 גרם (ב-100 גרם בשר בקר יש כ-20 גרם חלבון). המוצר עומד בתקנות סימון משרד הבריאות לינואר 2020, ולא יסומן בסימון אדום בחזית האריזה.

המוצר ללא תוספת סוכר ומכיל 490 מ"ג נתרן ל-100 גרם. כמובן, ללא חומרים משמרים כמו כל מוצרי טבעול.

לדברי מנכ"לית טבעול עדי קוהלי: "טבעול מביאה לשולחן את האפשרות לגוון עם ארוחה מזינה המבוססת על חלבון מן הצומח. סדרת הבישולים מציעה מגוון רחב של מוצרים המהווים רכיבי בישול. הסדרה מאפשרת לכולם לחבר את הטעמים אותם הם אוהבים תוך שימוש ברכיבים מן הצומח מבלי להתפשר על איכות וטעם. כמו כן מספקת סדרת הבישולים מענה מלא לבישול עם רכיבים צמחוניים בהתאם לטרנד הקולינארי של צמצום צריכת בשר ההולך ומתגבר".

עוד מוסיפה קוהלי: "לאורך השנים נתקלנו בבקשות חוזרות ונשנות של הצרכנים להחזיר את התבשיל הכפרי של טבעול. השקת נתחי הבקר מאפשרת את הכנתו של תבשיל זה בבית, ועל כן צירפנו גם את המתכון בגב האריזה".

מחיר: 29.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

טבעול - נתחים צמחוניים בסגנון בקר (צילום: סטודיו מרחב)

טבעול – נתחים צמחוניים בסגנון בקר (צילום: סטודיו מרחב)

 

לואקר זה טעים, לואקר זה מדהים ועכשיו לואקר זה גם חמים. חדש: במיוחד לחורף השיקו בלואקר מארז מפנק במהדורה מוגבלת (עד סוף חודש פברואר), אשר כולל 2 שקיות וופל קואדרטיני במילוי קרם אגוזי לוז או במילוי קרם שוקולד (250 גרם כל אחת) + כוס תרמית מעוצבת. הכוס, אגב, היא אחת המשובחות שפגשנו והיא כוללת נעילה שמונעת מהנוזל להישפך. טעים ומומלץ.

מחיר המארז: 29.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

לואקר - מארז כוס תרמית (צילום: עמית שטראוס)

לואקר – מארז כוס תרמית (צילום: עמית שטראוס)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר