לוחמי האש בפעולה (צילום אילוסטרציה: עומר שפירא)
לוחמי האש בפעולה (צילום אילוסטרציה: עומר שפירא)

הפנינג לוחמי האש של רחובות מגיע לחוויות קרית משה

חוויות קרית משה ותחנת כיבוי אש והצלה רחובות בהפנינג לכל המשפחה עם מגוון אטרקציות ייחודיות. הכניסה ללא עלות בחוויות קרית משה ביום חמישי ה-21.2.19 החל מהשעה 16:30 ועד השעה 20:00.

פורסם בתאריך: 5.2.19 15:25

-->

באירוע שיזמו גולן ביטון, מנהל חוויות קרית משה, וליאור מסורי, נציג תחנת כיבוי אש רחובות, ייחשפו המבקרים מקרוב, בדרך חווייתית ומרתקת, לעבודת לוחמי האש: יוצבו סימולציות רבות של ציוד לוחמי האש שנמצא בשימוש יומיומי, תוצגנה הדמיות של חילוץ וכיבוי אש, עמדות צילום ותחפושת לילדים של לוחמי האש, סדנאות יצירה והסברה לשמירה על בטיחות בנושא אש בבית ובסביבה היומית.

בהכנת התחנות הושקעה מחשבה רבה על מנת לעשות זאת בדרך חווייתית המותאמת לכל המשפחה, ובפרט לילדים. האירוע יכלול עמדות מכירת מזון והמקום יחולק לאזורים, כשבכל אזור תוצב תחנת פעילות בנושא ספציפי, אשר תציג בהתאם לשעות הפעילות. ההפנינג יכלול צפייה בהדגמות חיות, התנסות, צפייה בסרטונים, הסברה פרונטלית, חלוקת עלונים והצגת ציוד ואמצעי כיבוי חילוץ והצלה.

בין התחנות שיפעלו במקום:

הצגת ציוד מבצעי של לוחמי האש, כגון רכב כיבוי, תצוגת ציוד ואמצעים לגילוי וכיבוי דליקות, סולם גבהים ועוד. התצוגה תכלול הסבר פרונטאלי; הדמיה של חילוץ נפגעים מדירה בוערת; הדמיה של עבודת לוחמי האש בעת חילוץ מרכב; תצוגה של היחידה ללוחמה מיוחדת בכיבוי והצלה, אשר מאומנת להילחם באש ולחלץ לכודים בגובה רב, לרבות סנפלינג וחילוץ ממים; הסברה בנושא שמירה על בטיחות אש במבנים; מסלולי התנסות לילדים בעבודת לוחמי אש; עמדת צילום לילדים עם תחפושת לוחם האש ומתנפח ענק בדמות כבאית שיעניק חוויה גדולה לילדים; במסגרת ההפנינג הייחודי יהיו דוכני הסברה והדגמה לכלל הציבור, כיצד נוהגים בעת שריפה.

גולן ביטון, מנהל חוויות קרית משה: ״אני מזמין את תושבי רחובות והסביבה להפנינג שיערכו לוחמי האש עם מגוון תחנות הפעלה שטרם נראו באירוע פתוח לקהל הרחב. רובנו גדלנו על סיפורי הגבורה של לוחמי האש וזה הזמן להגיע ולהודות להם על עבודת הקודש ובאותה הזדמנות להצטלם עם הגיבורים. אני מודה לתחנת כיבוי אש רחובות על שיתוף הפעולה".

טפסר משנה איציק לוי, מפקד התחנה האזורית ברחובות: "כיבוי אש והצלה עם הפנים לקהילה. אנו שמחים להגיע אל הציבור ולהכיר לו מקרוב את עבודת לוחמי האש, על מגוון יכולותיה. בדרך זו נוכל גם להעביר את המסר בדבר מניעת שריפות הן בבית והן מחוצה לו".

צביקה מדהלה, מ״מ מנכ״ל חוויות: "הבטיחות במקום הראשון ואני מזמין את כל המשפחות הצעירות, הורים וילדים, להגיע ולרכוש ידע חשוב ביותר תוך כדי חוויית הנאה לכל המשפחה".

אמיתי כהן, יו"ר דירקטוריון רשת חוויות רחובות: "אנו משקיעים משאבים בבניית האירוע החשוב הזה, אשר ממנו יוכלו תושבי העיר וילדיהם ליהנות ללא עלות. מצאנו שילדים מרותקים לעבודת לוחמי האש, ובשבילנו זוהי הזדמנות מצוינת להמחיש את המסרים החשובים בדבר שמירה על בטיחות אש בבית בפרט ובעיר בכלל".

זמן האירוע: יום חמישי ה-21.2. מיקום האירוע: חוויות קרית משה, רחוב קלמן גבריאלוב 20, טלפון: 089312700. הכניסה חופשית ואין צורך ברישום מוקדם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר