חגיגות פורים ברחובות
חגיגות פורים ברחובות

פורים ברחובות: לונה פארק ענק מגיע לפארק חזון איש

חוויות קרית משה ואגף השכונות בעיריית רחובות בהפקת ענק לפורים, עם לונה פארק שיוקם בשכונת רחובות הצעירה ב-20.3, שיכלול שלל אטרקציות כולל מתחם נינג'ה ישראל. המחיר: 10 שקלים בלבד

פורסם בתאריך: 30.1.19 08:45

-->

ב-20 במרץ, במהלך חופשת פורים, יוקם בין השעות 10:00 ל-15:00 לונה פארק ענק בפארק חזון איש שבשכונת רחובות הצעירה, כחלק מהפקת ענק של חוויות קרית משה ואגף השכונות בעירייה. במקום יהיו מגוון אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה שטרם נראו ברחובות, כאשר לצורך ההפקה שוריינו שני ספקים שיהיו אחראיים על דוכני מזון במחירים מפוקחים ובמחיר סמלי של 10 שקלים למשתתף, בנוסף לספינת פיראטים, קרוסלת חלזונות, אומגת ריחוף, רכבת חשמלית, מתחם סוסים, מתחם ג'מבורי ענק, קרוסלת שרשראות, דוכני איפור פנים, בובות ענק, ביתני משחקי פארק ייחודים, תיאטרון בובות, ״תפוס אותי״, וגולות הכותרת – מתחם נינג'ה ישראל.

גולן ביטון, מנהל חוויות קרית משה שמפיק את האירוע: ״העיר רחובות צהלה ושמחה. אני שמח שרשת חוויות נמצאת בקרון המרכזי של חגיגות תרבות ופנאי שמוביל ראש העיר רחמים מלול בעיר רחובות. אני מזמין את כלל תושבי העיר לחגיגת פורים לכל המשפחה, עם מגוון אטרקציות ופעילויות לכלל הגילאים, ובמחיר סמלי של 10 שקלים. תודה גדולה למ״מ מנכ״ל חוויות צביקה מדהלה, ליו״ר חוויות הנכנס אמיתי כהן על התמיכה, ובהזדמנות זאת נאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש, לרמי מדהלה מנהל אגף שכונות, וכמובן לראש העיר רחמים מלול שמגשים לנו כל חלום לרווחת התושבים".

גולן ביטון

גולן ביטון

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות: ״השנה הגדלנו והרחבנו את פעילות פורים במתכונת שכונתית, על מנת להביא את פורים לכל משפחה – עוד יותר קרוב לבית. אני מזמין את תושבי העיר להשתתף עם בני משפחותיהם באירועים בשכונות במהלך החג, ובפרט באירוע המרכזי שיתקיים בפארק חזון איש בשיתוף ובהפקת חוויות קרית משה בניהולו של גולן ביטון״.

רמי מדהלה

רמי מדהלה

 

אמיתי כהן, יו״ר דירקטוריון חוויות רחובות: "השנה החלטנו להגדיל את מספר השכונות שיהיו בהן חגיגות ולשדרג את תכני האירועים לרווחתם של ההורים והילדים. אני מזמין את כולם לפורים שמח ומבדח במיוחד באירוע המרכזי בפארק חזון איש, לרווחת כלל התושבים. יישר כח למנהל חוויות קרית משה גולן ביטון על ההפקה, לרמי מדהלה מנהל אגף שכונות, ולראש העיר רחמים מלול על מהפכת התרבות שהוא מוביל ברחובות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר