קולקציית טריומף לוונלנטיין (צילום: יח"צ)
קולקציית טריומף לוונלנטיין (צילום: יח"צ)

חוגגים אהבה

הלבשה תחתונה חדשה ומיוחדת לוולנטיין, תכשיטים בהשפעה יפנית, תערובות קפה במהדורה מוגבלת, סדרת שרקוטרי של מוצרי בקר ואווז, ורול שאינו בסושי

פורסם בתאריך: 31.1.19 08:48

-->

בטריומף חוגגים אהבה ושמחה בכל השנה, אבל כשיש סיבה למסיבה החגיגה כפולה. ב-14.2 יחול יום הוולנטיינ'ס הבינלאומי ובמיוחד עבור תאריך זה מציגים במותג קולקציית ולנטיין חדשה ומיוחדת. הצבע האדום שמזוהה עם כל חגי האהבה תופס מקום בולט בפרטי הקולקציה, ויחד עם זאת השנה קיבלו מקום של כבוד גם הצבעים סגול וטורקיז.

דגם המפתח בקולקציית הוולנטיין היא חזיית האמורט המפורסמת של טריומף, חזיית התחרה הקלאסית שחוגגת 80 שנה של הצלחה מסחררת בקרב נשים מסביב לעולם, כשהיא החזייה הכי נמכרת של המותג.

מחיר: 379.90 שקלים. ניתן להשיג בחנויות הנבחרות להלבשה תחתונה.

קולקציית טריומף לוונלנטיין (צילום: יח"צ)

 

רשת תכשיטי מגנוליה משיקה לולנטיין דיי את MY BEST VALENTINE'S – קולקציית תכשיטים בהשפעה יפנית עם קריצה עכשווית. הרעיון היה לעצב תכשיטים המאופיינים ביופי המינימליזם ופשטות של צורות נקיות וסימטריות, צורות עגולות, קווים ישרים בעלי זרימה וקפדנות יתרה. התכשיטים בסגנון נשי המשלב צבעים רכים (ורוד בהיר, כסוף, נגיעות זהב) אל מול צבעים כהים יותר (שחור, ורוד-בורדו, אפור כהה).

הקולקציה מורכבת מעגילים תלויים וצמודי אוזן, טבעות, צמידים ושרשראות ארוכות בעלות נוכחות עם תליונים דינאמיים. החומרים מהם עשויה הקולקציה: כסף, פליז מצופה זהב, עורות מלאכותיים עם הדפסים טרנדיים (כוורת, נחש) בשילוב טכניקות אמייל חדשניות.

טווח מחירים: 129-399 שקלים. ניתן להשיג בסניפי מגנוליה ברחבי הארץ ובאתר www.magnolia.co.il.

קולקציית מגנוליה לוולנטיין (צילום: סיון לוי)

 

לפני קצת יותר משנה השיקה קבוצת זוגלובק את מותג הפרימיום ריינהולד'ס, נקניקיות פרימיום המבוססות על מתכון של סבא ריינהולד זוגלובק, שהקים את החברה. כעת מתווספת לריינהולד'ס, לראשונה בישראל, סדרת פרימיום של מוצרי שרקוטרי חדשים ואיכותיים של מוצרי בקר ואווז למעדניות, בטעמים: בריסקט ברביקיו, פוינט בתיבול אסיאתי, קונפי אווז והודו ובריסקט מעושן. כל סדרת הטעמים נעשו עם נתחים טבעיים מובחרים, שעברו תהליכי בישול מסורתיים המדגישים את איכותם. תהליך הבישול ארוך וכולל עישון בשבבי עץ ליבנה ותיבול ברטבים. העיבוד שהנתחים עוברים הינו מינימאלי, מה שהופך אותם למשובחים.

המוצרים פותחו ע"י עמי זוגלובק, מבעלי חברת זוגלובק ובנו של אברהם ריינהולד, בשיתוף עם יניב ברנור, הבעלים של ה"מיטמרקט", שוק הכרמל ת"א.

לדברי אלי זוגלובק: "כחברת הבשר והנקניקים המובילה בישראל, החלטנו להביא את הטרנד של עישון וטיפול מקצועי בבשר לקהל אוהבי הבשר והקרניבורים בישראל. אנו מנגישים לצרכן חוויית בשרים קולינרית מרגשת. נתחי בקר איכותיים בשיוש עדין וחזה אווז איכותי שטופלו ועושנו במעשנות מקצועיות. כבר לא צריך להזיע בבית, פשוט לגשת למעדנייה בסופר הקרוב ולהתענג. הסדרה היא מחווה של כבוד לסבא, שהיה קצב מאייסטר וחלוץ בפיתוח מוצרי בשר כשרים. אבי, עמי, שאני מחשיב כשרקוטייר הכשר הכי טוב בארץ, נהנה מההזדמנות לפתח מוצרים שמבוססים על המתכונים של סבא ולהתאים אותם לטרנדים הקולינריים בעזרתו של יניב ברנור מהמיטמרקט".

המוצרים החדשים בסדרת ריינהולד'ס שרקוטרי:

בריסקט מעושן – נתח חזה בקר מעושן בניחוח עץ, מבושל בטכניקה שמאפשרת שמירה על נתח רך עם טעמים מיוחדים.

בריסקט BBQ – פיט מאסטר ברוסט – רוטב BBQ עם חזה מעושן, עשיר בטעמים ומלא בניחוחות טנסי אותנטיים.

פיונט בתיבול אסיאתי – נתח בעל מרקם ייחודי ומראה משויש מעורר תאבון, מוגש חם או קר.

קונפי אווז והודו – ירך הודו עם חזה אווז מעושן בעצי ליבנה הגדלים בהרי בוואריה.

היווניה – נקניקיית ריינהולד'ס עוף ובקר – נקניקיית רועים מהרי כרתים מתובלת בנגיעת אוזו.

הספרדייה – נקניקיית ריינהולד'ס עוף ובקר חריפה בעישון עדין – סלסיצ'ה קטלונית מבושמת בצ'ילי מעושן וחריף.

נין להשיג במעדניות.

סדרת ריינהולדס חדשה של זוגלובק (צילום: טופ טאצ')

עלית מקבוצת שטראוס השיקה חטיפי פסק זמן חדשים ב- ROLL: פסק זמן ROLL אגוזים ופסק זמןROLL  קוקוס. פסק זמן ROLL מביא איתו חוויה אלגנטית, אחרת ומפנקת – ופל מגולגל במילוי של אגוזים וציפוי שוקולד חלב, וופל מגולגל במילוי קוקוס וציפוי שוקולד לבן.

מחיר: 3.90-4.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

פסק זמן רול (צילום: סטודיו שטראוס)

 

נספרסו מזמינה אתכם לחזור אחורה בזמן ולצאת למסע של טעמים אל בתי הקפה ההיסטוריים והראשונים של איסטנבול וונציה עם תערובות חדשות במהדורה מוגבלת: Café Istanbul ו-Caffè Venezia.

תערובת קפה איסטנבול בעלת תווים ארומטיים עוצמתיים, תסחף אתכם ישירות אל לב האווירה התוססת וההומה של אותה תקופה בבתי הקפה באיסטנבול. תערובת המשלבת פולי קפה מוקה תימן יחד עם פולי קפה מהודו, ויוצרת ספל קפה מיוחד במינו, עם טעמי קלייה מובחנים ותווי תבלין. דרגת חוזק: 10.

תערובת קפה ונציה מאופיינת בפרופיל אלגנטי ומאוזן, עם פולים ממקור הקפה באתיופיה, ה-Harrar ופולי קפה מזן ערביקה מהודו, היוצרים ספל עם ארומות אקזוטי של המזרח. תווים ארומטיים עוצמתיים ופרחוניים משולבים יחדיו בתערובת קפה זו, בזכות פרופיל הקלייה המורכב של הפולים. דרגת חוזק: 7.

מחיר: 25.50 לשרוול. ניתן להשיג באתר נספרסו: www.nespresso.com, בשירות הטלפוני 2500* ובבוטיקים ברחבי הארץ.

נספרסו בהשראת בתי הקפה ההיסטוריים של איסטנבול וונציה (צילום: אבי לוי)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר