סדרת הסירים אטלס טופ של ARCOSTEEL (צילום: יח"צ)
סדרת הסירים אטלס טופ של ARCOSTEEL (צילום: יח"צ)

מנשנשים בין הארוחות

סדרת סירים ומחבתות עם טכנולוגיה מתקדמת, קולפנים חדשים תוצרת שוויץ, פריכיות טעימות בסדרת נשנוש חדשה, פירות יבשים ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל, ויוגורט לרגעים שבא להתפנק

פורסם בתאריך: 6.1.19 09:21

-->

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן מציגה את סדרת כלי הבישול החדשה ARCOSTEEL ATLAS TOP, מסדרת הדגל הפופולארית של המותג ARCOSTEEL ATLAS. מדובר בסדרת כלי הבישול המובילה של ארקוסטיל בעשור האחרון, שזכתה לתארים ושבחים רבים ונמצאת בשימוש במיטב המטבחים המקצועיים והביתיים. הכלים החדשים, הכוללים מגוון סירים ומחבתות, מאופיינים בידיות ארגונומיות שאינן מתחממות גם בטמפרטורות גבוהות במיוחד. תחתית הכלים מלאה וחלקה למראה ומיוצרת בתהליך ייחודי הכולל כבישה בטמפרטורות גבוהות. תחתית זו מאפשרת התאמה מיטבית לכיריים מסוג אינדוקציה, ניצול מיטבי של האנרגיה המופקת בתהליך הבישול, פיזור והולכת חום אחידה ויעילה, ושמירה על מראה מבריק יותר לאורך זמן של תחתית הכלי בהשוואה לתחתיות הרגילות הקיימות בשוק, בניקוי ידני או במדיח כלים.

כלי הבישול בסדרה עשויים מסגסוגת אלומיניום שעברה תהליך אנודיזציה, תהליך הנהוג בעולם התעופה, הכולל ציפוי Hard Anodize פנימי וחיצוני העשוי מאלומיניום עבה באיכות הגבוהה ביותר המטופל באופן ההופך אותו לחזק ועמיד ביותר מבחינת גוף הכלי והמשטח הפנימי שלו. כך מתקבל כלי חזק יותר מכלי נירוסטה, עמיד יותר ובעל מוליכות חום משופרת, כך שבמהלך הבישול שומר התבשיל על טמפרטורה אחידה, ללא נקודות קרות או שרופות בפינות הכלי.

יחד עם תהליך האנודיזציה, הכלים מיוצרים עם 3 שכבות של ציפוי מונע הידבקות (Non Stick) המשפר את אורך חייו של הכלי ואת עמידותו, מאפשר שימוש מופחת בשמן בעת הבישול והופך את הכלי לקל מאוד לניקוי. מכסה הסירים עשוי זכוכית מחוסמת עם חריר לשחרור האדים בזמן הבישול ומניעת לחץ בתוך חלל הסיר.

הכלים מהסדרה החדשה ניתנים לשימוש בתנור (עד 180 מעלות) ובכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה, ועמידים לשטיפה במדיח כלים.

מומלץ מאוד!

טווח מחירים: 80-469 שקלים. ניתן להשיג ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן.

סיר מסדרת אטלס טופ של ארקוסטיל (צילום: יוסי פונס)

 

עוד בארקוסטיל, מרחיבים את סדרת מוצרי המטבח Kitchen Joy ומשיקים בימים אלו סדרת קולפנים חדשה תוצרת שוויץ, הכוללת קולפן ז'וליאנים לרצועות המיועד להקפצה, בישול ולקישוט, וקולפן חלק המיועד לקילוף תפו"א, מלפפון, גזר, בטטה, קישוא וחציל.

לקולפנים החדשים להבי פלדה שוויצרית עמידים וחדים במיוחד, ההופכים את מלאכת הקילוף לפשוטה ונוחה ומאפשרים עבודה מהירה, נקייה ויפה. כמו כן, לקולפן ישנה ידית ארגונומית נוחה לאחיזה בעלת עמידות גבוהה לאורך זמן. בנוסף, לקולפנים שתי אופציות עבודה נוספות: מסגרת עגולה בצד הקולפן לשליפת "עיניים" מתפוחי אדמה ובצדו השני להב קטן לחריצה קלה.
הקולפנים בעלי מבנה קומפקטי לאחסון יעיל ונוח במגירות המטבח והם קלים לשימוש ולניקוי. זמינים במגוון צבעים (אדום, כחול, ירוק ושחור) המאפשרים את התאמתם לכלי המטבח ו/או להבדיל ביניהם בקלות.

מחיר קולפן חלק: 24.90 שקלים. מחיר קולפן ז'וליאנים: 29.90 שקלים. ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן.

סדרת קולפנים שווייצרים של ארקוסטיל (צילום: יוסי פונס)

 

הפריכיות הטעימות, מותג הפריכיות המוביל של אנרג'י מבית שטראוס, מתרחב לעולם הפריכיות לנשנוש ומשיק סדרת פריכיות משולשות המכילות דגנים וקטניות, עד 130 קלוריות בלבד לשקית אישית.

בסדרה החדשה משולבים חומרי גלם ייחודיים, איכותיים וחדשניים: אפונה ירוקה שלמה, עדשים שחורות, קינואה, פלפל שחור ומלח ים. הסדרה מתאימה גם לטבעונים, מאופיינת במרקם קראנצ'י ובעלת צורה כיפית לנשנוש – משולש.

הסדרה נבנתה כפתרון לדרישה צרכנית הולכת וגוברת של Small meal ("ארוחה קטנה") המתאימה לצריכה בכל שעה ובכל מקום. הפריכיות עומדות בדרישות משרד הבריאות לסוכר, שומן רווי ונתרן ומגיעות ב-3 טעמים: חומוס, אורז, עדשים שחורות, קינואה ומלח ים; תפוח אדמה, אורז, אפונה ירוקה ומלח ים; חומוס, אורז, עדשים שחורות, קינואה ופלפל שחור.

טעים ומומלץ מאוד!

מחיר: 5-6.5 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

הפריכיות הטעימות של אנרג'י (צילום: סטודיו שטראוס)

כחלק  ממגמת ההנאה הקולינרית, המחזירה את חוויית הטעם והפינוק למרכז, דנונה משיקה את  "דנונה MOMENT", יוגורט המשלב את חוויית הפינוק עם היוגורט הלבן המלא בטוב שמקבל טוויסט עם שכבת קרמל מלוח  בתחתית (3.5 אחוז שומן) או שכבת פרי תות בתחתית (2.5 אחוז שומן), בהשראת עולם הגלידריות. הסדרה מעוצבת בגביעים לבנים ובצורה ומנגישה את ההנאה באכילת השכבות.

מחיר: 4.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

דנונה מומנט (צילום: שייק דיזיין)

 

'מיה תעשיות מזון' משיקה לכבוד ט"ו בשבט קטגוריה חדשה בשוק הפירות היבשים: 'הסדרה הטבעית' – סדרת פירות יבשים ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל. בפעם הראשונה תמצאו על מדף רשתות השיווק מארזי פירות יבשים ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל, בגדלים שונים המותאמים לצרכן הישראלי. כל מוצרי הסדרה הינם ללא גלוטן ונארזים בסביבה חופשית מגלוטן.

סדרת "פירות יבשים ללא תוספת סוכר" כוללת בשלב זה ארבעה מוצרים חדשים: אננס מיובש, מנגו מיובש, קוקוס מיובש וחמוציות ברכז תפוחים. מוצרי מיה תעשיות מזון מגיעים באריזה סגורה השומרת על טריות ומונעת כניסת מזיקים, ולא פחות חשוב, כוללת כתובת של היצרן כך שיש למי לפנות במידת הצורך. בנוסף, 'מיה תעשיות מזון', מרחיבה את שקיות האריזה של הסדרה ומציעה לצרכנים מגוון גדלים לקנייה: אריזות של פירות מיוחדים ב-200 גרם, אריזות של פירות ב-350 גרם, אריזות ללא סוכר ב-150 גרם.

טל שגיא, סמנכ"ל מכירות מיה תעשיות מזון: "מיה תעשיות מזון שמה לה כיעד מרכזי להנגיש לציבור מוצרים איכותיים במחיר שווה לכל נפש, לשמירה על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת. כך עשינו מהפך בקטגוריית הקטניות עם 'סדרת הבריאות' שלנו וכך אנו עושים כעת עם הסדרה "הטבעית" של הפירות היבשים. אנו מביאים בשורה אמיתית לצרכן. היום הוא יכול למצוא על המדף פירות יבשים ללא סוכר וצבעי מאכל, ארוזים, עם כתובת לפניות במידת הצורך ואין לו צורך ללכת ולחפש אותם בתפזורות ללא יצרן ידוע בשווקים".

מחיר: 15.90-18.90 שקלים לאריזה של 150 גרם. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק למעט שופרסל.

פירות יבשים ללא תוספת סוכר וצבעי מאכל של מיה תעשיות מזון (צילום: אבי לוי)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר