מוצרי פרפקט של חצי חינם (צילום: יח"צ)
מוצרי פרפקט של חצי חינם (צילום: יח"צ)

חוויות ניקיון מושלמת לשנה החדשה

נוטלה מזמינה את הצרכנים להופיע על צנצנות המותג, כוכבי מפרץ ההרפתקאות מגיעים לשופרסל, מאסטר שף משיקים שימורים ללא חומרים משמרים, בתרו תעשיות רוקחות ליין מוצרים חדשים להלבנת השיניים, ובחצי חינם משיקים מוצרים חדשים בשוק חומרי הניקוי

פורסם בתאריך: 30.12.18 11:12

-->

נוטלה, ממרח אגוזי הלוז עם הקקאו, משיקה את קמפיין "Your Morning With Nutella" במסגרתו יוכלו הצרכנים ומשפחותיהם לככב לראשונה על אריזות נוטלה. במהלך חודש ינואר יוכלו הצרכנים להצטלם עם ארוחת הבוקר שלהם בשילוב הממרח, לעלות את התמונות לאתר המבצע של החברה ולהיות חלק מאריזת נוטלה הייחודית שתושק במהלך השנה. בנוסף, כל משתמש אשר יירשם לפעילות יקבל "תווית נוטלה אישית" להדפסה, הכוללת את הלוגו של נוטלה והתמונה אותה העלה לאתר. בין המשתתפים תוגרל חופשה משפחתית בניו יורק וביקור VIP ב-Nutella Café החדש שנפתח בעיר.

אליאור צחי, מנהל שיווק נוטלה ישראל: "מדובר במהלך ייחודי ומקורי של נוטלה ישראל, שבו אנו מזמינים את הצרכנים שלנו להיות חלק מהקמפיין של נוטלה וכן להופיע על אלפי צנצנות שישווקו במהלך השנה. אנו צופים שיעורי השתתפות גבוהים, כשהפרס הוא חופשה משפחתית בניו יורק".

ניתן להשיג ברשתות השיווק או באתר נוטלה ישראל.

נוטלה בקמפיין ארוחת הבוקר (צילום: יח"צ)

 

המותג הקולינארי מאסטר שף מתרחב בשוק השימורים ומציע שימורי תירס ושימורי אפונה איטלקית
ללא חומרים משמרים ומרכיבים טבעיים בלבד. שימורי התירס מגיעים טריים, במרקם קראנצ'י במיוחד הדומה לתירס מקלחים. התירס מגיע מתאילנד, מדינה הידועה באיכות התירס המגודל בה, והוא נארז עד 24 שעות לאחר שנקטף מהשדה.

שימורי האפונה מיוצרים מאפונה טרייה, במרקם נימוח ובעלי טעם מעודן. מתאימים לאכילה ישירה ולהכנת מרקים. האפונה נארזת שעות ספורות לאחר הקטיף שלה, בחודש מאי – שיא עונת הגידול. האיטלקים עושים שימוש נרחב באפונה כחומר גלם במטבח האיטלקי. שיטת הייצור המוקפדת של האפונה לפי מיטב המסורת האיטלקית, שומרת על הטעם הנפלא והערכים התזונתיים שלה.

מחיר: 6.90 שקלים ליחידה (400 גרם). ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק.

שימורי תירס מאסטר שף (צילום: יח"צ)

 

שופרסל יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת ענני תקשורת, הנציגה הרשמית בישראל של חברת ויאקום העולמית. החברה חתמה על הסכם זיכיון לשימוש במותג ובדמויות הסדרה 'מפרץ ההרפתקאות' למגוון רחב של מוצרים מהמותג הפרטי של שופרסל. בין המוצרים הממותגים ניתן למצוא: ממחטות אף, שקיות אוכל, מגבונים לחים, סבון, שמפו ומרכך לילדים, עוגות אישיות, ופלים, פתיתים בצורת כוכבים ולבבות, תערובת להכנת פנקייק, תערובת להכנת כדורי שוקולד, ועוד. בחודשים הקרובים יושקו במסגרת המהלך גם אבקת שוקו, דגני בוקר ושקדי מרק.

לרגל ההשקה שופרסל יוצאת במבצע מיוחד: בקניית 3 מוצרים מסדרת מפרץ ההרפתקאות מקבלים תיק מתנה ממותג עם דמויות הסדרה (עד גמר המלאי).

טווח מחירים: 10-14 שקלים. ניתן להשיג ברשת שופרסל.

מוצרי שופרסל וניקולודיון (צילום: סטודיו שופרסל)

לפני כשנתיים רשת חצי חינם נכנסה בעוצמה לזירת המותג הפרטי עם מותג בית במחירים אטרקטיביים במיוחד. המותג "פרפקט" (Perfect) כולל למעלה מ-350 מוצרים בתחומי הניקיון והכביסה, טיפוח הבית, מוצרי הנייר, מוצרים חד פעמיים וטואלטיקה, וכעת משיק מגוון מוצרים חדשים, כגון: מבשם אוויר "פנינים" – מבשם בניחוחות שונים: פירות יער מתוקים , אוקיינוס, מנגו אקזוטי, הדרים ארומטי. משקל המוצר הוא 250 גרם ובעלות של 7.90 שקלים; קוביית טישו תלת שכבתי "רכות מלטפת" – מכיל 56 יחידות, מידות מגבון: 20*19 ס"מ ובעלות 7.90 שקלים ליחידה; תחליב רחצה – תחליב המעניק רכות וניקיון תוך שמירה על הלחות והרכות הטבעיים של העור. מכיל קמומיל וויטמין E. מותיר את העור מבושם, רענן, ונעים למגע. ללא פארבנים. ברישיון משרד הבריאות. מגיע בניחוחות: חלב ושמן זית, קוקוס, אוקיינוס, ניחוח מרענן. משקל 700 מ"ל בעלות של 9.90 שקלים; מארז חמישיית מגבוני ריענון – מגבונים בבישום עדין מכיל ויטמין E ואלוורה. היפו-אלרגנים אינם מכילים אלכוהול, ללא פרבנים. כל יחידה מכילה 15 מגבונים, בעלות של 9.90 שקלים; ספוג הפלא לנירוסטה – ספוג לניקוי והסרת שומן שרוף, אבנית וחלודה מסירי נירוסטה ( מכיל 3 יחידות). כל ספוג מגיע במידה של כ 12*10 ס"מ ובעלות של 9.90 שקלים ליחידה.

בימים אלו הרשת מציעה מבצע אטרקטיבי במיוחד על מגוון מוצרים, ובניהם 2+1. ניתן להתרשם ממוצרים נבחרים בקישור: http://www.perfectclean.co.il.

אורית שלום-בג, סמנכ"לית שיווק ופרסום ומבעלי הרשת: "אנו שמחים להרחיב את המותג הפרטי שלנו. פרפקט הוא מותג מוצרים איכותיים, במחירים משתלמים. אנו שומרים על מחיר זול יותר מול המותגים המובילים ב-35%-15%".

ניתן להשיג ברשת חצי חינם.

מוצרי פרפקט של חצי חינם (צילום: יח"צ)

מוצרי פרפקט של חצי חינם (צילום: יח"צ)

 

תרו תעשיות רוקחות מרחיבה את סדרת המוצרים הדנטליים שלה ומשיקה ליין מוצרים חדש להלבנת השיניים: LACER BLANC, טיפול מקצועי ומוכח מדעית להלבנת השיניים עם הגנה מרבית על השן, להסרה ומניעת כתמים ממשטח השן. המוצרים מיוצרים על ידי חברת LACER, חברה מובילה בתחום הדנטלי, מאושרים על ידי משרד הבריאות, אינם מכילים אלכוהול, ללא גלוטן וללא רכיבים מזיקים לשיניים.

סדרת LACER BLANC מסייעת בהחזרת הלובן הטבעי של השיניים עם הגנה אופטימלית של פלואוריד ורכיבים להרגעה והגנה על רגישות בחניכיים ובשיניים. טיפול מקצועי ומוכח מדעית להלבנת השיניים עם הגנה מרבית על השן להסרה ומניעת כתמים ממשטח השן. הסדרה מסייעת בהפחתת רובד חיידקים. שטיפת פה הינה ללא אלכוהול ואינה מותירה תחושת יובש או צריבה. המוצרים מכילים פוטסיום ציטראט הידוע ביעילותו בהפחתת רגישות בשיניים.

הסדרה כוללת משחת שיניים להלבנת השיניים בשימוש יומיומי 75 מ"ל ושטיפת פה 500 מ"ל: LACER BLANC משחת שיניים – משחה להלבנת השיניים מכילה גרגרי סיליקה קטנים אשר אינם מזיקים לשן בשימוש לאורך זמן, מקדם שחיקה נמוך ביחס למשחות מלבינות אחרות. מכילה סודיום הקסמטה פוספט מלבין את השן מוכח מדעית כיעיל, PVP – פולימר שיוצר שכבת הגנה על השן ומעצים אפקט הלבנה, מכילה פוטסיום ציטראט בריכוז גבוה יתרון חשוב ביותר בהגנה מפני רגישות במיוחד בעת שימוש במשחת שיניים להלבנה. מכילה סודיום פלאוריד 1500 בעל ריכוז אופטימלי להגנה על השיניים ואבץ להפחתת דימומים ודלקות.

LACER BLANC שטיפת פה – שטיפה להלבנת השיניים מכילה סודיום הקסמטהפוספט אשר מלבין את השן והוכח מדעית כיעיל. מכילה PVP, פולימר שיוצר שכבת הגנה על השן, מגן מפני הכתמה. כמו כן, מכילה טוקופריל אצטט (נגזרת של ויטמין E), פנטנול ושמן אקליפטוס בעלי אפקט הרגעה להגנה על החניכיים. מכילה פוטסיום ציטראט בריכוז גבוה, יתרון חשוב ביותר בהגנה מפני רגישות במיוחד בעת שימוש במשחת שיניים להלבנה, מטרתו להפחית רגישות כתוצאה מנסיגת חניכיים ודנטין חשוף או רגישות כתוצאה מהלבנה שנעשתה במרפאת שיניים. שטיפת הפה הינה טיפול משלים למשחת השיניים, תעמיק את אפקט ההלבנה ותשמור על הלובן הטבעי של השן.

המוצרים מתאימים לשימוש מגיל 12 ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

מחיר משחת שיניים: 28 שקלים. מחיר שטיפת פה: 48 שקלים. ניתן להשיג בעמדת רוקח בכל רשתות הפארם ובתי המרקחת פרטיים. קופון הנחה 30 אחוז דרך אתר WWW.LACER.CO.IL.

לייסר בלאנק להלבנה (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר