סירופ שיעול גרינטוס (צילום: אלון גנון)
סירופ שיעול גרינטוס (צילום: אלון גנון)

מכינים את הגוף לחורף

שפתונים בגוונים המתכתבים עם החורף, חמאת גוף קרם גוף וקרם ידיים, קרם ליפטינג מועשר במיוחד לעור רפוי, סירופ להקלה על שיעול, וקרם לחות חיוני מבוסס ויטמין C

פורסם בתאריך: 23.12.18 10:05

-->

גורו המייקאפ בועז שטיין השיק לקראת העונה הקרה שפתונים בגוונים כהים המיישרים קו עם מראות האיפור שנצפו בשבוע האופנה האחרון בניו-יורק. הגוונים: שזיף בורגנדי (03), יין מרלו (05) ודובדבן כהה (04), מצטרפים לסדרת שפתוני VIBE המוצעת בריכוזיות פיגמנט צפופה, בטקסטורה מאט ובגימור משיי.

"המריחה הקלאסית של השפתון מקבלת העונה טוויסט מעניין כשכתמי פיגמנט בלתי אחידים ממלאים את שטח השפתיים ומעניקים להן מראה בלתי גמור המשלים את מצב הרוח השונה של העונה האפרורית", מציין שטיין ומבאר: "ניתן ליצור את כתמי השפתיים על כל שטחן באופן אחיד או לחילופין למקד אותן אסטרטגית על מרכז השפתיים בלבד בדומה לתצוגה של המותג "מיו מיו". גם אצל המעצב ריצ'רד מאלון נראו על המסלול שפתיים מוכתמות אך באופן מנומס ואפילו יומרני, כאילו הן מבקשות לומר אנחנו עדיין שומרות על המראה הקלאסי.

"הגוונים החדשים מתאימים לכול גווני העור. מומלץ לבחור בשיטת הכתמים בעזרת "טיפוף" קל של כרית האצבע על השפתיים, על מנת לא ליצור מראה צורם ומשתלט. כנ"ל לבעלות שפתיים דקות מומלץ לוותר על מראה מלא ואחיד על מנת לא ליצור אפקט שפתיים צר וקפוץ. את מריחת השפתון למראה מלא בגימור מאט וקטיפתי תוכלנה לבחור בעלות שפתיים במבנה בינוני עד עבה".

מחיר: 89 שקלים. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות, במרכזי יופי ובחנות המותג.

שפתוני חורף 2019 של בועז שטיין (צילום: אלון גנון)

 

"חלאבין", יצרנית כחול-לבן למוצרי טואלטיקה וטיפוח, הרחיבה את סדרת "מידנייט וויט" ומצרפת שלושה מוצרים חדשים לסדרה: חמאת גוף (40 שקלים ל-300 מ"ל), קרם גוף (40 שקלים ל-275 מ"ל) וקרם ידיים (18 שקלים ל-100 מ"ל). המוצרים מזינים ומועשרים בלחות ומוצעים בניחוח מסק ופרחים לבנים, עדין ונעים.

מוצרי הסדרה מועשרים בקו-אנזים עוצמתי Q10 המשמש כנוגד חמצון וידוע כתורם להאטת קצב הזדקנות העור, כמו גם במינרלים מים המלח לצד שמנים צמחיים התורמים להזנתו של העור ושומרים עליו מפני נזקי מזג האוויר. בשימוש יומיומי ובכמות נדיבה, העור ישמור על גמישותו ורכותו ומרקמו יהיה רך וקטיפתי.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן והפרפומריות ברחבי הארץ.

מידנייט ווייט של חלאבין (צילום: אלון גנון)

 

חברת הקוסמטיקה מאג'יריי משיקה את Wrinkle Away, קרם ליפטינג מועשר במיוחד לעור רפוי המסייע להידוק ומיצוק העור, פועל להאטת סימני הזדקנות ולהפחתת עומק הקמטים.

הקרם בעל פורמולת אנטי איג'ינג מובהקת המשלבת בין פפטידים ביולוגיים פעילים לצד 8 חומצות אמינו ותמציות צמחי מרפא הפועלות לטשטוש סימני הבעה, להגברת יכולת ההגנה של העור ולטובת זירוז תהליך ההתחדשות ושיקום העור. טכנולוגיית נַנוֹ (Nano) איפשרה חדירות טובה של חומצות אומגה 3 ו-6, המופקות מדומדמנית שחורה אל ליפידים עשירים. שיח הדומדמנית השחורה גדל באירופה המרכזית והצפונית וכן בסיביר. הדומדמנית ידועה כפרי מועשר בויטמין C נוגד חמצון רב עוצמתי. הקרם מאופיין בטקסטורה אוורירית, נספג בקלות ומשאיר את העור חלק ונעים למגע.

מחיר: 219 שקלים ל-30 מ"ל באריזת משאבה. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות ומכוני יופי המופיעים באתר החברה www.magiray.info

קרם הזנה אנטי איג'ינג של מאג'יריי (צילום: אלון גנון)

'פרמה גורי' משיקה לעונת החורף את  GrinTuss – גרינטוס 100% טבעי, סירופ להקלה על שיעול למבוגרים ולילדים, הרשום במשרד הבריאות כ-MEDICAL DEVICE. שני הסירופים בסדרה יעילים, מוכחים קלינית וגם טבעיים. הם מיועדים למבוגרים ולתינוקות מגיל שנה, ללא צורך במרשם רופא.

גרינטוס מיועד גם למקרים של שיעול יבש וגם לשיעול עם ליחה ופועל להקלה בזמן השיעול תוך הגנה על הרירית וסילוק הליחה. התכשיר פותח במיוחד כך שייצמד לרירית, ימנע מגע בינה לבין גורמים מגרים חיצוניים ויסייע בסילוק הליחה. בסירופ יש מיצוי פטנטי של פולירזינים ומוצילגים המסככים את מוקד השיעול בגרון. בנוסף שולב דבש, קנה סוכר (בסירופ לילדים בלבד) ותמציות צמחים של: לחך, גרינדליה והליקרסום. האחרונות, מכילות רכיבי הגנה טבעיים הנדבקים לליחה ובשל נוכחותם של חומרים צמחיים פעילים כגון: ג'ל צמחי, גומי ושרף, הן מקלות על הפרשת הליחה החוצה. בנוסף שולבו בסירופים שמנים חיוניים של אקליפטוס, כוכב אניס ולימון הידועים כמאיצים לשחרור ליחה ופועלים לחיטוי.

מדובר בסירופ הטבעי היחיד שיעילותו הוכחה ב-2 מחקרים קליניים שונים.

מחיר: 59.90 שקלים ל-210 גרם (ניתן להוריד קופון הנחה www.aboca.co.il). ניתן להשיג בבתי מרקחת וברשתות הפארם ברחבי הארץ.

סירופ שיעול גרינטוס (צילום: אלון גנון)

סירופ שיעול גרינטוס (צילום: אלון גנון)

 

חברת הקוסמטיקה תפוח טכנולוגיות השיקה את Vitamin C Moisturizing cream, קרם לחות עם ויטמין C ועם מקדם הגנה SPF 25 . הקרם אידיאלי לעור שניזוק מהסביבה, עור חסר לחות, בעל גוון עור בלתי אחיד, בעל מראה עייף חסר חיוניות הזקוק לשחזור המראה הקורן.  הקרם עשיר במרכיבים פעילים טבעיים ונוגד החמצון ויטמין C, המעודדים יצור קולגן בעור, תורמים להזנתו, לגמישותו ולחיוניותו ואף מסייעים בנטרול רדיקלים חופשיים, תוך האטה של הזדקנות העור וסיוע ביצירת מרקם אחיד.

מרכיבים עיקריים: ריכוז גבוה של ויטמין C – המעניק זוהר, מבהיר ומשפר את מוצקות העור בזכות שיפור איכות סיבי הקולגן. אלנטואין צמחי המופק משורש קומפרי הנחשב למרכיב הרגעה המעודד צמיחת רקמה בריאה, מרכך את העור, נוגד גירויים ודלקת. תמצית לימון שנועדה לטפל בהבהרת העור, מיצוי ג'ינקו בילובה ("עץ תלתלי הנערה") הנחשב לרכיב אנטיספטי ואנטיבקטריאלי המגן מפני נזקים סביבתיים, קלנדולה ("צפורני החתול") – צמח מרפא הנחשב ליוד טבעי וככזה הוא יעיל מאוד כנגד פצעים, דלקות וזיהומים, אנטי-אוקסידנטים למניעת נזקי קרינה ורדיקלים חופשיים ומסנני קרינה בטווח רחב UVA/UVB – המעניקים הגנה מפני הזדקנות מוקדמת, תופעות לוואי של חשיפה מרובה לשמש.

מחיר: 140 שקלים ל-50 מ"ל. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה קרובה לביתך: 1-700-70-74-78.

קרם לחות עם ויטמין סי של תפוח טכנולוגיות (צילום: אלון גנון)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר