משחת שיניים חדשה של ORAL B (צילום: אבי לוי)
משחת שיניים חדשה של ORAL B (צילום: אבי לוי)

עוצרים את הדימום בחניכיים

משחות שיניים מהפכניות, רטבי בישול מופחתי סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים, מסכת בד לטיפול אנטי אייג'ינג, כריות במהדורת חורף מיוחדת, וטיפול ביתי להסרת יבלות בעור

פורסם בתאריך: 16.12.18 12:09

-->

בקרב 10% מהילדים בגילי 2-12 שנים קיימות יבלות בעור, ומספר האחוזים עולה ל-15 עד 20 אחוז בגילים בוגרים יותר. כך עולה מסקר שנעשה באירופה. יבלות בעור ( – Verrucaורוקה) דורשות טיפול מיידי כי הן מהוות מטרד אסתטי, הן כואבות והן אינן עוברות מעצמן. ואם זה לא מספיק – הן גם מדבקות.

יבלות הנגרמות ע"י וירוס הפפילומה האנושי (HPV), המביאים לגדילת קרטין בצורת כיפה, שכיחות יותר בקרב ילדים ומתבגרים אך בהחלט מופיעות גם אצל מבוגרים. הן בדרך כלל מתפתחות על האצבעות או על גב היד, הברכיים, המרפקים וכפות הרגליים, אך לא רק. היבלת עשויה להיות בליטה עם משטח מחוספס, או לחילופין שטוחה וחלקה. יבלות בעור מאופיינות במרקם קשה ומחוספס בעל מראה "דמוי כרובית". לעומת זאת, יבלות בכפות הרגליים הן בעלות מראה עגול לבן דמוי טבעת שבמרכזה נקודות שחורות.

קריותרפיה הינו טיפול באמצעות קור ונחשב לטיפול נפוץ ביבלות – באמצעותו מקפיאים את היבלת. הקפאת העור מזיקה לתאים המזינים את היבלת ולאחר נשירתה גדלה רקמת עור חדשה.

וורטי – worite הינו אביזר רפואי בעל קצה מתכת ייחודי הפועל על פי שיטת ההקפאה. צורת הכיפה של הקצה המתכתי מאפשרת יציאה מדויקת של הקור ליבלת בלבד, ולא לעור שמסביב לה. הפעולה דומה לשיטת ההקפאה בחנקן על ידי רופאי עור, אך היא ידידותית ואינה מאיימת ואינה פוגעת בעור הבריא שמסביב ליבלת. השימוש בוורטי יעיל, ביתי, מדויק, פשוט לתפעול של פחות מדקה ומסייע "להקפיא" את היבלת ולגרום לנשירתה. התוצאות נראות תוך 10 ימים עד שבועיים.

איך "וורטי" עובד? המוצר מבוסס על מיכל ובתוכו גז דחוס מנוזל מסוג דמיתל אתר. כאשר הקצה המתכתי בא במגע עם היבלת היא קופאת תוך מספר שניות. תהליך ההקפאה גורם להרס רקמת העור המשמשת מצע לגדילת היבלת ולאחר 10-14 ימים, היבלת נושרת. טיפול אחד ליבלת (מתאים לילדים מגיל 4). זמן טיפול ליבלת: 20 שניות בעור ו-40 שניות בעור הרגליים. מספיק לשימוש של עד 18 טיפולים ל-18 יבלות.

מחיר: 99 שקלים. ניתן להשיג בסניפי סופר פארם ובבתי המרקחת ברחבי הארץ ללא מרשם רופא, אצל הרוקח.

WORTIE למיגור יבלות (צילום: אלון גנון)

 

ORAL B משיקה בימים אלה משחת שיניים שמהווה פריצת דרך מדעית בתחום. לאחר כ-60 שנה של פיתוח בה הנוסחה התקדמה, הצליחו במעבדות העולמיות של אורל בי לפתח משחה עם מרכיב אנטי בקטריאלי אשר הוכחה מדעית כמפחיתה 74% מדימומי החניכיים בתוך 3 חודשים.

מחלת חניכיים היא תופעה נרחבת מאוד ולפחות 50% מהאוכלוסייה בישראל ובעולם סובלים ממחלות חניכיים. המחלה גורמת לדימומים, נפיחות ורגישות בחניכיים, וחלקים גדולים באוכלוסייה עתידים לאבד שיניים על רקע זה. מחלה זו אף נמצאה כמשפיעה על בריאות הגוף הכללית ונמצאה קשורה בבעיות לב, סכרת ועוד.

ד"ר אורלי ניר שפירא, מומחית לרפואת חניכיים, יו"ר לשעבר האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים:
"המשחה מכילה מרכיב אנטי בקטריאלי הקוטל חיידקים ומעכב את פעילותם. בכך המשחה מאפשרת טיפול בגורם למחלה, החיידקים, ולא רק בסימפטום. במקום לשים "פלסטר" ורק לטפל ברגישות, או במקום רק לכווץ את החניכיים ולעדן את הכאב, מומלץ להשתמש בטיפול מעמיק יותר המקנה שליטה במחלה לטווח הרחוק. המשחה קוטלת את החיידקים, מעכבת את ההיצמדות שלהם למשטחי השיניים ובכך מאפשרת הפחתה בדימום, במקביל לטיפול ברגישות השיניים".

המרכיבים הפעילים במשחות השיניים הם ריאקטיביים מאוד ועלולים להתפרק בתוך השפופרת עצמה. אחד האתגרים במשחות שיניים בכללותן הוא לשמור על המרכיב הפעיל מיוצב. פריצת הדרך המדעית של המשחה היא בכך שהצליחו להגיע לרמה מאוד גבוהה של מרכיב אנטיבקטריאלי פעיל, כ-70% יותר מזה שהיה בעבר, ובכך המשחה מהווה טיפול ותקווה לאנשים שסובלים מבעיות חניכיים ורגישות בשיניים.

מחיר השקה: 11.90 שקלים ל-75 מ"ל (המחיר הסופי באחריות הקמעונאי). ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

משחת שיניים חדשה של ORAL B (צילום: אבי לוי)

 

קירינס, מותג הטיפוח הצרפתי-קוריאני, משיק מסכת בד חדשה לטיפול אנטי אייג'ינג, הכולל מסכת בד זהב המאירה ומחדשת את העור. המסכה מיועדת לכל סוגי העור ובייחוד לעור בוגר וחסר חיוניות. היא מכילה זהב 24 קראט בשילוב חומצה היאלרונית וקוקטייל של חומצות אמינו. מעניקה לחות מוגברת, ממצקת ומשיבה אלסטיות וזוהר לעור.

מחיר: 22.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובאתר Adika.

קירינס מסכת זהב (צילום: יח"צ)

כחלק מהמגמה העולמית של תזונה בריאה ומאוזנת יותר, והפחתה בכמויות הסוכר, פיתחו ב"יד מרדכי" מתכון חדש לסדרת רטבי הבישול של המותג, שכוללת מגוון ייחודי של טעמים: רוטב טריאקי, רוטב צ'ילי מתוק, רוטב לעוף עם שזיפים, רוטב לעוף קארי מנגו.

סדרת הרטבים עשויה חומרי גלם משובחים – ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. כל הרטבים בסדרה עברו הפחתת סוכר בשיעור של עשרות אחוזים (30%-40%).

הרטבים מהווים פתרון אולטימטיבי למי שמחפש לשדרג בקלות ארוחה ולחסוך זמן במטבח – רק מוסיפים את הרוטב לעוף ומכניסים לתנור. הרטבים מתאימים לשימוש במגוון מאכלי עוף, בשר, דגים, קטניות ותבשילים, לשימוש ברוטב במלואו או כחלק ממרינדה.

טווח מחירים: 11.90-15.9 שקלים ל-280 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

יד מרדכי בסדרת רטבי בישול במתכון מחודש (צילום: שלומי ארביב)

 

מותג כריות משיק מהדורה מוגבלת וחורפית של כריות בטעם קפוצ'ינו: דגנים במילוי קרם בטעם קפה מעודן, שאהוב במיוחד על הישראליים.

המותג, המוביל את שוק דגני הילדים והנוער מזה שנים, אהוב על בני נוער במיוחד, שאף נוהגים לצרוך אותו כחטיף ללא תוספת חלב.

מחיר: 19.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

כריות קפוצ'ינו (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר