מט טופ של אורלי (צילום: אלון גנון)
מט טופ של אורלי (צילום: אלון גנון)

מט במהלך אחד

מעדן פרוביוטי ללא חלב, חרדל דיז'ון וחרדל עם גרגרים, סירי אמייל במגוון גדלים, שפתון מונע יובש קיצון ופצעי קור, ותכשיר ההופך גימור גלוסי ומבריק של לק או ג'ל לק למט

פורסם בתאריך: 10.12.18 09:06

-->

לראשונה משווק בישראל מעדן פרוביוטי ללא חלב, מדגנים, קטניות וזרעים בלבד. שטראוס תפיץ את סדרת מוצרי ONLY, המיזם הראשון של חממת הפודטק TheKitchen מקבוצת שטראוס, שפותח על ידי רונן לביא.

סדרת המעדנים ללא חלב כוללת תוספת חיידקים פרו-ביוטיים (כמקובל ביוגורט). המעדן מבוסס על חומרי גלם עשירים מהטבע, כמו: שיבולת שועל, עדשים, זרעים ופירות, והוא אינו מכיל סויה. מדובר על רכיבים מזינים וטעימים שכולנו מכירים מהמטבח הביתי – שם פותח המוצר על ידי היזם רונן לביא, אחד מבעלי הסטארט אפ "יופיקס".

קטגוריית תחליפי החלב בישראל ובעולם נמצאת בצמיחה חסרת תקדים בהשוואה לתחום המזון. מהנתונים עולה שהשוק בישראל צמח בשנה האחרונה ב-25% ומתוכו קטגוריית המעדנים ללא חלב צמחה כמעט ב-40%. על רקע נתונים אלה יותר חברות וקרנות הון סיכון בוחנות השקעה בתחום.

רונן לביא, רגיש ללקטוז, רקח מוצרים שונים עד שהגיע לפיתוח של ONLY. סדרת המעדנים החדשה היא עם תווית רכיבים נקיה ואינה מכילה מייצבים, צבעי מאכל וחומרי טעם וריח. בנוסף בתהליך המוצר אין בזבוז של חומרי הגלם ומשתמשים בכל חומרי הגלם עד תום ללא פסולת בתהליך היצור (zero waste).

סדרת המעדנים כוללת את הטעמים: תפוח קינמון, פירות יער, בננה.

מחיר: 4.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

אונלי בטעם תפוח קינמון (צילום: סטודיו שטראוס)

אונלי בטעם תפוח קינמון (צילום: סטודיו שטראוס)

 

מותג המיונז הלמנ'ס מבית יוניליוור נכנס לקטגוריה חדשה – חרדל, ומשיק שני מוצרים: חרדל דיז'ון וחרדל עם גרגרים. שני המוצרים (המצוינים) מיוצרים בצרפת ומצטרפים לסדרת רטבי הסלט והמיונז של החברה, הידועים בטעמם העשיר וברכיביהם האיכותיים.

מחיר: 11.50 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

חרדל עם גרגרים (צילום: יח"צ)

 

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן מציעה לכבוד החורף קולקציית רטרו צבעונית של סירים מסדרת Arcosteel Enamel. הסירים מעוצבים במראה רטרו, מגיעים בגדלים שונים ובצבעוניות עליזה המותאמת להגשה מהירה – מהגז לשולחן. הסירים מצופים אמייל, חומר ותיק שזוכה כעת לעדנה מחודשת, ציפוי המבוסס על זכוכית שיוצרה בטמפרטורה גבוהה. הסירים בעלי עמידות גבוהה לשריטות, קלים לניקוי ומתאימים לתנור ולכל סוגי הכיריים. ניתן להשיג בגדלים הנעים מקוטר 10 ס"מ ועד 24 ס"מ בצבעים: אדום, כחול, ירוק, טורקיז וקרם.

טווח מחירים: 44.90 עד 149.90 שקלים, בהתאם לגודל. ניתן להשיג ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן.

סירי אמייל ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן (צילום: יוסי פונס)

עונת המעבר עוברת קשה במיוחד על השפתיים. חילופי מזג האוויר אינם מטיבים עם ריריות השפתיים אשר נסדקות, מאבדות לחות ובהתאם גם מראה השפתיים נפגם. בכדי למנוע סדקים, יובש ופגיעה במרקם העור, העשויים לעודד התפרצות של "פצעי קור" – תופעה מעיקה וכואבת, מציעה חברת כמיפל שפתון לטיפול מונע לשימוש יומיומי, SoreFix LIP BALM (יצרנית השפתון חברת סריקס ההולנדית).

שפתון יומיומי של סורפיקס מסייע למנוע יובש קיצון ופצעי קור בשפתיים באמצעות נוסחת אבץ ייחודית מוגנת בפטנט, היוצרת מחיצה פיזית המגנה על השפתיים מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה וגורמים חיצוניים המובילים להופעת פצעי קור. כמו כן, מכיל השפתון מקדם הגנה גבוה (30 (SPF להגנת השפתיים כתוצאה מחשיפת קרני UV, אחד הגורמים המרכזיים לעידוד הופעת פצעי קור. השפתון עשיר בוויטמין E ושמנים טבעיים החיוניים לריכוך ושמירה על גמישות השפתיים. בזכות צבעו השקוף, ניתן לשים עליו ליפסטיק בכל צבע. לשפתון מערכת לחות מתקדמת החודרת טוב יותר לשפתיים ומונעת התפרצות פצעי קור במצבים בהם יש סיכון מוגבר להתפרצות התופעה. מיועד לשימוש נשים, גברים, נוער וילדים מעל גיל 4 שנים.

מחיר (8 מ"ל): 49 שקלים. ניתן להשיג בסופרפארם ובבתי מרקחת ברחבי הארץ.

סוריפקס למניעת יובש ופצעי קור (צילום: אלון גנון)

 

יצרנית הלק הבינלאומית ORLY משיקה את מט טופ (MATTE TOP), ההופך כל לק או ג'ל לק לגימור מט. מראה המאט שכבש אותנו כבר ב-2014 הציע גווני לק שונים במרקם מט, דהוי ומחוספס, מה שחייב אותנו לאבזר את מגירת הלקים לצד בקבוקי הלק בטקסטורה הקלאסית והמוכרת בגימור בוהק בגלייז מבריק ובעל מראה רטוב גם בלקים בעלי טקסטורה בגימור מט.

בקבוק ה"מאט טופ" של ORLY מאפשר לחובבות הציפורניים להישאר עם אוסף גווני הלק הרגיל שלהן, כי שכבה אחת על כל לק תבטיח שלק במרקם רגיל יהפוך מיד לנטול ברק ובגימור מט. היצרנית מציעה שימוש מעניין ב"מט טופ" – אפקט ה-Duo Texture או "דו מרקמי". כלומר: לא עוד מראה בנאלי וקונבנציונלי של ציפורן בגוון לק במרקם מט או בוהק, אלא שילוב של השניים.

"פרנצ'ים בשילוב טקסטורת מט בוהקת, נקודות גלוסיות המעטרות ציפורן המשוחה ב"מט טופ", או פסי "מט טופ" המשוחים ב"פרי סטייל", יעניקו טוויסט מעניין ובלתי שגרתי", מסבירה חני אטיאס, המדריכה המקצועית של ORLY ישראל.

מחיר (18 מ"ל): 55 שקלים. ניתן להשיג במרכזי היופי, במכוני הציפורניים ובאתר beautygallery4u.com.

מט טופ של אורלי (צילום: אלון גנון)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר