טופיפי לחנוכה (צילום: אפרת אשל)
טופיפי לחנוכה (צילום: אפרת אשל)

חנוכה חנוכה חג טעים כל כך

מארז טופיפי שהוא גם משחק לוח, נוטלה במהדורת חג, יין רוזה חצי יבש, לוטוס רולס, ופופקורן בטעם פלאפל

פורסם בתאריך: 25.11.18 09:45

-->

ליימן-שליסל מציעה לכבוד חנוכה אריזת טופיפי 125 גרם במהדורה חגיגית ומוגבלת, הכוללת משחק לוח משפחתי, מהנה ומדליק במתנה. טופיפי עשוי מאגוז לוז שלם ופריך המצופה בקרמל סמיך וקרם נוגט, ומעליו מטבע שוקולד כהה ועשיר.

מחיר: 10.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.

טופיפי לחנוכה (צילום: אפרת אשל)

 

נוטלה, ממרח אגוזי הלוז עם הקקאו, לובשת בגדי חג ומוציאה מהדורה מיוחדת לכבוד החנוכה, כאשר על כל צנצנת איור חגיגי של חנוכייה. בנוסף, לכמות התווספו 10 אחוזים והמוצר מגיע במשקל 825 גרם.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

צנצנת נוטלה חגיגית לחנוכה (צילום: יח"צ)

 

לרגל חג החנוכה 'יקבי ברקן' משיקים יין רוזה חצי יבש ומתקתק מסדרת קלאסיק, בציר 2017. יין ייחודי זה מלא בארומות פריחת הדרים ותות שדה, מלוות ברמזים לאשכולית אדומה וורדים. צבעו ורדרד סמוק. בפה היין קליל ופירותי, ובעל חמיצות מרעננת. טעמי שזיפים אדומים, תפוחים ירוקים ונגיעות אגסים ממלאים את הפה ונמשכים לסיומת מתקתקה ופירותית.

מחיר: 30 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ.

רוזה מסדרת קלאסיק של יקבי ברקן (צילום: יח"צ)

לוטוס, מותג עוגיות הפרימיום האהוב, משיק את לוטוס רולס, הנשנוש המושלם לצד הקפה. ישראל הינה המדינה השנייה בעולם בה מושק המוצר וזאת לאחר ההשקה המוצלחת בבלגיה, ארץ מוצאו של לוטוס. לוטוס רולס מהווה שילוב מושלם של טעמי העוגייה המוכרת – קרמל ונגיעות קינמון, עם שוקולד בלגי איכותי 47% – כל מה שצריך מחטיף שוקולד מפנק. נמכר בחבילת 150 גרם.

מדי שנה נצרכות בישראל מעל 145,000,000 עוגיות לוטוס וישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בצריכת עוגיות לוטוס לנפש מחוץ לבלגיה. עוגיות לוטוס נולדו ב-1932 במפעלי חברת Lotus Bakeries שבבלגיה, בהתאם למסורת האירופית של שתיית הקפה: קפה טרי עם חלב ולצדו עוגייה פריכה, הנימוחה בטבילה בקפה.  מאז ועד היום מיוצרות העוגיות במפעלי לוטוס בעולם על פי המתכון המסורתי טעם קרמל, פריכות ונימוחות.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

לוטוס רולס (צילום: לוטוס)

 

חברת סוגת ממשיכה בהרחבת פורטפוליו המוצרים והשקת חדשנות וכעת משיקה גרעיני תירס להכנת פופקורן במיקרוגל בטעם פלאפל, המאכל הישראלי הלאומי האהוב. לפני  שנתיים נכנסה סוגת לראשונה לשוק הפופקורן למיקרוגל עם 6 טעמים: תפוח וקינמון, מתוק, קרמל, פלפל ומלח, טבעי וחמאה והבטיחה שתפתיע בטעמים נוספים המתאימים לחך הישראלי. המוצר החדש מיוצר בשלב זה עבור סוגת בבלעדיות ע"י החברה הצרפתית נאטיס, שהינה אחת החברות המובילות באירופה בייצור פופקורן למיקרוגל ושולטת ב-35% משוק הפופקורן למיקרוגל באירופה. החברה הצרפתית מייצאת כ-50 אלף טון פופקורן למיקרוגל בשנה ומוכרת את מוצריה בכל רחבי אירופה, הן באופן עצמאי והן דרך מותג פרטי בשם Magicpop.

ג'יל גמון, מנכ"ל סוגת: "הישראלים אוהבים מוצרים בטעם של הפלאפל הפיקנטי, הוכחה לכך היא ריבוי  המוצרים  בטעם פלאפל הקיימים בשוק כגון פריכיות, בייגלה, בוטנים אמריקאים ועוד. המוצר החדש יהווה תחרות לא רק מול קטגוריית הפופקורן למיקרוגל, אלא גם מול קטגוריית החטיפים. אנו צופים שהמוצר החדש יתחבב על רבים ומקווים שהטעם יאומץ ע״י מדינות נוספות בעולם".

על פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית הפופקורן למיקרוגל בשוק הישראלי נאמדת בכ-40 מיליון שקלים, כאשר השחקניות המרכזיות הן ליימן שליסל עם המותג הוט פופ ואחריה דנשר עם המותג פופ סטאר. סדרת הפופקורן למיקרוגל בטעמים של סוגת משווקת באריזות בודדות, אשר מאפשרות לצרכנים לבנות לעצמם מגוון של טעמים שונים ומגוונים – בניגוד למותגים המתחרים הנמכרים באריזות המכילות 5-6 יחידות מאותו הסוג.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

פופקורן למיקרוגל בטעם פלאפל של סוגת


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר