ריטר ספורט - מארז קובייה הונגרית (צילום: אפרת אשל)
ריטר ספורט - מארז קובייה הונגרית (צילום: אפרת אשל)

חג חנוכה שמח בריבוע

מארז שוקולדים עם קובייה הונגרית,  חבילות שי לחנוכה, פופקורן במבצע חם, ליין בישום חדש לגבר ולאשה, וסדרת טיפוח בוטנית לשיער

פורסם בתאריך: 21.11.18 07:04

-->

מותג Ritter Sport מציע לכבוד חנוכה שוקולדים במארז מבצע חגיגי ובו 2 טבלאות :Ritter Sport שוקולד מריר במילוי מרציפן ושוקולד חלב עם שברי אגוזי לוז + קובייה הונגרית ממותגת מתנה. כל אריזה מכילה 100 גרם מהשוקולד המעולה.

מחיר מארז: 19.90 שקלים. ניתן להשיג במהלך חודש נובמבר ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

ריטר ספורט – מארז קובייה הונגרית (צילום: אפרת אשל)

 

יבואנית ומשווקת מותגי המזון והמתיקה ליימן שליסל, מציעה לקראת חנוכה קולקציה עשירה, חגיגית ויפהפייה של חבילות שי איכותיות באריזות מעוצבות. חבילות השי מותאמות לרוח החג ומשתלבות היטב במסורת החמימה של הענקת דמי חנוכה ופינוקים מתוקים לילדים ולבני המשפחה. יש לציין כי ליימן שליסל נרתמת לסיוע בקהילה ומשתפת פעולה עם עמותת "המשקם", המספקת תעסוקה לבעלי מוגבלויות ולכבדי ראייה, העוסקים באריזת המוצרים והכנתם למשלוח.

מחיר: 27-95 שקלים בהזמנות מרוכזות באמצעות אתר האינטרנט www.l-s.co.il ובטלפונים: 089324514,089324482.

ליימן שליסל – חבילות שי לחנוכה (צילום: עמית שטראוס)

 

מותג הוטפופ להכנת פופקורן במיקרוגל מציע מבצע חם ומשתלם במיוחד לרגל פתיחת עונת החורף: אריזת הוטפופ המכילה 6 שקיות + 2 שקיות מתנה. המבצע כולל את הוטפופ בטעם טבעי בתוספת מלח ואת הוטפופ בטעם חמאה.

מחיר: 14.90 שקלים (1.86 שקלים לשקית). ניתן להשיג ברשתות השיווק.

הוטפופ במבצע 6 שקיות + 2 שקיות מתנה (צילום: עמית שטראוס)

בית האופנה על שם לאורה ביאג'וטי משיק ליין בישום חדש לגבר ולאשה: ROMAMOR.

ROMAMOR FOR HER: בושם השייך למשפחת ניחוחות אוריינטאלית, פרחונית, מבוסס על הבושם רומא בעל תווים מעודנים של פצ'ולי, פריחת תפוז וקשמיר בתוספת תווים מרעננים של פטל שחור, אוכמניות פירות אדומים ווניל. אקורד הרמוני סימפוניה אינטנסיבית ומוארת של נשיות. בושם נוצר בשיתוף פעולה בין שתי הבשמיות ורוניק נייברג וויולאין קולאס. האריזה שומרת על צורת העמוד הרומאי שמלווה את הבושם כבר 30 שנה עם טוויסט מודרני זכוכית בצבע ורוד שנועדה להזכיר לנו את השקיעות עוצרות הנשימה של רומא.

ROMAMOR FOR HIM: ניחוח אוריינטאלי, ארומטי, ענברי. בבושם רומא ניתן למצוא תווים אלגנטיים של תבלינים כגון פלפל שחור, הל ואגוז מוסקט עם מאפיין גברי ייחודי של וטיבר המביעים לידי ביטוי את הנצחיות והמלכותיות של רומא. הבושם עשוי תערובת מפתיעה של תווים רומנטיים של לבנדר, תווים חושניים של עץ לבנה ותווים מתקתקים של טונקה כמו גם תווי ענבר שווי לב. התערובת נועדה לעורר את הכוח השקט של הרגעים המאושרים. הבשם האחראי על הבושם הנו גיום פביגני. הבקבוק מעוצב בצורה המזכירה את העיצוב הארכיטקטוני של הפנתיאון עם טוויסט מודרני. זכוכית אפורה שנועדה להזכיר לנו את אבני השפה והעננים המקיפים את נהר הטיבר רגע לפני שמתחיל לרדת גשם.

מחיר הניחוח לגבר: 249 שקלים ל-125 מ"ל. מחיר הניחוח לאשה: 249 שקלים ל-50 מ"ל.  ניתן להשיג ברשתות הפארם.

ROMAMOR לאשה (צילום: יח"צ חו"ל)

 

מותג הטיפוח הצרפתי איב רושה משיק את סדרת ANTI POLLUTION הבוטנית לשיער, לטיפוח, שיקום וטיפול משלים לקראת החורף. הסדרה מתאימה לכל סוגי השיער ומבוססת על זרעי מורינגה המפחיתים את כמות החלקיקים המזהמים הנדבקים אליו, ומעניקה לו ברק ורכות. בסדרה למעלה מ-93% רכיבים ממקור טבעי. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים: קרם גרגירים לניקוי עור הראש והשיער, שמפו מיסלר מטהר, חומץ מטהר לשיער ומרכך שיער מטהר.

קרם גרגירים לניקוי עור הראש והשיער: פילינג לניקוי השיער והקרקפת, המסייע בסילוק חלקיקים מזהמים, נזקי הסביבה וחומרים חונקים. השימוש בפילינג מאפשר האטה של השמנוניות על גבי הקרקפת והשיער הופך קליל יותר. התכשיר משלב גרגירים מקרצפים ממקור 100% טבעי, המנקים בעדינות את הקרקפת, ומלח מחומר טבעי שמקרצף ומהווה בסיס מזין המגן על שיער. המלח מתמוסס במים ומאפשר שימוש בכל סוגי השיער ושיער צבוע. מחיר: 49 שקלים. תכולה: 150 מ"ל.

שמפו מיסלר מטהר: שמפו מיסלר מטהר המסייע בסילוק חלקיקים מזהמים מסיבי בשיער, ומעניק ברק וקלילות לשיער. השמפו בעל פורמולה מיסלרית המנקה בעדינות את השיער שכבר מושפע מגורמים מהזמים, ומכיל מיסלרים – מיקרו טיפות הלוכדות מזהמים על השיער הניתנים לשטיפה. מחיר: 15 שקלים. תכולה: 300 מ"ל.

חומץ מטהר לשיער: שטיפת חומץ מחליקה את קשקשי השיער לקבלת ברק בשיער החשוף למזהמים ונזקים סביבתיים. הריח המשכר מותיר את השיער רענן ומבושם בעדינות, השיער קליל ומבריק יותר. זרעי המורינגה בשטיפת החומץ מפחיתים את כמות החלקיקים המזהמים הנדבקים לשיער. החומץ מגביר את הברק, ריכוך והחלקת קשקשי השיער, ומכיל חומרים נוגדי אבנית המונעים הצטברות של אבנית על סיב השיער. מחיר: 39 שקלים. תכולה: 150 מ"ל.

מרכך שיער מטהר: מרכך שיער מטהר לכל סוגי השיער, הנלחם בזיהומי האקלים הגורמים לשיער לדהות ולאבד מחיותו. מכיל תמצית זרעי צמח המורינגה שהופקה בתהליך 100% טבעי, ללא שיירי לכלוך, השפעת טבק ומזהמים הנמצאים באוויר. התוצאה: שיער קליל, מלא ברק ובעל מראה בריא. מחיר: 20 שקלים. תכולה: 150 מ"ל.

ניתן להשיג ברשת חנויות איב רושה ברחבי הארץ ובחנות האונליין www.yvesrocher.co.il

איב רושה ANTI POLLUTION מרכך שיער מטהר (צילום: יח"צ חו"ל)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר