קרם הבהרה של GIGI (צילום: הדמיה)
קרם הבהרה של GIGI (צילום: הדמיה)

הבהרה חשובה

קרם הבהרה לפנים, קרקרים באריזות אישיות, עוגיות צ'יפס חדשות, ספר מתכונים מיוחד, וספר ילדים המעודד נתינה לזולת

פורסם בתאריך: 31.10.18 11:58

-->

לכבוד החורף חברת GIGI" מעבדות קוסמטיקה" מציעה קרם הבהרה לפנים SKIN WHITENING לטיפול בפיגמנטציה מסדרת הדגל המובילהESTER C" ". הקרם עשיר בוויטמין C בשילוב קומפלקס חומרי הבהרה יעילים במיוחד, התורמים להבהרת והאחדת גוון עור הפנים. במרכיבי הקומפלקס: רזברטול (Resveratol) המופק מענבים אדומים ופטל וידוע ביכולותיו להאט ייצור של מלנין בעור, להפחית רגישות ולשפר עור יבש ומקומט על ידי שיפור העובי והאלסטיות של העור. מרכיב נוסף הוא ה- Hentowhite אשר מופק מדגנים וגורם לעור לייצר פחות מלנין ובכך להבהרת כתמי עור קיימים מבלי לגרום לגירוי העור. הקרם פועל בצורה סינרגטית על כל הגורמים ליצירת כתמים ובעל השפעה מתמשכת לאורך זמן.

מחיר (50 מ"ל): 319 שקלים. ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות של "GIGI מעבדות קוסמטיקה" ומכוני יופי ברחבי הארץ, או בטלפון 039258888.

קרם הבהרה של GIGI (צילום: הדמיה)

קרם הבהרה של GIGI (צילום: הדמיה)

 

נסטלה ממשיכה להרחיב את מותג פיטנס בתחום תחליפי הלחם, ומשיקה "קרקר פיטנס" במרקם אוורירי ומפתיע, טעים במיוחד, שמכיל דגנים מלאים. ההשקה כוללת 2 מוצרים: קרקר פיטנס חיטה מלאה, וקרקר פיטנס בטעם דבש. כל יחידה מכילה 9 אריזות אישיות שומרות טריות שניתן לקחת בתיק. יופי של פתרון לשילוב בארוחה קלה או לנשנוש טעים בין הארוחות, עם שליטה על הצריכה הקלורית.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

קרקר פיטנס

 

לקראת החורף אסם משיקה טעם חדש בסדרת עוגיות השוקולד צ'יפס: עוגיית צ'יפס לבן וחמוציות (200 גרם). שילוב מושלם בין עוגייה פריכה ומתוקה עם נגיעת חמוציות לאיזון הטעם.

דפנה ברנר שתיל, מנהלת פעילות המאפה באסם-נסטלה, הוסיפה: "השקת עוגיית צ'יפס לבן וחמוציות נובעת מהרצון שלנו לתת לצרכן מגוון רחב יותר של טעמים ומרקמים כך שכל אחד יוכל למצוא את אשר הוא אוהב".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

עוגיות אסם

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם משיקה לראשונה ספר מתכונים בשם "חגיגה של אוכל טוב". הספר נכתב על פני תקופה ארוכה בשיתוף עם ספקי ישרקו מכל רחבי העולם וכולל 136 מתכונים וטיפים שעושים שימוש במקצת מתוך אלפי המוצרים שהחברה מייבאת ומשווקת. בספר ניתן למצוא גם קינוחים וקוקטיילים להכנה קלה בבית.

עדי כהן מנכ"ל ישרקו: "הספר פותח צוהר אל עולם תוכן שלם, המדבר לא רק אל חובבי הקולינריה המושבעים אלא גם אל האדם הממוצע שלרוב עושה קניות במרכול ומכין את האוכל בביתו אך מעוניין בקולינריה עולמית ומיוחדת".

מחיר: 49 שקלים. ניתן להשיג בסניפי רשת טיב טעם, באתר האון ליין ובאפליקציה.

הספר "חגיגה של אוכל טוב" (צילום: בועז נובלמן)

 

היה היה פעם ילד נדיב שחלק את ארוחתו עם אישה עניה, וזו נתנה לו במתנה שרשרת עם כוכב שהפיץ זוהר מסתורי. עד מהרה גילה הילד שקיבל שרשרת קסמים שיכולה להפגיש לבבות באשר הם. כאשר פגש יום אחד ילדה בודדה, הרגיש שהיא זקוקה לשרשרת יותר ממנו והעניק לה אותה במתנה. גם הילדה, כשבגרה, מצאה למי להעניק אותה וכך התגלגלה השרשרת הלאה והלאה עד לסוף המפתיע.

זו תמצית ספר ילדים ראשון של מיכל מונקה, "כוכב הלב", שכתבה את הספר בהשראת בנה, סקיי בן ה-5. הספר, באיורו של ברוך ענבר, מעודד ילדים והוריהם להיות חלק מהסיפור ומשרשרת הנתינה המוצמדת לספר. הקוראים הצעירים מוזמנים לענוד את השרשרת עד שימצאו מישהו שזקוק לה יותר. זה יכול לקחת ימים, ואולי שנים, אבל המסר ברור: כשנותנים, בעצם מקבלים.

כדי להמשיך את העברת השרשרת, פתחה הסופרת מיכל מונקה קבוצה בפייסבוק ואינסגרם תחת השם StarHeart – כוכב הלב, שבה כל אחד מוזמן לשתף בסיפור שלו שבו עשה מעשה טוב בשביל מישהו אחר. מעשר מהכנסות הספר ייתרמו לעמותת בית השנטי, בית זמני לנוער בסיכון חסר קורת גג בגילאי 14-21 מכל שכבות האוכלוסייה ומכל המגזרים.

מחיר: 72 שקלים. ניתן להשיג בחנויות הספרים המובחרות.

הספר "כוכב הלב"


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר