גולדסטאר (צילום: יח"צ)
גולדסטאר (צילום: יח"צ)

הטעם משתנה תיק תק

מארז בירה במחיר משתלם במיוחד, ופלים שמתאימים גם לטבעוניים, משקה שקדים ללא תוספת סוכר, חטיף חלבון מומלץ לספורטאים, וטיק טק בטעם חדש

פורסם בתאריך: 10.10.18 12:06

-->

טמפו השיקה מארז חדש של בירת הלאגר "גולדסטאר" UNFILTERED. האריזה החדשה מציעה לראשונה את הבירה בבקבוקי זכוכית 1/2 ליטר הניתנים לשימוש חוזר, והיא הכי משתלמת מבחינת מחיר בירה לליטר, משום שעל כל 3 ליטר בירה הצרכן מקבל החזר כספי של 7.2 שקלים (החזר של 1.2 שקלים לבקבוק זכוכית 1/2 ליטר).

גולדסטארUNFILTERED  היא בירה לאגר כהה מעוננת, אשר הושקה ב-2013 כמענה לטרנד בירות מיוחדות ובירות קראפט. הבירה אינה עוברת את התהליך האחרון של סינון לפני ביקבוק, מה שמאפשר לה לשמר את רכיבי הטעם והצבע המשובחים ואף מעבה את טעמה הפירותי ואת כתר הקצף הסמיך שלה.

מחיר שישייה: 45 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות יין נבחרות.

גולדסטאר (צילום: יח"צ)

גולדסטאר (צילום: יח"צ)

 

חברת כרמית משיקה ופלים מסדרת "אגו" המצופים בשוקולד מריר מעולה. הוופלים ללא שומן טראנס וללא כולסטרול ומתאימים גם לקהל הטבעוני בסימון תו ויגן פרנדלי. הוופלים מוצעים ב-2 טעמים: ופלים במילוי קרם בטעם אגוזי לוז, או ופלים במילוי קרם בטעם שוקולד.

שרון קונסטנטיני, מנהלת השיווק בחברת כרמית: "סדרת הוופלים "אגו" כללה עד היום מגוון וופלים חלביים.  לאור דרישה שבאה מהשוק ומהצרכנים הוותיקים שלנו, החלטנו להרחיב את ליין המוצרים גם לליין בוגר יותר הכולל שוקולד מריר איכותי שנותן מענה גם לטבעוניים ולשומרי הכשרות".

מחיר: 6.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות המזון המובילות.

ופלים בציפוי שוקולד מריר (צילום: סטודיו כרמית)

 

המותג Alpro (אלפרו) משיק בישראל משקה שקדים אורגני ללא תוספת סוכר. המשקה בטעם שקד עדין, טבעי, בעל מרקם קרמי ועשיר, ללא כולסטרול, דל מאוד בקלוריות (15 קלוריות ל-100 מ"ל), ללא לקטוז, מקור לסידן וויטמינים ועשיר במיוחד בסיבים תזונתיים. מתאים גם לבישול ולאפיה. המשקה החדש יצטרף לסדרת השקדים של אלפרו, הכוללת: משקה שקדים רגיל, משקה שקדים בטעם וניל, משקה שקדים שוקולד מריר, משקה קוקוס שקדים ומשקה שקדים ושיבולת שועל.

בארבע השנים האחרונות חלה עלייה חדה במכירות קטגוריית המשקאות מהצומח, שצמחה ב-120 אחוז. כיום אחד מכל שלושה ממשקי הבית בישראל צורכים משקאות מהצומח (תחליפי חלב).

מחיר: 16.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות.

משקה שקדים אורגני ללא תוספת סוכר (צילום: יח"צ חו"ל)

מותג תזונת הספורט ALL IN  השיק באחרונה חטיף חלבון בטעם קרמל מלוח, בתוספת ויטמינים ומינרליים. בחטיף אחוז גבוה של חלבון איכותי והוא  אידיאלי לכל מי שעוסק בספורט, ומומלץ לספורטאים העוסקים בפיתוח גוף וכתחליף ארוחה. החטיף משווק  בגודל 100 גרם, מה שמסייע לחיזוק ובניית השרירים ולהתאוששות מהירה לאחר פעילות ספורטיבית. החטיף מכיל 35 גרם חלבון איכותי, המשלב חלבון מי גבינה מרוכז וחלבון חלב איזולאט. הוא מועשר בחומצות אמינו מסועפות (BCAA), החיוניות לבניית השריר.

מחיר: 17.90 שקלים. ניתן להשיג ברשת סופר פארם, בחדרי כושר ובחנויות לספורטאים.

חטיף חלבון אול אין (צילום: אסף לוי)

 

בהמשך להצלחה של סדרת ה-Mixers הקיצית מסביב לעולם, משיק המותג טיק טק טעם חדש המתווסף לסדרה האהובה: קוקוס – אננס. סדרת Mixers זכתה להצלחה רבה בקרב אוהבי הסוכריות, עם טעם משתנה בזכות תערובת של שני טעמים. הסוכרייה החדשה בטעם קוקוס שהופכת את טעמה לאננס. השילוב בין השניים יוצר חגיגת טעמים פירותית ואקזוטית בפה. הטעם החדש מצטרף לשני הטעמים הקיימים כיום על המדפים: אפרסק שהופך ללימונדה ודובדבן שהופך לקולה, שגם זכו בתואר מוצר השנה 2018 בקטגוריית הסוכריות עם הטעמים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

טיק טק מיקסרס קוקוס הופך לאננס (צילום: יח"צ)

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר