קפסולות קפה ג'ו בטעם שוקולד (צילום: דניאל לילה)
קפסולות קפה ג'ו בטעם שוקולד (צילום: דניאל לילה)

מוצרים חדשים – על שום מה?

ג'ל-שמפו לשיער לגוף ולפנים, שום ישראלי טרי קלוף ושטוף, סדרה חדשה של קפסולות קפה בטעמים, עוגיות בטעמים חדשים, וקופסת מזון סנאק

פורסם בתאריך: 3.10.18 10:34

-->

מותג הקוסמטיקה והטיפוח MAGIRAY מרחיב את סדרת הספא ומשיקה את Berries shampoo-gel – מוצר רב תכליתי עדין ומלטף המבוסס על תמציות 14 צמחי מרפא ופירות, שנועד לניקוי יסודי של עור הפנים, כמו גם שמפו מרענן לשיער וג'ל רחצה ריחני ונעים לגוף. הפורמולה הייחודית משלבת רכיבים הידועים בזכות השפעתם האנטי-דלקתית ובעלי עוצמה כאנטי-אוקסידנטים, לצד מרכיבים המסירים את תאי העור המתים ובכך מאיצים את תהליך התחדשותו. רכיבים פעילים: 14 סוגי תמציות צמחים ובהם סרפד, קורנית, מרווה, רוזמרין, קמומיל, הממליס, לפה, בורית, פפאיה, קיווי , תפוז, פסיפלורה, אובליפיחה, רימון, מי ים המלח וחומצת חלב לצד תמציות של פירות יער מתקתקות וריחניות.

מחיר (300 מ"ל): 59 שקלים. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות ובאתר החברה: www.magiray.info.

מאג'יריי (צילום: אלון גנון)

 

מדף הירקות המצוננים מתחדש במוצר חדש מסדרת טעם הטבע של שטראוס: שום ישראלי טרי קלוף ושטוף, עשיר בטעם וארומה לבישול ולתיבול (120 גרם לשקית – כ-20 יחידות בממוצע). השום ללא חומרים משמרים ובעל חיי מדף של שבועיים במקרר (לפי התאריך האחרון לשימוש שמצוין על גבי האריזה). השום מצטרף לסדרת הסו שף הקיימת על המדף: סלק מבושל, קטניות מבושלות (חומוס, עדשים ירוקות ושעועית אדומה) ונשנושי תירס מבושלים, אשר מקצרים את משך הבישול ומוכנים לשימוש מיידי.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שום ישראלי קלוף (צילום: יח"צ)

 

קפה ג'ו השיקה סדרה חדשה של קפסולות קפה בטעמים התואמות למכונות נספרסו, המשלבות טעמים מתוקים של וניל, קרמל ושוקולד. וניל: קפסולת קפה מאוזנת בליווי וניל קטיפתי ועשיר, המופקת מפולי קפה משובחים מדרום אמריקה. בעלת טעמים עשירים ומרקם עדין. קרמל: קפסולת קפה המופקת מתערובת של פולי קפה משובחים מדרום אמריקה עם נגיעות קרמל. האיזון ההרמוני של תערובת הקפה והקרמל יוצרים את רמת המתיקות המדויקת לקפה. שוקולד: קפסולות קפה בעלת טעמים עשירים ועמוקים של שוקולד איכותי מלווים בארומה וטעם מודגשים. הטעם של הקפסולה מזכיר את טעמו של פרלין שוקולד איכותי.

מחיר שרוול המכיל 10 קפסולות: 18 שקלים. ניתן להשיג ב-2389*, ברשת חנויות הנוחות "מנטה", באתר: www.joe.co.il ובכל סניפי קפה ג'ו.

קפסולות קפה ג'ו בטעם שוקולד (צילום: דניאל לילה)

חברת כרמית מרחיבה את סדרת העוגיות "מיני קוקיס" ומשיקה 2 טעמים נוספים: עוגיות בטעם קרמל ועוגיות של סבתא שושנה – עוגיות בטעם של פעם המשלבות קוקוס, מי ורדים, קינמון ועוד. העוגיות מתאימות גם לקהל הטבעוני ומסומנות בתו ויגן פרנדלי. מגיע במארז משפחתי, נוח ורב שימושי השומר על טריות המוצר.

מחיר (600 גרם): 17.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

מיני קוקיס (צילום: סטודיו פליי)

 

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן, משווקת המותג SISTEMA בישראל, מציעה קופסת סנאק של המותג SISTEMA הניו זילנדי. מדובר באחסונית מזון עגולה המורכבת משני מיכלים בגדלים שונים, הממוקמים האחד מעל השני, עם הפרדה מוחלטת ביניהם וסגירה נוחה בסיבוב. האחסונית כוללת גם כף-מזלג, כלי אכילה קומפקטי דו צדדי, הניתן לשימוש כמזלג מצד אחד וככף מהצד השני. באמצעות קופסת הסנאק ניתן לאחסן באופן נוח ונגיש שני סוגי מזון שונים, עם הפרדה מלאה והרמטית ביניהם. זהו פתרון מעולה ונוח לארוחת "נשנוש" או חטיף לדרך, כמו לדוגמא גרנולה ויוגורט, ירקות וחומוס, קרקרים וגבינה ועוד. קופסת הסנאק מתאימה לילדים ולמבוגרים, ומומלצת ללקיחת אוכל לבית ספר, למשרד, לעבודה, לטיולים ולפיקניקים. הקופסה עשויה מפלסטיק ללא Phthalate & BPA, וניתנת לשימוש במיקרו, במקפיא ובמדיח כלים. מגיעה ב-4 צבעים: כחול, ירוק, ורוד וסגול, בתכולה של 515 מ"ל.

מחיר: 31.90 שקלים. ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן.

טו גו סנאק (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר