מוצרי Qiriness (צילום: יח"צ)
מוצרי Qiriness (צילום: יח"צ)

ריחות סתיו על המדף

סרום על בסיס שמן רימונים, מוצרי טיפוח המבוססים על תמציות צמחים ואצות ים, ברונזר מינראלי דחוס, דאודורנט בניחוח אגס ואלוורה, ומוצרי ניקוי לשירותים

פורסם בתאריך: 20.9.18 11:03

-->

תפוח טכנולוגיות טבעיות מציעה סרום משקם לעור הפנים, על בסיס תמצית שמן זרעי רימונים המכילה למעלה מ-60% חומצת שומן לינולאית המגבירה את גמישות העור, מחזקת את קרומי התאים וידועה כנוגד חמצון רב עוצמתי. הסרום מסייע להחלקת קמטים, לחיזוק וייצוב העור, תוך שהוא תורם בבניית סיבי קולגן ואלסטין לאפקט ה"ביוממטיק" (חיקוי הליך ביולוגי הפועל על הסיבים לחיזוק ומוצקות העור). הסרום מזין ושומר על הסבום הטבעי, כמו-כן הוא מגן מפני נזקים סביבתיים ומעודד את מנגנון השיקום הטבעי של העור.

מחיר (30 מ"ל): 214 שקלים. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות. לבירור הקוסמטיקאית הקרובה למקום מגורייך: 039304986.

סרום רימונים של תפוח טכנולוגיות (צילום: אלון גנון)

 

קירינס, המותג הצרפתי לטיפוח העור, הגיע לישראל. מדובר במוצרי טיפוח טבעיים המבוססים על תמציות צמחים ונוסחאות של אצות ים, המרגיעים, מזינים ומשפרים את מראה עורך. מוצרי קירינס, המתוכננים ומיוצרים במעבדות ידועות שם, נבדקו בבדיקות דרמטולוגיות והם נטולי פראבן. סדרת קירינס כוללת אתInitiation  – תכשיר לניקוי והכנת העור (תרחיצים ומי פנים לסוגי עור שונים); Essentials – סדרת מוצרי טיפוח לעור הפנים המבוססת על מרכיבים צמחיים סינרגטיים;Rituals  – סדרת מוצרים המבוססת על 3 שלבים – הכנה, ניקוי והזנה הממריצים את שלבי טיפול הפנים בדומה לטיפולי ספא ומכוני יופי מקצועיים; Microfiber Wraps – מסיכות אריג המזינות ומרגיעות את העור; Qocoon – מוצרי טיפוח הגוף, כולל קרם פילינג, טבליות אמבטיה, תכשיר לחות, קרם מיצוק ועוד.

מחירים לדוגמה: מסכת ניקוי תרמית (50 מ"ל): 162.9 שקלים. מסיכות אריג: 17.9 שקלים. ג'ל ניקוי (125 מ"ל): 133.9 שקלים. טבליות אמבטיה ארומאטיות (10 יחידות): 157.9 שקלים. סרום נגד הזדקנות העור ( (30 מ"ל): 429.9 שקלים.

ניתן להשיג בחנויות המשביר, בסניפי סופר פארם ובאתר  www.adikasytle.com.

מוצרי Qiriness (צילום: יח"צ)

 

מותג האיפור בועז שטיין משיק את Bronzing Pressed Powder, ברונזר מינראלי דחוס למראה שזוף, אחיד ועמוק. המוצר מוצע באריזת קומפקט נוחה עם מראה וספוגית, עשיר בפיגמנטים מינראליים טבעיים המעניקים מראה שזוף וחמים לעור הפנים. הפיגמנטים אורגניים מקבוצת המינראליים הנציצים MICA ומעניקים נקודות אור קסומות על עור הפנים. הברונזר יעניק מראה שזוף וטבעי ומתאים לכל גווני העור. על אף שמדובר באבקה דחוסה, היא מועשרת בחומרים מלחלחים לצד תמצית צמח הסילקה המסייעת לשמור על רקמת עור גמישה ומונעת ייבוש או כל תחושת כיווץ הגורמת לחוסר נוחות.

מחיר: 129 שקלים. ניתן להשיג בפרפומריות, אצל קוסמטיקאיות ובמרכזים מקצועיים.

ברונזר של בועז שטיין (צילום: שי גבריאלי)

Dove ממשיך להתחדש ומצרף לסדרת מוצריו מהדורה מיוחדת של דאודורנטים חדשים בניחוח אגסים בשילוב אלוורה. הניחוח הרענן והפירותי מצטרף למוצרי סדרת Go Fresh בניחוח מלפפונים ותה ירוק ובניחוח רימונים מרענן. סדרת הדאודורנטים של Dove מכילה 25% קרם לחות והינה ללא אלכוהול ובכך מטפחת את עור בית השחי העדין, לצד הענקת הגנה יעילה מפני זיעה לעד 48 שעות. הדאודורנטים זמינים בספריי ורולאון.

מחיר: 10-15 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

Dove בניחוח אגס (צילום: יח"צ)

 

חברת אס.סי ג'ונסון ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי הניקוי והטיפוח לשירותים ומשיקה סדרת סבוני אסלה מבית המותג דאק בחמישה ניחוחות עם עוצמת הקצפה פי 4. סבון דאק לאסלה מגיע בעיצוב ייחודי בצורת טיפה. הסבון מנטרל ריחות רעים וחיידקים כאחד, מה שהופך אותם לחסכוניים. בסדרה 5 מוצרים בניחוחות פריחה מרעננת, טרופי, הדרים, רענן וים.

מחיר: 9.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

סבוני אסלה מבית דאק (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר