מנות חדשות בבנדיקט (צילום: שרית גופן)
מנות חדשות בבנדיקט (צילום: שרית גופן)

מסעדת בנדיקט בביל"ו – עכשיו 24/7

מסעדת בנדיקט בביל"ו הרחיבה את שעות הפעילות והיא פתוחה כעת מסביב לשעון. בתפריט הוטמעו מנות חדשות, לרבות ארוחות שמפגישות בין הבוקר לערב – וזה טעים מתמיד

פורסם בתאריך: 4.7.18 07:39

-->

בקיץ הזה משיקים בקבוצת מסעדות בנדיקט ארוחות בוקר חדשות המשתלבות נהדר עם הטרנד הכי חם של השנים האחרונות: Brinner – Breakfast for Dinner. בדומה לבראנץ' המפגיש בין ארוחת הבוקר לצהריים, בבנדיקט החליטו להשריש לראשונה את הברינר בישראל, כארוחה מהפכנית המביאה את הבוקר לערב. הברינר הוטמע במסעדות רבות ודיינרים בכל רחבי ארצות הברית, כארוחה המפגישה בין הבוקר לערב, וכך הוכתר אחד הטרנדים הלוהטים בשנים האחרונות.

לשם כך, יצרו בבנדיקט תפריט ייחודי העושה שימוש בחומרי גלם ומנות המזוהים עם הבוקר, רק בגרסה מושחתת ועשירה ההולמת את הערב. לצד המנות ולהשלמת החוויה מוגשים גם קוקטיילים מיוחדים המתאימים לארוחה, וכל זאת כאשר ארוחות הבוקר החדשות שהצטרפו לתפריט ממשיכות את הקו הבינלאומי בהשראת מדינות מהעולם.

בין המנות שבתפריט החדש: חלפניו פופרס – פלפלי חלפניו צלויים, ממולאים בגבינת שמנת וצ'דר, עטופים בבייקון פריך (36 שקלים); כרובית קיסר ברוטב קיסר עשבי תיבול ופרמז'ן (27 שקלים); ברקפסט בוריטו – בוריטו ממולא במקושקשת גאודה עם קורנביף / פורטבלו, תפוחי אדמה, רוטב סריראצ'ה, ליים ופיקו דה גאיו, מוגש עם תירס בשמל (68 שקלים); בראנץ' בורגר – המבורגר בקר צלוי בגריל, מוגש בקרואסון עם גבינת גאודה, ריבת בייקון, חסה, עגבנייה, קורנישונים וביצת עין, מוגש עם סלט ירוק / צ'יפס ושתייה (72 שקלים); שקשוקה ירוקה – 2 ביצים ברוטב מנגולד, ברוקולי, אפונה, תרד ושמנת. מוגש עם סלסלת עגבניות מיובשות וזיתים, בצל סגול וגבינת פטה (69 שקלים).

קינג סלמון (צילום: שרית גופן)

קינג סלמון (צילום: שרית גופן)

 

שקשוקה ירוקה (צילום: שרית גופן)

שקשוקה ירוקה (צילום: שרית גופן)

ברקפסט בוריטו (צילום: שרית גופן)

ברקפסט בוריטו (צילום: שרית גופן)

 

בין הקוקטיילים החדשים: ולווט מוקה – קוקטייל קפה אגוזי לוז ושוקולד מריר; פימפס קוקטייל – מלא פירות ולימונד; פינק מרגריטה – קוקטייל תות גויאבה על בסיס טקילה.

המנות החדשות טעימות מאוד, משביעות מאוד ומשאירות חשק לביקורים נוספים. התפריט מוגש בכל מסעדות הקבוצה במשך כל השבוע, והבשורה המשמחת מבחינת תושבי האזור היא כי מסעדת בנדיקט בביל"ו החלה לעבוד מסביב לשעון, 24/7, כך שתוכלו להשביע את רעבונכם בכל עת.

בנדיקט ביל"ו, רחוב בוסי סנט ג'ורג' 9, קרית עקרון. טל': 036868657.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר