כדורגל (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

מקומות הבילוי ברחובות יוכלו להציב מסכי צפייה במהלך המונדיאל

הודעה משמחת לאוהדי הכדורגל ברחובות: ביוזמת המשנה לראש העיר, יניב מרקוביץ', העירייה תאפשר הצבת מסכי צפייה במקומות הבילוי בעיר בחודש משחקי המונדיאל

פורסם בתאריך: 12.6.18 15:28

-->

רחובות תחגוג את המונדיאל במקומות הבילוי בעיר. ביוזמת המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות, יניב מרקוביץ', ובתיאום עם מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני, ליאור שוקרי, העירייה תאפשר לכל בתי העסק בעיר – בתי קפה, מסעדות וברים-  להציב מסכי הקרנה למשחקי המונדיאל לטובת קהל הבליינים ואוהדי הכדורגל.

חגיגות המונדיאל נערכות בכל רחבי העולם, כאשר במרכזי הבילוי מאפשרים את הצגת המשחקים וחווית הצפייה המשותפת. היוזמה נועדה להביא גם לעיר רחובות את האפשרות לחגוג את האירוע ואת האווירה החברתית והחווייתית שנוצרת סביבו. יחד עם זאת, בעלי העסקים התבקשו להציב מסכים בגודל סביר ובליווי סאונד שלא יהווה הפרעה לשכנים ולהולכי הרגל.

יניב מרקוביץ': "אני שמח לאפשר את הצטרפותה של רחובות לחגיגת המונדיאל, כפי שקורה בכל הערים המרכזיות בעולם ובארץ. אני מודה לליאור שוקרי ולצוותו על שיתוף הפעולה. אנחנו תמיד מאזנים בין צרכי כלל האוכלוסיות ולכן אני בטוח כי בעלי העסקים והתושבים ייצאו לחגוג, תוך התחשבות בצרכי הסביבה ויהפכו את החגיגות לחוויה נעימה ושמחה".

ליאור שוקרי: "אני מברך על היוזמה ומאחל בילוי מהנה לתושבים. צוות האגף עומד לרשותכם ונמשיך לפעול בשיתוף פעולה לטובת העיר".

יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ'

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר