יוספה חליבה
יוספה חליבה

יוספה חליבה לעובדי החברה העירונית: "אתם המשאב הכי יקר של החברה"

החברה העירונית ערכה בהיכל התרבות ערב חגיגי עם הרמת כוסית לכבוד חג הפסח

פורסם בתאריך: 21.3.18 10:48

-->

עובדי החברה העירונית רחובות התכנסו אמש (יום ג') בהיכל התרבות העירוני להרמת הכוסית המסורתית לכבוד חג הפסח. הערב נערך במעמד ראש העיר רחמים מלול, חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, מנכ״ל החברה העירונית יוספה חליבה, ויו"ר ועדת כוח אדם בדירקטוריון החברה, ליאור שוקרי.

חליבה סיפרה על ההצלחה הגדולה של החברה ופנתה לעובדים: "אתם המשאב הכי יקר של החברה העירונית". בדבריה הודתה גם לראש העיר על התמיכה והליווי של החברה לאורך כל הדרך, בפרויקטים ובאירועי התרבות הרבים בעיר, ובהקמתו של היכל התרבות. "כבר שכחנו איך נראתה התרבות בעיר לפני תקופתו של מלול", ציינה.

רחמים מלול פתח את דבריו בהערכה גדולה לחברה שתקציבה השנתי נסק ל-106 מיליון שקלים בשנה. מלול ציין את ההישג האדיר של העיר שנבחרה כמובילה באיכות החיים בישראל ואמר: "הציבור הביע שביעות רצון גדולה מהנעשה ברחובות, וזה כולל את התרבות ואת הנעשה בחברה העירונית. אני מאחל לכם התחדשות והתרעננות כמו האביב".

דורון מילברג, מנכ״ל העירייה, הוסיף: "אתם חוד החנית של העשייה העירונית, בפרט בתקופה זו עם כל הפרויקטים הצפויים ובהם בית הספר של החגים, אירועי פסח והאביב ולאחר מכן ימי הזיכרון ויום העצמאות".

במהלך הערב הופיע הסטנדאפיסט אדיר מילר, שגרם לפרצי צחוק אדירים אחרי שאלתר קטע על הנאומים.

רחמים מלול ואדיר מילר

רחמים מלול ואדיר מילר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מלאך

    בע"ה מזל שאני לא גר ברחובות, רק כמה דברים טובים הייטק ובחורות תימניות השאר טעות שיפור

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר