בנצי שרעבי
בנצי שרעבי

עיריית רחובות פיתחה ממשק חכם וייחודי להגשת בקשות להנחה בארנונה

סגן ראש העיר עו"ד מתן דיל שהוביל את היוזמה: " סטודנטים רחובותיים ביקשו ממני לסייע בהקלה על התהליך הבירוקרטי"

פורסם בתאריך: 2.7.17 14:13

-->

אגף המיסים בעיריית רחובות, בראשות ממלא מקום ראש העיר בן ציון שרעבי, משיק פלטפורמה אינטרנטית חדשה שבאמצעותה יוכלו תושבי העיר להגיש בקשות להנחה בארנונה בקלות יתרה, דרך המחשב האישי. מי שיזם את המהלך החדשני הוא סגן ראש העיר, עו"ד מתן דיל, שנפגש לאחרונה עם סטודנטים תושבי העיר שביקשו ממנו לסייע בהקלה על התהליך של הגשת בקשות הנחה לארנונה.

בשיתוף פעולה עם שרעבי, ובאמצעות מנהל אגף ביטחון, חירום, תקשוב, בטיחות, רכש ומוקד עירוני, אליצור זרחי, וסגן הגזבר ומנהל אגף המיסים, מנחם רוזנטל, פותח על ידי החברה לאוטומציה מודל חכם, ראשון מסוגו בישראל, שמאפשר הגשת בקשות הנחה לארנונה בצורה מקוונת, נוחה ונגישה. מדובר במערכת חכמה שקולטת את כל נתוני בקשת ההנחה מארנונה של התושב ובודקת את התאמתם לנתוני הבקשה לרישומי אגף המיסים בזמן אמת. בכך  מסייעת המערכת לחסוך בהליכים בירוקרטיים של איתור ובירור נתונים בסיסיים  של בקשת ההנחה. המערכת מגיבה באופן מיידי לכל פנייה ועם קליטת הבקשה מגיבה  מיידית באמצעות הודעת sms או על ידי שליחת מייל המאשר את קליטת הבקשה, לרבות מספרה.

בן ציון שרעבי: "אנו מפנים את מלוא תשומת הלב שלנו לטובת שיפור השירות שניתן לתושבי העיר ולפישוט של הליכים בירוקרטיים, במטרה לסייע לתושבים בהתנהלותם אל מול אגפי ומחלקות העירייה. בתור מחזיק תיק המיסים אני חווה מידי יום את המפגש שבין התושב לבין אגף המיסים ולכן היה לי חשוב מאד לקדם את הנושא. אני מברך על שילוב הכוחות יחד עם סגן ראש העיר, עו"ד מתן דיל, וראשי האגפים שמאפשר לנו להגיע להישגים שכאלה לטובת התושבים".

מתן דיל: "מדובר בצעד חשוב נוסף במסגרת תהליכי הדיגיטציה וההנגשה הרחבים שעוברים כלל האגפים בעיריית רחובות במטרה להקל על התושבים בפניותיהם השונות לעירייה. ההחלטה לפתח את המערכת החכמה התגבשה בזכות מפגש שקיימתי עם סטודנטים רחובותיים, שביקשו ממני לסייע בהקלה על התהליך הבירוקרטי הארוך של הגשת בקשות להנחה בארנונה. אני מודה לחברי בן ציון שרעבי על ההירתמות והמחויבות למען הצלחת הפרויקט. עיריית רחובות עוברת תהליך דיגיטציה מואץ והכרחי שבסופו ייהנו התושבים משירות מונגש ומקוון ברמה הגבוהה ביותר".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר