מוקדנית במוקד העירוני ברחובות
מוקדנית במוקד העירוני ברחובות

מעכשיו המוקד העירוני זמין גם ב-WhatsAPP

המוקד העירוני של עיריית רחובות זמין לתושבים גם באמצעות ה-WhatsApp, במספר 0508806106. מלבד הודעות, ניתן יהיה לשלוח תמונות וסרטונים. ראש העיר רחמים מלול: "עיריית רחובות רותמת את הטכנולוגיה והחדשנות לטובת שיפור השירות לתושבים"

פורסם בתאריך: 19.3.18 11:00

-->

ראיתם מכונית חונה בחניית נכים? יש מפגע על המדרכה שדורש תיקון? השכנים משתמשים בקריוקי רועש במיוחד? ראיתם אדם חשוד? במוקד העירוני של עיריית רחובות, המשתייך לאגף ביטחון, בטיחות, חירום ותקשוב בניהולו של אליצור זרחי, מחפשים לשפר את השירות כל העת ולייעל אותו לטובת התושבים. במסגרת זו, הוכנס ערוץ תקשורת נוסף וחדשני לפניות תושבים למוקד: באמצעות אפליקציית המסרים המיידיים WhatsApp. המספר הנבחר לשירות הוא קליט יחסית, כלול בו מספרו של המוקד – 106, והוא 0508806106.

השירות מאפשר להעביר פניות מוקד באמצעות הודעות טקסט, סרטון, ותמונה וכולל את זיהוי הפונה, על מנת לאפשר למוקד להשיב לפונים על סטטוס הפנייה. השירות מאפשר לתושבים לפנות למוקד באמצעותו בזמינות של 24 שעות ביממה, כמו השירות הטלפוני במוקד. הוא חוסך את הצורך בהמתנה טלפונית ומנגיש את המוקד העירוני לאוכלוסיית בעלי מגבלות שמיעה.

לשירות החדש כבר נכתב נוהל מיוחד המיושם בשטח: המוקדנים במקום כבר עושים בו שימוש בהצלחה במסגרת פיילוט בן מספר ימים. במוקד מקווים כי השירות יביא לכך שבני נוער – "דור המסכים"- ישתמשו יותר בשירותיו במקרה הצורך.

דוגמה לשירות החדש בוואטסאפ

דוגמה לשירות החדש בוואטסאפ

ראש העיר רחמים מלול: "עיריית רחובות רותמת את הטכנולוגיה והחדשנות לטובת שיפור השירות לתושבים בשירות זמין וקל לשימוש עוד יותר. אנחנו שמחים שמצאנו דרך נוספת להקל על התושבים לפנות לעירייה במלל, בקול ובתמונה".

חבר המועצה ומחזיק תיק שירות לתושב, אבי קינד: "וואטסטאפ הוא עוד פתרון טכנולוגי זמין, יעיל ונוח לשירות התושבים. השירות יאפשר לכבדי שמיעה לתקשר עם המוקד העירוני בקלות יתרה. כמחזיק תיק שירות לתושב אני מאמין גדול בטכנולוגיה, חדשנות ומצוינות בתחום זה, וזה מה שאנחנו עושים היום במוקד העירוני".

דורון מילברג, מנכ"ל עיריית רחובות: "מדי שבוע אנו בוחנים את פעילות המוקד מתוך מטרה לשפר ולייעל את השירות ככל שניתן. מהיום המוקד זמין וקרוב יותר לכל תושבת ותושב, ואני מזמין את כולם לשמור כבר כעת את המספר בטלפון הנייד, על מנת שיהיה זמין לשימוש במקרה הצורך".

אלי ג'אן, מנהל המוקד העירוני: "אנחנו מנהלים מעקב צמוד ופיקוח הדוק אחר רמת השירות לתושבים במוקד. במסגרת זו זיהינו את היישום של שירות בוואטסאפ כדרך מתקדמת לפניות תושבים אלינו. השימוש בכך יחסוך זמן המתנה לתושבים וזמן טיפול עבורנו".

חשוב לציין כי לא ניתן יהיה לפנות טלפונית באמצעות האפליקציה, ולשם כך יש לחייג טלפונית למספר 106.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמותת יד יפתח 0505663400

    במבצע איסוף מצרכים ותרומות "לקמחא דפסחא" שהתקיימה ע"י עמותת יד יפתח בשיתוף מדרשת צביה ובנק מזרחי טפחות ברחובות היתה הצלחה גדולה תושבי רחובות פתחו את ליבם ותרמו בעיין יפה, בנות אולפנה צביה יצאו אל המרכולים ולרחבי העיר לאיסוף התרומות, אנו מודים להנהלת ולבנות אולפנת צביה ולבנק מזרחי טפחות בהנהלתה של לימור על התנדבותם ותרומתם למען הקהילה, עמותת "יד יפתח" ממשיכה בעזרתה לנזקקים לחולים וקשישים ולנצרכים ונותנת מענה וסיוע לאוכלוסיות החלשות השורות במצוקה על בסיס אוניברסלי, ניצולי שואה, חיילים בודדים, עולים חדשים, יתומים ואלמנות ומשפחות מעוטי יכולת הן ע"י מתן סיוע במזון, ביגוד, הנעלה, שמיכות לחורף ותנורים והן על ידי יעוץ במימוש זכויותיהם החברתיות בליווי ותמיכה מול גופים ומוסדות.

    לקראת חג הפסח שבא עלינו לטובה, אנו מארגנים חבילות מזון ופונים אליכם תושבים יקרים לפתוח אל הלב ולתרום ארוחת חג ארוחה מכובדת למשפחות הנזקקות ליתומים ולאלמנות שאין ביכולתן לשמוח את שמחת החג

    אנא עזרו לנו לעזור להם

    משרדינו: היצירה 6 א.ת רחובות

    טלפון משרד 1700-50-50-23 פקס 08-6634040.

    תרומה ליד יפתח היא תרומה ישירה לקידום החברה הישראלית.
    התרומה מוכרת לצרכי זיכוי במס לפי סעיף 46א' לפקודת מס הכנסה.

    לרשותכם מספר אפשרויות תרומה :

    באתר http://www.yadyftah.com בלחצן "תרמו עכשיו"
    תרומה בכרטיס אשראי בהוראת טלפונית 1700-50-50-23
    הפקדה או העברה בנקאית ישירות לחשבון בבנק הדואר: 3389796
    הפקדה או העברה בנקאית ישירות לחשבון בבנק דיסקונט מס' חשבון 164968 מס' סניף 112 בנק 11
    בשליחת שיק בדואר לפקודת עמותת יד יפתח – יצירה 6 רחובות

    לפרטים נוספים צרו קשר גם במייל : [email protected]

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר