שביל הגישה החסום בשרונה
שביל הגישה החסום בשרונה

תושבי שרונה: בניית גן חדש חוסמת את שביל הגישה לפארק

תושבי רחוב כרכום טוענים כי שביל המחבר בין ארבעה בניינים לפארק השכונתי נחסם על ידי העירייה בשל הקמת גן ילדים

פורסם בתאריך: 14.3.18 11:42

-->

תושבי רחוב כרכום שבשכונת שרונה ברחובות התפלאו לגלות כי שביל המחבר בין ארבעה בניינים לפארק השכונתי נחסם על ידי העירייה בשל הקמת גן ילדים חדש.

דוד, אחד הדיירים במקום, אמר השבוע: “לא יכול להיות שהעירייה תקים גן ילדים חדש על חשבון שביל שקיים כאן שנים ומשמש אנשים מבוגרים, אמהות עם עגלות וילדים. השביל הזה מהווה גישה אל הפארק של השכונה, אך בימים האחרונים הגיע קבלן של העירייה ותחם בגדר את כל השביל ושטח נוסף. ליד המקום נתלה שלט שמבהיר כי בכוונת העירייה להקים פה גן ילדים נוסף. אני לא מבין איפה ההיגיון? מדוע אנשים מבוגרים או אחרים שמתקשים להתנייד צריכים לעשות סיבוב שלם כדי להגיע לפארק? מדוע אני לא יכול להשגיח על ילדיי מרגע שהם יורדים מהבניין ועד לכניסתם לפארק?”.

תושב אחר בשכונה הוסיף: “יכול להיות שעל פי תכנית הבנייה זה מתוכנן, אבל יש דברים שצריך להפעיל בהם את ההיגיון. לחסום שביל גישה ששימש מאות תושבים זה ממש מטופש. אנחנו דורשים מראש העיר שיבוא ויראה מה קורה כאן, ואולי הוא יוכל למצוא פתרון”.

שביל הגישה החסום בשרונה

שביל הגישה החסום בשרונה

מהעירייה נמסר: "עיריית רחובות, באמצעות ה.ל.ר, החברה לפיתוח רחובות, בונה שתי כיתות גן בסמטת כרכום לרווחת התושבים וילדי הגן. הנחיות הבטיחות מחייבות את העירייה לסגור את השביל המוביל לפארק באופן זמני, עד לסיום הבנייה. שימוש בשביל סמוך כל כך לאתר בנייה מסכן את התושבים ההולכים בו, ועל כן השימוש בו הושהה באופן זמני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר