צעדת יום האישה
צעדת יום האישה

צעדה לתמיכה במאבק לשוויון בין המינים ברחובות

ביום ראשון תיערך ברחובות צעדת התמיכה במאבק החברתי לשוויון בין המינים, שמארגן הפורום למעמד האישה בשיתוף עם המרכז לצדק חברתי ותנועת הבוגרים של השומר הצעיר. הצעדה תצא מרחוב ש. בן ציון לאורך רחוב הרצל ועד לגן המייסדים

פורסם בתאריך: 5.3.18 09:15

-->

ביום ראשון (11.3) בשעה 17:00 תיערך ברחובות בפעם השלישית צעדת תמיכה במאבק החברתי לשוויון בין המינים, שמאורגנת על ידי עיריית רחובות, הפורום לקידום מעמד האישה, ארגוני נשים ברחובות, קיבוץ המחנכים של תנועת הבוגרים של השומר הצעיר והמרכז לצדק חברתי. הצעדה תצא מרחוב ש. בן ציון ותתקיים לאורך רחוב הרצל עד לסיומה בגן המייסדים, שם ייהנו הצועדים מריקודי עם.

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר למעמד האישה: "השנה החולפת הייתה שנה משמעותית בהיסטוריה של המאבק לשוויון נשים, תנועת  METOO# הזיזה חומות שנבנו בשנים של שתיקה ובנורמות פסולות. השינויים שנעשו בשנים האחרונות הינם משמעותיים וראויים לשבח, ועוד ועוד נשים מגיעות להישגים משמעותיים ומכובדים בכל התחומים. יחד עם ההישגים הרבים עדיין יש מקום לדאגה, עדיין יש פערי שכר, חסמים, חוסר בשוויון הזדמנויות בעבודה ומקרי רבים של אלימות כלפיי נשים. מעמד האישה ושוויון בין המינים בחברה הוא משהו שיש להיאבק עליו ללא הרף. עם ההתקדמות הרבה יש נורמות חברתיות רבות שיש לעקור מן השורש ואין לנוח עד שנצליח. יום האישה הוא היום האולטימטיבי להראות איך כולנו יחד, גברים ונשים, לא מורידים את המאבק לשוויון מסדר היום הציבורי. אני מזמינה את תושבות ותושבי רחובות להצטרף אלינו לצעדה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר