עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

הוגשה בקשה לאישור תובענה ייצוגית כנגד עיריית רחובות בשל שימוש במפוחי עלים

התובע, תושב רחובות ההולנדית, טוען כי תושבי העיר סובלים מרעש, זיהום אוויר וממטרדים נוספים. העירייה בתגובה: "לעירייה מענה מקצועי וטוב לטענות בכתב התביעה ואנו ממליצים להמתין עם הסקת המסקנות"

פורסם בתאריך: 1.3.18 07:00

-->

בקשה לאישור תביעה ייצוגית כנגד עריית רחובות הוגשה באחרונה בעניין שימוש אסור שעושה העירייה, לכאורה, במפוחי עלים בשכונות מגורים.

התובע, תושב רחובות ההולנדית, טוען כי הוא, משפחתו וכלל תושבי העיר סובלים מזה תקופה ממושכת מרעש, מזיהום אוויר וממטרדים נוספים הנגרמים בשל העובדה כי העירייה מפרה לכאורה את החוק שאוסר באופן ברור על הפעלת מפוחי עלים בשכונות מגורים. התובע צירף לתביעה תמונות וסרטונים המוכיחים את טענותיו.

סכום התובענה עומד על סך של 9.8 מיליון שקלים, ועוד התבקש בית המשפט להורות לעירייה לחדול באופן מידיי מלהפעיל מפוחי עלים בשכונות מגורים בניגוד לדין.

התובענה הוגשה באמצעות עו"ד אהוד גרי, המתמחה בתביעות ייצוגיות. לדבריו, מדובר בהפרת דין ברורה הפוגעת בתושבי רחובות ובאיכות החיים שלהם. "מדובר בפגיעה בקבוצה גדולה של תושבים ולכן ראוי ואף נדרש לעשות שימוש בכלי המשפטי הקרוי תובענה ייצוגית", הוא אומר. "העובדה כי פגיעה זו נגרמת על ידי העירייה, שמתעלמת מהחוק ומכללי מנהל תקינים, רק מוסיפה לחומרת הדברים".

מהעירייה נמסר: "לעירייה מענה מקצועי וטוב לטענות בכתב התביעה, ואנו ממליצים להמתין עם הסקת המסקנות. התביעה נמסרה לעירייה לפני מספר ימים, אנו לומדים אותה ונגיש מענה כנדרש".

עורך הדין אהוד גרי

עורך הדין אהוד גרי

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. מריק

    התושב נחשב "לאויב" העירייה ולמסחטת כספים!! איזה מענה יכול לתת לעבירה על חוק איכות הסביבה.. ואין העירייה יכולה להתחמק מלא ידענו.. ובכלל מדובר בקבלן… פשוט להורות להפסיק לאלתר את השימוש במפוחי הרעש ולא להתגאות בהצטיינות בבדיקה והגשת דו"חות החנייה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר