ליטל שוורץ (צילום: יח"צ)
ליטל שוורץ (צילום: יח"צ)

הורי רחובות מוזמנים להרצאה, ארוחה וסטנד-אפ של ליטל שוורץ

הפלטפורמה ואגף השכונות יקיימו ב-13.3 אירוע ייחודי להורים צעירים תושבי רחובות, אשר ישלב הרצאות רלוונטיות וסטנד אפ של ליטל שוורץ במחיר מסובסד. האירוע הינו פרי שיתוף פעולה של סגן ראש העיר עו"ד מתן דיל וחבר המועצה ומחזיק תיק השכונות ומשפחות צעירות אביב איטח

פורסם בתאריך: 25.2.18 11:08

-->

ברחובות קיימת אוכלוסיית צעירים המונה עשרות אלפי תושבים. לצעירים צרכים שונים הנוגעים לפיתוח קריירה, לימודים, תעסוקה, כישורי חיים, זוגיות והורות צעירה. מטרת הפלטפורמה – מרכז הצעירים של עיריית רחובות – להעניק לצעירים הללו את התשתית שתזניק אותם קדימה ולהעמיד לרשותם את הכלים להצלחה.

בשנה החולפת שקדו בפלטפורמה על הכנת תכנית אסטרטגית מקיפה לצעירים. אחת המסקנות מהמחקר המעמיק שקדם לה הייתה כי נזקקת השקעה ממוקדת בגילאי 30+, וליתר דיוק בהורים צעירים. על מנת לענות על צורך זה, יצרו בפלטפורמה קונספט ייחודי של ערב המיועד עבורם, אשר מחבר בין למידה והנאה. האירוע נערך בשיתוף אגף השכונות ומשפחות צעירות בעיריית רחובות.  בערב הזה, שיתקיים ביום שלישי ה-13.3 בין השעות 19:30-23:00 באשכול הפיס בבית הספר קציר, ייערכו שמונה סדנאות במקביל בנושאים החשובים להורים צעירים, ולאחר מכן יוכלו המשתתפים ליהנות מארוחת ערב בסגנון בופה וממופע של הקומיקאית ליטל שוורץ.

גם הפעם, כפי שהיה בתוכנית האסטרטגית, הצעירים היו שותפים בבחירה. בדף הפייסבוק של הפלטפורמה הועלה  סקר בו יכלו ההורים הצעירים לציין את התחומים המעסיקים אותם. בין הנושאים שנבחרו: ייעוץ שינה לתינוקות וילדים, מיניות בריאה אצל ילדים, הצצה לעולמו של הילד, לומדים  הורות, תזונה בריאה ונכונה במשפחה, הקשבה לילדים, שימור זוגיות עם ילדים והתנהלות כלכלית נכונה במשפחה. שמונה הסדנאות יתקיימו במקביל ולכן ההורים מוזמנים להירשם לאחת הסדנאות המעניינת אותם. הערב מסובסד ומחירו 120 שקלים לזוג.

ראש העיר רחמים מלול: "שיתוף הפעולה המבורך בין הפלטפורמה לאגף השכונות הביא ליצירת קונספט ייחודי למען הורי רחובות: ערב המשלב בתוכו גם למידה וגם הנאה. אנו שמחים לענות על הצרכים של מגוון האוכלוסיות ברחובות".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הצעירים, עו"ד מתן דיל: "הצעירים ברחובות הם אוכלוסייה המתמודדת עם אתגרים משלה. במיוחד עבור ההורים הצעירים  יצרנו ערב המאפשר להם ליהנות מהביחד הזוגי. בערב זה הם יוכלו לפגוש הורים צעירים נוספים המתמודדים עם אתגרים דומים. היות ויצרנו את הערב על פי בקשות הצעירים, אנו בטוחים שהוא יהיה מוצלח. מתוכננים ערבים נוספים בסגנון זה".

מחזיק תיק השכונות ומשפחות צעירות, אביב איטח, המכהן גם כנשיא התאחדות הסטודנטים בישראל: "המשפחות הצעירות ברחובות הן העתיד של פני העיר, ועל כן שמחנו ליזום למענן הפוגה קלה מהשגרה ולהעשיר אותן במידע חיוני והרצאות שיעניקו להן כלים מעשיים בהתמודדות עם אתגרי החיים. תודה לכל העוסקים במלאכה".

אביב איטח

אביב איטח

 

מתן דיל

מתן דיל

 

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות ומשפחות צעירות: "אנו שמחים להיות שותפים באירוע למען המשפחות הצעירות ברחובות. לאחר תהליך של מיקוד והכנת תכנית אסטרטגית לאגף השכונות, זוהי רק הסנונית של תנופת הפעילות המתוכננת שלנו למען השכונות והמשפחות הצעירות".

אורלי הלל, מנהלת הפלטפורמה: "אנו קשובים כל הזמן לקולות השטח. שמענו את הצורך של הורים צעירים והרמנו את הכפפה. זהו ערב מיוחד מאוד המיועד אך ורק להורים צעירים תושבי רחובות".

הכנס יתקיים ביום שלישי ה-13.3 בין השעות 19:30-23:00 באשכול הפיס שבבית הספר קציר א', ברחוב חנה אברך 25. מספר המקומות מוגבל ולכן יש להבטיח מקום באמצעות הרשמה ורכישת כרטיס בהקדם.

ניתן להירשם בקישור:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf_JLvzRmzxeuGNX1DqKRDRimRrt0EUcvO8QZYi0aNecU–KQ/viewform

רשימת הסדנאות המפורטת:

בכי, שינה ומה שבניהם: יועצת שינה לתינוקות וילדים תדבר על חשיבות השינה, סימני עייפות, טקסי שינה, חפץ ומעבר, סדר יום ועוד.

"מסע הקסם של ילדינו", מיניות בריאה אצל ילדים בגיל הרך: עמותת "דלת פתוחה" להורים, ידברו על חשיבות החינוך המיני מגיל צעיר, תפקיד ההורה בחינוך המיני, מין ומגדר- איך מעודדים מחשבה שוויונית בין הבנים והבנות.

מה ילדים רוצים? הבנת עולמו של הילד כדרך לשינוי משמעותי בבית: הצצה לעולמו של הילד, שתעזור לנו לקבל כלים פרקטיים, על מנת לייצר שיתוף פעולה ואווירה רגועה בבית ולהפחית התנהגויות מפריעות.

לומדים הורות – להיות ההורים שאנחנו רוצים להיות: נדבר על סמכות הורית ועל החזון ההורי שלנו. נברר מהי חשיבותם של אלה ליצירת יחסים טובים במשפחה, וליצירת אווירה יציבה ומיטיבה בבית עבורנו ההורים ועבור הילדים שלנו.

ארוחה משפחתית – תזונה נכונה במשפחה: דיאטנית קלינית תיתן כלים כיצד לנהל בית בריא, מהם הרגלי האכילה שחשוב לסגל לילדים, ואיך בדיוק גורמים להם לאכול ירקות.

הידע שלי שווה כסף – התנהלות כלכלית לזוגות: ניהול תקציב אישי ומשפחתי וכיצד ניצור שינוי בהתנהלות הכלכלית האישית שלנו. טיפים כלכליים להתנהלות נבונה, חסכונות, הלוואות, ועוד.

סדנה בנושא שיתוף, התייעצות, בקשת עזרה והקשבה: איך בונים הקשבה בתוך העולם הדיגיטלי, המהיר ועמוס המשימות? איך לא מסתפקים בשאלות כמו "איך היה בגן?" ומקבלים את התשובה "בסדר" "משעמם" או במקרה הטוב "כיף".

זוגיות במסגרת המשפחה: הדרכים לשימור הזוגיות, גם אחרי שהילדים נולדים. האם זה רק אצלי או אצל כולם, ומה עושים כדי לחזור לימים הרומנטיים?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר