ערב ההוקרה לנשים בשנת 2017
ערב ההוקרה לנשים בשנת 2017

נבחרה למצטיינת ברחובות בתחום הבריאות אך נפטרה בטרם הספיקה לקבל את הפרס

שבע נשים מובילות יקבלו אות הוקרה על פועלן בשנה החולפת בטקס לרגל יום האישה הבינלאומי ברחובות. בני משפחתה של מור ורדה ז"ל יקבלו את הפרס בשמה

פורסם בתאריך: 18.2.18 15:54

-->

ביום שלישי ה-6.3.18 ייערך בהיכל התרבות ברחובות טקס לרגל יום האישה הבינלאומי, שבו שבע נשים מצטיינות מהעיר יקבלו אות הוקרה. את האירוע מוביל זו השנה השביעית הפורום לקידום מעמד האישה בעיריית רחובות.

לפני מספר חודשים פרסמה העירייה קול קורא להמליץ על נשים מצטיינות ומובילות בעיר. מתוך עשרות מועמדות נשים שהומלצו, נבחרו על ידי ועדת השיפוט נשים מצטיינות בפועלן בקטגוריות קהילה, בריאות, דור ההמשך (נערות), קידום שוויון והעצמה לנשים, ואות הוקרה ייחודי.

ועדת השיפוט מנתה שבעה שופטים: יחזקאל הרמלך, ראש העיר בעבר, יפה שור, מנהלת במשרד הרווחה ותושבת העיר, ד"ר אתי גרובגלד, מנכ"לית מכללת אחווה תושבת העיר, ענת ליבנת יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה בבת ים ויו"ר איגוד היועצות לקידום נשים ברשויות המקומיות, ורדה כהנא, נציגת זוכות פרס הוקרה 2017, אביבה חלבי, מנהלת הפרויקט ויועצת ראש העיר רחובות לקידום מעמד האישה, סילבי דימנד, רכזת הפורום לקידום מעמד האישה, ונירית שדה רכזת פרויקטים בפורום לקידום מעמד האישה.

ערב ההוקרה לנשים בשנת 2017

ערב ההוקרה לנשים בשנת 2017

 

להלן הנשים הנבחרות לשנה זו:

אות הוקרה בתחום הבריאות יוענק לוורדה מור ז"ל, ממייסדות עמותת ידידי קפלן ויו"ר ועדת הכספים הדואגת לקידום רווחת החולים בבית החולים קפלן. מור ז"ל קיבלה הודעה על בחירתה ונפטרה בשבוע שעבר. בני משפחתה יקבלו את הפרס במקומה.

אות ההוקרה בתחום הבריאות יוענק לימית אורבין על הקמת מיזם "אמא יקרה" ופעילותה למען נשים החוות קושי רגשי / דיכאון במהלך ההיריון ולאחר הלידה.

אות ההוקרה בתחום הקהילה יוענק לחני אברהמי על תפעול אירועים וגמ"ח רהיטים למשפחות נזקקות ולמשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים בעיר.

אות הוקרה בתחום הקהילה יוענק למגב מנגסטו, שהחלה לפעול כעולה חדשה במרכז הקליטה, עודדה נשים לצאת לעבודה, הקימה את מרכז הגישור האתיופי עם זקני הקהילה ומשמשת כפעילה עד היום בשכונת קרית משה.

אות ההוקרה בתחום הקהילה יוענק לכוכבה שמחי על התנדבותה רבת השנים בבית יד לבנים כאחראית על ארגון טיולים לטובת המשפחות השכולות.

אות הוקרה בתחום קידום שוויון והעצמה לנשים יוענק לכרמליה קימחי, המתנדבת כאלמנת צה"ל עם משפחות שכולות, פועלת לקידום נשים בעיר בויצו וחברת פורום קידום מעמד האישה, חברה בארגון הגג של מתנדבי העיר ותורמת לשילוב עבודה משותפת בין הארגונים ההתנדבותיים.

אות ההוקרה בתחום דור ההמשך – נערות יוענק לרבקה גואדה על פעילותה למען הנוער בקרית משה. היא הובילה את פרויקט קולנוער וסיימה בהצטיינות בקורס הבוגרים, בוגרת תכנית חץ קדימה ועוזרת למדריכים וחניכים בפעילות שיא בשכונה.

 

ראש העיר רחמים מלול : "הענקת אות הוקרה מחזקת את הפעילות שמובילות נשים בעיר ומדגישה כי לנשים הרחובותיות יש תרומה גדולה, לא רק בפן המקצועי אלא גם בפן החברתי. ברצוני להודות לנבחרות השנה ולכלל הנשים הפועלות ותורמות מזמנן למען הקהילה".

חברת המועצה ד"ר מרה קנבל, יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה: "הפורום פועל כל השנה ומציע מגוון של שירותים עבור נשות העיר, כאשר אחת לשנה אנו מציינות את יום האישה במעמד הוקרה. נשים מובילות כיום בכל תחומי החיים ויחד עם זאת, אנו עדיין עדים לתופעות שאין להן מקום בחברה מתקדמת ונאורה. הפורום שם לעצמו למטרה להעלות נושאים אלו לסדר היום הציבורי ולקדם את מעמדן של נשים ופועלן".

ערב ההוקרה לנשים מצטיינות ייערך ביום שלישי ה-6.3.18 בשעה 19:00 בהיכל התרבות העירוני.  להרשמה ורכישת כרטיסים לוטוס בטל': 086490847 או 086490847.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר