גן ההרפתקאות
גן ההרפתקאות

מתנגדים לבנייה בגן ההרפתקאות

תושבי כובשי החרמון פתחו במאבק נגד הקמת מתנ"ס בשטח הגינה הציבורית. חבר המועצה ומחזיק תיק השכונות אביב איטח הגיע לבחון את הטענות

פורסם בתאריך: 8.2.18 06:34

-->

תושבי הרחובות כובשי החרמון, בר כוכבא והאזור קיימו במוצאי שבת מפגש ראשון במסגרת מאבקם נגד כוונת עיריית רחובות להקים מתנ"ס בשטח שבתחום גן ההרפתקאות. לדברי התושבים המקום צפוי לשמש את הקהילה החרדית. למפגש התושבים זומן חבר המועצה אביב איטח, ששוחח עם התושבים ואמר: "אני שמח שקראתם לי להגיע ולסייע, כי לצורך כך נבחרתי. כולנו רואים את השלט שתלוי כאן, אבל צריך לברר את הפרטים לפני שמחליטים על צעדים כלשהם".

איטח הזכיר לנוכחים כי לפני כשנתיים סייע לתושבי השכונה במאבקם נגד הקמת גני ילדים למגזר החרדי וציין: "כזכור לכם, לפני כשנתיים הייתי כאן, סידרתי לכם עורך דין שייצג אתכם בסכום קטן וסמלי והשגנו פשרה לפיה נבנה גן אחד ומתנ”ס. הצלחנו בזה. אני מוכן גם הפעם לסייע, אבל קודם כל עלינו לבדוק את הדברים לעומקם לפני שיוצאים בהצהרות ובנקיטת צעדים".

אביב איטח במפגש עם תושבי כובשי החרמון והאזור

אביב איטח במפגש עם תושבי כובשי החרמון והאזור

 

אחד התושבים אמר: "תחילה חשבנו שרוצים להקים פה ישיבה וכעת אנו מבינים שהכוונה היא להקים מתנ"ס לקהילה החרדית. זה נכון שהשכונה התחרדה מעט, אבל הרוב כאן עדיין חילוני ואין כל סיבה שכל חלקת אדמה תנוצל לטובת מבנה שמשרת תושבים מחוץ לשכונה. אנחנו דורשים שהעירייה תשאיר את פיסת האדמה שנותרה כאן. בעבר ניהלנו מאבק כשראש העיר התכוון לסייע בהעברת אולפנה מהרחוב שלו לשטח החום שנותר בגינה הציבורית שלנו. לאחר המאבק הצלחנו לדחות את ההחלטה וגם הפעם נילחם בכל הכוח ולא ניתן להשתלט על כל פיסת אדמה חומה שנותרה כאן".

מהעירייה נמסר: "לא הייתה ואין שום כוונה לבנות ישיבה במקום. העירייה מקימה במקום מרכז קהילתי, אשר לא הוגשה כל התנגדות להקמתו במועד הרלוונטי. על פי מדיניות ראש העיר, מרכזים קהילתיים של חוויות יוקמו בכל מקום בעיר שבו דרוש מענה של פעילות לשכונה ולציבור הסובב אותה. ברחוב כובשי החרמון יש צורך בפעילות קהילתית עבור תושבי האזור, אשר כבר היום צובאים על המבנה הזמני של מתנ"ס מהות ברחוב מנוחה ונחלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר