אלדד גדסי
אלדד גדסי

מי מתנכל לאלדד גדסי‎

ברחבי רחובות הופצו פלאיירים עם תלונות על כשרות המהדרין של המועצה הדתית. גדסי: המאבק שמנהלים נגדי גובל בהוצאת לשון הרע. לכן פניתי למשטרה והגשתי תלונה”

פורסם בתאריך: 7.2.18 10:28

-->

בשבוע האחרון מתמודד ראש המועצה הדתית ברחובות, אלדד גדסי, עם פלאיירים ומכתבים שמחולקים בתיבות דואר ובבתי עסק בעיר, ובהם תלונות על כשרות המהדרין שתחת הרבנות ברחובות. בין היתר נטען כי רב העיר שמחה הכהן קוק, האמון על נושא הכשרויות, אינו נמצא בעיר מזה כחצי שנה בשל בעיותיו הבריאותיות, ומשום כך הפיקוח ורמת הכשרות אינם עומדים בקריטריונים, לכאורה, ואינם מצדיקים את התשלום בעבור כשרות המהדרין, לכאורה.

גדסי הסביר השבוע: “יש פסק דין של בית המשפט שקבע במפורש שכל כשרות יכולה להיכנס לעיר, אבל אך ורק לאחר שאותו בעל עסק רוכש את הכשרות מהדרין שלנו, שהיא מקובלת על רוב הציבור. המאבק הזה הוא לא חדש לי ולצערי המאבק שמנהלים נגדי גובל בהוצאת לשון הרע. לכן פניתי למשטרה והגשתי תלונה. אני מקווה שאמצא את האחראי לכך, כי לדעתי זה לא יותר מאדם אחד שעושה את זה. לאחר מכן אשקול אם להגיש נגדו תביעה על הוצאת דיבה”.

באשר לרב קוק אמר גדסי: “זה לא נכון כלל שהרב איננו. הוא היה במועצה בשבוע שעבר וגם לפני שבועיים. הרב מקבל אנשים בביתו והוא עובד לאחר שהחלים בבית של בנו. העובדות מדברות בעד עצמן, כך שגם הטענות כלפי היעדרותו של הרב אינן נכונות והכל יטופל”.

תגובת המועצה הדתית: “פרסומים אלו הם  אינטרסנטיים, פוליטיים וכלכליים, ומנסים לפגוע בלגיטימיות המועצה הדתית ובעומד בראשה באמצעות שקרים ופרסומים הזויים. המועצה הדתית רחובות פועלת על פי הנהלים ובהוראת הרבנות הראשית לישראל והמשרד לשירותי דת. הוגשה  תלונה במשטרה”.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר