חניה צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

דוח סיכום השנה של פנגו חושף את מצוקת החניה ברחובות

דוח סיכום 2017 של פנגו: רחובות במקום השביעי במספר בדיקות פקח ובמקום השמיני ברשימת הערים העמוסות לחניה. פארק המדע וקפלן בין האזורים המבוקשים לחניה בישראל

פורסם בתאריך: 5.2.18 11:33

-->

הגידול הניכר במספר כלי הרכב החדשים שעולים על כבישי ישראל נותן את אותותיו ומתבטא בעלייה בביקוש  לחניה בערים הגדולות בישראל, ובפרט בערי המרכז שהביקוש לחניה בהן הולך וגדל משנה לשנה.

על פי דוח של חברת פנגו לסיכום שנת 2017 בכל הקשור לחניה, עולה כי  אכיפת חניה בכחול לבן ברחבי הארץ גדלה משמעותית בשנתיים האחרונות, וכי בשנה החולפת נרשמו 13.5 מיליון בדיקות פקח בכל רחבי ישראל. על פי הנתונים הללו, בשעות הגבייה (7:00-19:00), בכל שנייה בממוצע מתבצעת בדיקת פקח חניה בישראל, כאשר העיר רחובות ניצבת במקום השביעי בכמות בדיקות הפקחים בשנת 2017.

על פי נתוני החונים בכחול לבן ובחניונים ברחבי ישראל, השעה הכי עמוסה לחניה במהלך היום היא 11:00 והחודש העמוס ביותר לחניה בשנה שעברה היה אוגוסט. זאת למרות העובדה כי ישראלים רבים יוצאים בו לחופשות בחו"ל ומקומות עבודה רבים מבצעים חופשות מרוכזות. זמן החניה הממוצע של נהג ישראלי בכחול לבן בישראל הוא שעה וחצי, בדומה לשנים קודמות.

 

מנתוני "צייד החניה" של פנגו, הפיצ'ר הטכנולוגי שמסייע לנהגים לאתר חניה פנויה בקרבת יעד הנסיעה, עולה כי האזור הכי מבוקש לחניה בישראל הוא קניון איילון בעיר רמת גן ואחריו ניצב נמל תל אביב והדיזינגוף סנטר. מתוך 20 האזורים הכי מבוקשים לחניה בישראל, 14 מתוכם נמצאים בתל אביב, 3 נמצאים בירושלים, 2 בעיר רחובות (פארק המדע במקום ה-8 והמרכז הרפואי קפלן במקום -9) ו-1 ברמת גן.

בית החולים קפלן (צילום: ניר שמול)

אזור מבוקש לחניה. בית החולים קפלן (צילום: ניר שמול)

 

בדירוג הערים העמוסות לחניה בישראל על פי מספר הפעלות החניה, ירושלים במקום הראשון, אחריה תל אביב וחיפה. רחובות לא ניצבת רחוק מהן ותופסת את המקום השמיני.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. איל

    עירייה שהיא יצר הרע!!!פקחים עוברים בקפלן כמו עורבים. אנשים לא נוסעים לשם לבית קפה. הנבלות האלה הם כמו עורבים השוחרים לטרף!!!חתיכות חארות, זה לא אנשים בכלל… אלה רפש אנושי!!!בשליחות העירייה הנבזית והגועלית הזאצ לא רוצה לאחל להם שיזדקקו לקפלן אך זה לתפוס אנשים בפחד,פאניקה וחרדה ולדפוק להם דו'ח… שהכסף הזה ילך להם ל… (לא רוצה.לקלל חס וחלילה)

  2. מרי

    מכירים? 250₪ + 250₪ + 250₪ + 250₪+ 250₪ + 250₪ + 250₪ .. זה דו"ח חנייה בשטח השיפוט של רחובות..! צורם לי כשאני רואה בערים שכנות על כרטיס התושב שמקנה זכויות לתושב.. ברחובות הס מלהזכיר.. התושב הוא הכספומט להשלמת הכנסות!! ו לזכור ביום הבחירות

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מרבלת דוחות ברחוב שלי, פשוט בלתי נסבל, אין איפה לעמוד! מצלמים ושולחים דוח!! כמו גנבים

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר