שבוע הגישור אשתקד
שבוע הגישור אשתקד

מציינים את "חודש הגישור"

מרכז הגישור של עיריית רחובות מציין זו השנה החמישית את אירועי "חודש הגישור" במגוון רחב של פעילויות

פורסם בתאריך: 4.2.18 12:59

-->

חודש פברואר הוא "חודש הגישור", וזו השנה החמישית ברחובות שבה מציינים אותו. מתחילת החודש התקיימו  ברחבי העיר ובמערכת החינוך מגוון פעילויות לציון האירוע, ולחשיפת הגישור והדיאלוג כחלופה רלוונטית ליישוב סכסוכים בכל תחומי החיים והחברה.

בהמשך החודש יתקיימו שיעורי חשיפה בגישור בגנים ובבתי הספר ברחבי העיר, שיועברו על ידי צוות ההוראה ומגשרים מתנדבים ממרכז הגישור והדיאלוג העירוני. המטרה היא לחשוף את התלמידים לשפה הגישורית ולגישור ככלי אפקטיבי לפתרון בעיות. הפעילות בשיתוף אגף החינוך.

בין הפעילויות, ב-1.2 התקיימו מעגלי שיח של בית מדרש קהילתי ב"חוויות שוויץ", וכן בית המדרש הישראלי לנוער התארח במתנ"ס חוויות בשכונת אושיות. היום (ראשון ה-4.2) מועצת התלמידים ומנהיגות הנוער בעירונוער תקיים פעילות על גישור ועל תקשורת אפקטיבית. ב-6.2 תתקיים ההצגה "הדוב והשועל" לילדי הגן בספריה העירונית, העוסקת בתקשורת ומחלוקת בין חברים. ב-9.2 תתקיים קבלת שבת מוזיקלית ומרגשת של נוער דתי וחילוני ברחבת גן המייסדים. ב-12.2 תתקיים "בימת גישור" לשכבת כיתות ז' בחט"ב קציר א'.ב-13.2 תתקיים הרצאה למגשרים לשיפור מיומנויות הגישור באולם האגף לשירותים חברתיים. ב-15.2 יתקיים מפגש נוסף של בית מדרש ישראלי לנוער במעגלי שיח והרצאת אורח. ב-20.2 יתקיים טקס סיום קורס "מגשרים צעירים" בביה"ס הרצוג. עוד בספריה העירונית, ב-22.2 יתקיים דיאלוג קבוצתי על סיפורי גישור (בוק סרפינג) ומגשרים ממרכז הגישור שיספרו על פעילות המרכז.

 

ראש העיר רחמים מלול: "העיר רחובות תומכת בשיח של גישור. אירועי חודש הגישור הם אמירה ערכית: לא למחלוקות וכן להידברות ודיאלוג, אשר מקדמים את השיתוף והאחדות בינינו. אני מזמין את הציבור לקחת חלק באירועים של מרכז הגישור העירוני".

מנהלת מרכז הגישור העירוני, אביבה חלבי:" בכל שנה מוביל מרכז הגישור העירוני את אירועי חודש הגישור, על מנת לקדם שיח של הידברות ושיתוף. העלאת הנושא לסדר היום העירוני והחינוכי היא חשובה מאוד וזוכה לתמיכה רבה. מדי שנה מעל ל-5,000 משתתפים באירועי חודש הגישור ונחשפים למסרים החשובים".

למידע ניתן לפנות למרכז הגישור והדיאלוג הקהילתי עירוני בטלפון: 089352420, ובמייל: [email protected]

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר