בוגרות המחזור הראשון של קורס הדירקטוריות
בוגרות המחזור הראשון של קורס הדירקטוריות

לאור הצלחת המחזור הראשון: קורס הכשרת דירקטוריות נוסף לתושבות רחובות

הפורום לקידום מעמד האישה בעיריית רחובות מקדם מחזור שני של קורס להכשרת דירקטוריות לתושבות העיר, בשיתוף המרכז להשתלמויות באוניברסיטת "בר אילן". הקורס מתחיל ב- 13.2 וההרשמה בעיצומה

פורסם בתאריך: 4.2.18 12:20

-->

עיריית רחובות, בהובלת הפורום לקידום מעמד האישה ובשיתוף המרכז להשתלמויות "בר אילן", יזמה קורס נוסף של הכשרת דירקטוריות המיועד לנשים תושבות העיר. מטרתו להעניק ידע, כלים ומיומנויות ניהול אשר יסיעו למשתתפות להשתלב בעמדות ניהול בכירות, יכשירו מועמדות לתפקיד דירקטוריות ויסיעו להן למלא את תפקידן הניהולי על הצד הטוב ביותר.

זהו המחזור השני של הקורס, לאור ההצלחה של המחזור הראשון שהסתיים לפני מספר חודשים. תכנית הלימודים כוללת מגוון רחב של נושאים מהעולם העסקי, ביניהם: סוגיות משפטיות כמו דיני חברות, הדירקטוריון, ההנהלה ובעלי המניות, ועדת ביקורת, אתיקה ואחריות דירקטורים, נושאים פיננסיים כגון הכרה וניתוח של דו"חות כספיים, ועוד. הקורס יועבר על ידי צוות מרצים מיומן ובעל ניסיון עשיר בשוק העסקי והציבורי, והוא יכלול 12 מפגשים שבועיים בימי שלישי בין השעות 17:00-21:00, במרכז הגישור ברחובות, רחוב מנוחה ונחלה 18. הקורס ייפתח ב- 13.2 בעוד כשבועיים וההרשמה אליו בעיצומה.

 

ראש העיר רחמים מלול: "נשים ברחובות הן מובילות ומשפיעות. זו יוזמה מבורכת של הפורום לקידום מעמד האישה בעיר, ואני מזמין את תושבות העיר להצטרף לקורס".

יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה, ד"ר מרה קנבל: "רחובות היא העיר הרביעית בארץ שזכתה באות ההוקרה מטעם עמותת כ"ן על מספר גבוה של דירקטוריות המכהנות בחברות עירוניות. קורס זה הוא יוזמה חשובה מאוד ואני שמחה לראות שעוד יוזמה מבורכת אשר תקדם את נשות העיר רחובות רוקמת עור וגידים".

תנאי הסף לקבלה לקורס: תואר ראשון, ראיון קבלה וניסיון ניהולי של 5 שנים לפחות. לפרטים והרשמה ניתן לפנות בטל' 086490847.

בוגרות המחזור הראשון של קורס הדירקטוריות

בוגרות המחזור הראשון של קורס הדירקטוריות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר