יום המעשים הטובים ב-2017
יום המעשים הטובים ב-2017

רוצים לתרום לקהילה? זו ההזדמנות שלכם!

עיריית רחובות תציין גם השנה את יום המעשים הטובים בשלל פעילויות מגוונות לקהילה, ביניהן סיירת התיקונים ושיפוץ בתים אשר תופעל על ידי בני הנוער, איסוף מוצרי צריכה ומזון למשפחות נזקקות, פעילויות לקשישים, ועוד

פורסם בתאריך: 30.1.18 08:26

-->

יום המעשים הטובים ייערך השנה ביום שלישי, כ"ו באדר, 13 במרץ, על ידי עיריית רחובות ובשיתוף רשת חוויות, החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, החברה לפיתוח רחובות, מערכת החינוך העירונית, ארגון המתנדבים ותושבי העיר. במסגרת זו, יתבצעו מספר רב של פרויקטים ופעילויות לקהילה במישור החברתי, הקהילתי והסביבתי, ביניהם שיפוץ ותיקון בתים, פעילויות והפעלות לקשישים, איסוף מוצרי צריכה, מזון ולקט ירקות למשפחות נצרכות והפנינג קהילתי על ידי בני נוער בעיר.

בשלב זה עמלים הגורמים השונים על גיוס מתנדבים נוספים לפעילויות השונות, ביניהם לסיירת התיקונים שזקוקה לאנשי מקצוע לתיקוני חשמל, צנרת מים, נגרות וכדומה. לסדנת טיפוח ויופי זקוקים לאנשי מקצוע להעברת סדנאות / טיפולים במוסדות שונים בעיר. הציבור מוזמן להצטרף ולקחת חלק בפעילויות יום המעשים הטובים ולהתנדב, כל אחד על פי יכולתו ורצונו. לפרטים ניתן לפנות לאיתמר בדוא"ל: [email protected] .

 

דורון מילברג, מנכ"ל העירייה: "יום המעשים הטובים יצוין בעיר רחובות בהיקף גדול של פעילויות ויוזמות. גם השנה ירתמו כל הגופים העירוניים יחד עם ארגונים נוספים ואלפי מתנדבים, אשר ביחד צפויים לשבור שיא במספר המתנדבים שייקחו חלק ביום המעשים הטובים".

יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ומי שמוביל בשנים האחרונות את הפעילות בעיר: "רשת חוויות קיבלה את הזכות לרכז את הפעילויות ליום המעשים הטובים ולהיות שותפה פעילה למעשים טובים בכל מסגרות מערכת החינוך הבלתי פורמאלית והמרכזים קהילתיים בעיר. תודתי הרבה לכל השותפים, להורים ולעובדי הרשת המסורים, שמידי שנה מתגייסים מכל הלב, נרתמים ומעבירים ערכים של נתינה לזולת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר